קרקסים עירוניים ונצנצים: המקומות האהובים של מלך הדראג fka Anton

fka Anton. צילום: אוראל לוי
fka Anton. צילום: אוראל לוי

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: הדראג קינג הלוהט fka Anton שיחגוג הערב 4 שנים לליין ה-WERK בדיזייר קלאב בקרליבך. הוא לוקח אותנו לסיבוב בפינות חשוכות בתחנה המרכזית החדשה, דרך החנות האהובה בסנטר ועד המקום שבו הוא לא סופר את כמות כוסות הוויסקי

10 באוגוסט 2021

1. קרקס (דיזנגוף סנטר)

לא היתה פעם אחת בה ביקרתי בסנטר או לידו ולא עצרתי להגיד שלום ולראות מה חדש ב"קרקס". זו אולי החנות הכי צבעונית, והכי נחוצה לכל אמן.ית דראג בארץ, או פשוט לכל מי שחפצה נפשו.ה בבגד מנצנץ, או בנעל הולוגרפית עם פלטפורמה ענקית. בקיצור – זו בהחלט החנות שמכילה את כל מה שטוב בעולם, לפחות לדעתי.
בניין B

2. טוני ואסתר

לא משנה כמה אנסה להתרגל לבתי קפה שיותר קרובים אלי הביתה, אני תמיד אמצא את עצמי עושה את כל פגישות העבודה, השיחות המזדמנות על כוס יין, והסלט פנצנלה מהול בצחוקים עם חבר ותיק בטוני ואסתר. זה הקפה השכונתי האולטימטיבי מבחינתי, שמכיל את הכמות המדויקת של רעש ושקט, של אנשים מוכרים וזרים, ושל אוכל טעים באוויר הפתוח.
לוינסקי 39

טוני ואסתר (מתוך פייסבוק)
טוני ואסתר (מתוך פייסבוק)

3. רחוב כפר גלעדי

יש אנשים שאוהבים להסתובב בין חנויות של אוכל או תבלינים – אני אוהבת פרופס ואביזרים שלא קשורים לכלום, אז כשאני לא מוצאת רעיון לנאמברים או להופעות הבאות שלי, אני תמיד מוצא את עצמי יוצא לסיבוב ברחוב הזה – והוא תמיד מצליח להפתיע ולמלא אותי בהשראה, או לפחות בחבילת נצנצנים חדשה אחת.

4. קומה 4 בתחנה המרכזית החדשה בימי שני

בימי שני בערב, הרחבה בקומה 4 בתחנה המרכזית החדשה הופכת למגרש המשחקים והאימונים של קהילת הקרקסנים והג'אגלריות התל-אביבית. המקום מתמלא במוזיקה, דמויות צבעוניות וכדורים, חישוקים, ושלל אביזרי להטוטנות אחרים. במשך שנתיים מהחיים שלי עבדתי ממש ליד הרחבה הזו, ומצאתי את עצמי גם מסתכל.ת על המתאמנים, מצטרף אליהם לפעמים, או מקשקש על הדרך הטובה ביותר לעלות על חד אופן, או לאזן כדור על הסנטר. 

התחנה המרכזית (צילום: בן קלמר)
התחנה המרכזית (צילום: בן קלמר)

5. בית אריאלה (הבר)

אם מחפשים אותי בלילה ואין לי הופעה, סביר להניח שאני בבית אריאלה, שותה יותר מנות וויסקי משאני יכול.ה לספור, מנסה כל מנה אפשרית מהתפריט החדש, או סתם חופר.ת עם חברות עד שפתאום זריחה ואני מדדה הביתה בתקווה שאצליח לתפוס מונית. בקיצור, מומלץ.
מקווה ישראל 1

אריאלה לאנדה בבית אריאלה (צילום: איליה מלניקוב)
אריאלה לאנדה בבית אריאלה (צילום: איליה מלניקוב)

fka Anton יופיע הערב (ג'), ה-10.8 בדיזייר קלאב בקרליבך 25 בחגיגות 4 שנים לליין הדראג המצליח WERK. לפרטים נוספים וכרטיסים

fka Anton. צילום: אוראל לוי
fka Anton. צילום: אוראל לוי