שוק שביקור בו הוא לא מטלה, אלא חוויה. העיר של מייסדת קום איל פו

סיביל גולדפיינר. צילום: הדס פרוש
סיביל גולדפיינר. צילום: הדס פרוש

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: סיביל גולדפיינר שמקדמת אופנה בת קיימא. היא רוצה לגלות לכם היכן ניתן למצוא את התכשיטים הכי טובים בארץ. כלומר בעולם

1. המכולת של חאג' כחיל

חוסיין ואשתו מתפעלים מכולת שהיא מוסד יפואי מדהים. יש שם הכל, ואם אין הוא מיד יביא לך עם שירות אישי. זאת מכולת שהיא בעצם מרכז קהילתי. אם יש בעיות הוא פותר אותן לכל הלקוחות. מעבר למוצרים שיש בכל סופר או מכולת, אפשר למצוא שם גם פיצוחים מעולים, פול במלח ולפעמים בקלאוות ומתוקים מיוחדים שהם עושים בעצמם.
עבודת ישראל 4 (יפו)

2. שי לחובר

כבר הרבה שנים עם התכשיטים הכי שווים בעיר. כלומר בעולם. שירות הכי קול והכי מתחשב שאני מכירה בעסק קטן. נכון, זה יקר מאוד, אבל עדיף לקנות תכשיט אחד עוצר נשימה וכמה קטנים ואפשר גם בתשלומים. ובכל מקרה שווה לקפוץ מדי פעם אפילו רק כדי לראות וליהנות מהיצירה ומהיופי.
דיזנגוף 203 

#lilyofthevalley #may1st #adiandshaylahoverjewelry

Posted by Shay & Adi Lahover Jewelry on Saturday, April 30, 2022

3. משק ברזילי

לא מזמן ביקרתי לראשונה בפרויקט של מרב ברזילי – משק ברזילי. מעדניה ומסעדה על טהרת האוכל הטבעוני. התרשמתי כל כך מהמפעל שבנתה בעשר אצבעות וגם מהאישיות הכובשת שלה עצמה. והכל כל כך טעים, יפה ובריא.
אחד העם 6

ניה סאל. משק ברזילי (צילום: שי בן אפרים)
ניה סאל. משק ברזילי (צילום: שי בן אפרים)

4.  פרחי R

פרחים תמיד משמחים וזוהי חנות הפרחים האולטימטיבית עם בעלת הבית הכי אופטימית בעולם. לא צריכות ללכת עד לצפון העיר (אני גרה ביפו). אפשר פשוט להתקשר ולקבל בכל פעם הפתעות מרגשות וחדשות. אני מבקשת מגוון פרחים בודדים ומסדרת בעצמי. ותמיד יש לה יציאות, לפנינה. לחלוטין חושבת מחוץ לקופסה על סידורי פרחים.
פנקס 45

סגלגל-ורדרד עם נגיעות תכולות.

Posted by ‎פרחי אר R Flowers‎ on Sunday, May 1, 2022

5. שוק הנמל

כיף של שוק. למי שאוהבת ניסיונות וחידושים במטבח זה המקום. תמיד יש זנים חדשים שאפשר לעשות אתם ניסיונות. במקום ללכת לחנות הלחם, חנות הבשר והירקן (כאילו שאנחנו בפריז), ניתן למצוא את כל החנויות הטריות והמשובחות האלה במקום אחד. שוק האיכרים בנמל – חוויה ולא מטלה.
נמל ת"א 12

שוק הנמל (צילום: אייל ורשבסקי)
שוק הנמל (צילום: אייל ורשבסקי)

"המושג SLOW FASHION מאוד אפנתי בימים אלו. בשבילנו הוא שם כבר שנים רבות, חרוט על דגלנו ומשמעותו עבורנו: אופנה שעשויה באופן הוגן, אופנה שהולכת עם הגוף ולא נגדו, איכותית, שימושית ומאריכת שנים. אנחנו מתחייבות לפריטים על זמניים עשויים מחומרים איכותיים, בדים עמידים ועיצובים מושקעים וחכמים. כדאי לחשוב מה את באמת צריכה בארון שלך: תשקיעי בפריטים שווים, כאלה שעשויים בעבודת יד למשל, שאת יודעת מי עשה אותם והכניס בהם נשמה. פיסים שבאמת יגרמו לך הנאה וילכו אתך דרך"  – סיביל גולדפיינר מנכ"לית ובעלים, קום איל פו