נגיעה אחת רכה: הפחזניות הכי טובות בתל אביב

פחזניות, סנט הונורה, פרופיטרולים או בכלל אקלייר - קראו להם איך שתרצו, העיקר שתתנו לנו בצק רבוך ממולא בקרם פטיסייר והניחו אותו לפנינו. קבלו את החמישייה הפותחת של העיר

הפחזניות של מילק בייקרי. צילום: רן בירן
הפחזניות של מילק בייקרי. צילום: רן בירן
27 בינואר 2020

סנט הונורה | בייקרי

קשה שלא לפתוח רשימה כזו עם הסנט הונורה של הבייקרי שלימדו כל חיך תל אביבי מהי פחזנית אמיתית. הקלאסיקה הפריזאית בדמות בצק רבוך ורך, מילוי קרם פטיסטייר ענוג וציפוי קרמל שמתפצח היטב בין השיניים. ברגע שאחזתם בידכם בפחזנית אחת, לא תוכלו להפסיק לאכול (5 ש"ח ליחידה).
בייקרי

פחזניות עם קרמבל | מילק בייקרי

במילק בייקרי מגישה הקונדיטורית עדי קיהן פחזניות לפי הספר. הבצק הרבוך עשוי באופן מושלם, קרם הפטיסייר המזולף הוא במרקם נכון שנותר קליל דיו ולא מכביד ועם כמות הגונה ומורגשת של וניל. ומלמעלה, מעטה דקיק של קרמבל פריך שמוסיף קריצה שובבית לקינוח החלומי (10-8 ש"ח ליחידה).
מילק בייקרי 

אקלייר | לה מולאן

בלה מולאן מפליאים באקלייר שמעלה נס את קינוח הדגל של הפטיסרי הצרפתי. בצק רבוך עשוי לעילא ולעילא, צורתו מוארכת, מעליו מעטה אבקת סוכר עדינה ובתוכו קרם פטיסייר קטיפתי. לא להחמיץ, מדובר באקלייר מהחלומות (14 ש"ח ליחידה).
לה מולאן  

סנט הונורה | נורדיניו

במעדנייה המקסימה של קפה נורדוי תמצאו סנט הונורה שלצידן קצפת אוורירית במתיקות מתונה. הפחזניות עשויות לפי מיטב המסורת, קטנות וממולאות בקרם פטיסייר בניחוח וניל ומקורמלות קלות. ללקק את האצבעות, ליטרלי (26 ש"ח).
נורדיניו 

פחזניות | קונדיטוריה שמו

הפחזניות של מיקי שמו שהנגיש את הקונדיטוריה העילית למטבח הביתי כבר צברו מעריצים רבים ולא בכדי. הן פשוטות ובלי יומרות או דאווינים מיותרים אך עם טעם שמיימי באמת. הן בגודל ראוי, בציפוי סוכר מזוגג ובמילוי קרם פטיסייר קלאסי (5 ש"ח ליחידה).
שמו