הפבלובות הכי טובות בתל אביב

הקינוח הקרוי על שמה של רקדנית הבלט הרוסייה אנה פבלובה תמיד יהיה אחד מהפייבוריטים שלנו. עשינו פלייה רלווה ויצאנו לבחור את חמשת המצטיינים של העיר

ושראן גלסה, הוטל מונטיפיורי (עידית בן עוליאל)
ושראן גלסה, הוטל מונטיפיורי (עידית בן עוליאל)
28 בנובמבר 2019

הקינוח קרוי על שמה של רקדנית הבלט הרוסייה אנה פבלובה והאגדה מספרת שהוכן במיוחד לכבודה בצורה שמזכירה את חצאית הבלט שלה. הפבלובה מורכבת ממרנג, מסקרפונה ופירות העונה והיא קינוח שמתאים במיוחד לימים הצוננים שהחלו סוףסוף להופיע, מסעדות עירנו מגישים את הקינוח בגרסאות כאלה ואחרות, עשינו פלייה רלבה ויצאנו לטעום את הטובות ביותר.

ושראן גלסה | הוטל מונטיפיורי

בהוטל מונטיפיורי מגישים את הגרסה הצרפתית והנונשלנטית לקינוח הקלאסי. בקערת חרס ניצבת קציפת מסקרפונה משובחת עם מי ורדים, לה נוספים שברי מרנג פריכים, סורבה תות שדה ופטל אדום וחצוף. הכל משתלב יחד לכדי קינוח פלאים באמת, חמיצות הפטל והתות מתאזנים עם מתיקות המסקרפונה ומי הורדים מוסיפים טאץ' ים תיכוני משכר (39 ש"ח).
הוטל מונטיפיורי

פבלובה פירות העונה, יאקימונו (צילום: יח"צ)
פבלובה פירות העונה, יאקימונו (צילום: יח"צ)

פבלובה פירות העונה | יאקימונו

במסעדה היפנית מקפידים על פבלובה מדויקת ומפליאים לעשות זאת עם מרנג על מצע של פסיפלורה חמצמצה שנותנת טוויסט רענן לקינוח כולו. על המרנג שלושה כדורי סורבה מתוצרת המקום בטעמי מלון, אננס וקוקוס ומיטב פירות העונה: תפוזים, אננס, תפוח עץ ותות שדה. קינוח נהדר שמיטיב לשלב מרקמים שונים לכדי ביס חד פעמי (48 ש"ח).
יאקימונו

פבלובה, פר דרייר (צילום: יחצ)
פבלובה, פר דרייר (צילום: יחצ)

פבלובה אננס | פר דרייר

בביסטרו היפואי מגישים פבלובה כהלכתה. מרנג מפואר ממולא בגבינת מסקרפונה במתיקות מתונה, בתוספת תותים, אננס ונענע. המרנג עשוי נפלא ולא חוטא בצמיגיות ודביקות יתרה, מה שמצביע על טריות וודאית. האננס מתגלה כמרכיב מבורך ששובר את השגרה ומוסיף לכל ניחוח אקזוטי מהנה (44 ש"ח).
פר דרייר 

פבלובה מפורקת, רביבה (צילום: שרון בן דוד)
פבלובה מפורקת, רביבה (צילום: שרון בן דוד)

פבלובה מפורקת | Reviva

הפבלופה המפורקת מוגשת כקינוח כחלק מארוחת צהריים שמוגשת במסעדה החדשה של רביבה וסיליה במתחם G, והיא בהחלט המנה האחרונה שאיתה תרצו לסיים. מדובר בקינוח פירות יער בניחוח אירופאי אמיתי, שברי מרנג בעובי מושלם, גנאש פטל, קרם פטיסייר ותוספת מפתיעה של שומר שמעניק לקינוח טעם מקומי ומסקרן. מומלץ בהחלט (210 ש"ח לארוחה של שלוש מנות+ שתייה).
ניסים אלוני 10 (קניון G) בקומה העליונה, תל אביב. 050-9006402

פבלובה בצנצנת, מסה (צילום: איליה מלניקוב)
פבלובה בצנצנת, מסה (צילום: איליה מלניקוב)

פבלובה בצנצנת | מסה

במסה מגישים פבלובת תותים בצנצנת שכבר הגיעה למעמד של מנה אחרונה מיתולוגית בעיר. שכבת קולי פירות יער, שכבת שברי מרנג מצוינת, קרם פטייסיר, תותים טריים, שטרויזל קקאו, גלידת תות ושוקולד לבן, מקרון במילוי גנאש שוקולד חלב ותמצית אוכמניות ושקדים קלויים. יש מקרים שבהם כל מילה מיותרת, המרכיבים מדברים בעד עצמם וכל שנותר הוא להמליץ לכם לרוץ ולאכול את הקינוח הזה ועכשיו (68 ש"ח).
מסה