הפיצה בקונוס חוזרת: קונופיצה נפתחה בדיזנגוף

קונופיצה נפתחה בדיזנגוף ומציעה פיצה בבצק מגולגל: האם קונספט הפיצה בקונוס יצליח הפעם?

14 במאי 2015

לאנושות יש נטייה שטחית להתקבע בהרגלים קבועים, נגיד, פיצה תהיה תמיד שטוחה. השאלה היא מה קורה כשמישהו מחליט לתת לפיצה מבנה תלת מימדי של קונוס. באיטליה קיימת אסכולה (אמנם קטנה אבל קיימת) של פיצת קונוס. הניסיון להחדיר את הקונספט הזה לארץ לפני כמה שנים נחל מפלה קולוסאלית, אבל עכשיו מגיע עו"ד יואב הלפר ומציע לתת לפיצת קונוס צ'אנס נוסף. לטענתו בסיבוב הקודם לקחה את הרעיון על עצמה רשת בתי אוכל שהייתה בבעיות עוד לפני הניסיון להפיץ את היוזמה, ועכשיו הוא מגיע פרש לגמרי.

פיצה בקונוס, צילום: עומרי שפירא
פיצה בקונוס, צילום: עומרי שפירא

הלפר פתח את המקום בשותפות עם שלושה שותפים, כשהוא מציין בהתפעלות שלושה יתרונות בולטים של המצב ההנדסי החדש של הפיצה: א. תמיד מכינים אותה ברגע ההזמנה והיא לא מחכה ללקוחות בויטרינה ב. הקונוס נוח לאחיזה כך שאפשר לאכול את הפיצה בזמן שצועדים בלי צורך בכישורי קורדינציה גבוהים ג. בזכות המבנה הפיצה נשארת חמה לאורך זמן, ולא מתקררת בזמן שנוגסים בה כמו בסלייסים רגילים.

הלפר מספר שהבצק מיובא במיוחד מאיטליה, רוטב העגבניות איכותי, וגבינת המוצרלה אושרה על ידי האיטלקים כעומדת במבחני איכות מדוקדקים. לתוך הקונוס מתווספות תוספות לפי בחירה: פלפל, תירס, פטריות, בצל, פפרוני, צ'יקן, אנשובי, צלפים, פטה ועוד, או שניתן לבחור בהרכבים קבועים למשל צמחוני חריף עם פלפל, בצל, ארטישוק וצ'ילי או הוואי עם שינקן ואננס. כל הקונוסים מגיעים במחיר אחיד של 18 ש"ח, לא משנה כמה תוספות ביקשתם לדחוס פנימה. הקונוס משוגר לתנור ויושב בתוך סלילים מיוחדים למשך שלוש דקות וחצי ואז יוצא אל הלקוח. והאם זה טעים? במצב כזה הכל יקום ויפול על הבצק.

קונופיצה, דיזנגוף 198, 03-5569003, ראשון־חמישי 12:30־24:00, שישי 11:00־24:00, שבת 18:00־24:00