הפיתוח שיעזור לכם להכין כוס קפה בכל כלי או כוס

מתקן חדש יעזור לחמם מים לקפה או תה תוך שניות בודדות בעזרת מוט מתכת מגנטי קטן. האם מדובר בפיתוח שיגרום לכם לזרוק את הקומקום החשמלי לפח בעתיד?

מתקן חימום מים חדשני. צילום מסך
מתקן חימום מים חדשני. צילום מסך
3 בנובמבר 2014

החורף מתקרב ואיתו הגשמים והקור הבלתי נמנעים. זה בדרך כלל אומר שכמות כוסות הקפה או התה שאנחנו מכינים גדלה בצורה משמעותית. אלא אם יש לכם בר מים במשרד או בבית, הקומקום שבו אתם משתמשים מבזבז הרבה חשמל, מכיוון שרוב האנשים נוטים למלא את הקומקום אפילו כשהם מכינים רק כוס אחת. באנגליה למשל, כמות החשמל שמתבזבזת בכל יום מחימום של עודפי מים יכולה לספק חשמל לכל מנורות הרחוב במדינה למשך לילה שלם. פיתוח חדש יעזור למנוע את אותו בזבוז על ידי חימום הכמות המדויקת אותה אתם מתכוונים לשתות.

לפיתוח החדש קוראים "Miito" והוא מורכב משני חלקים – משטח מתכת ומוט ברזל מגנטי קטן. המתקן עובד בצורה פשוטה מאוד, מכניסים את המוט המגנטי לתוך הכוס כשהיא מוצבת על גבי משטח הברזל וזהו. המשטח מעביר זרם חשמלי שגורם למוט להרתיח את המים סביבו תוך שניות בודדות. Mitto מסוגל לעבוד עם כל כוס או קנקנן שאינם עשויים מברזל (מפריע לתהליך החימום). המתקן מסוגל למעשה לחמם כל סוג של נוזל, כך שניתן להכין איתו קפה, תה, מרק, חלב וכו'.

על אף שהרעיון לדחוף מוט מתכת לתוך השתייה עשוי להישמע לאחדים כמגעיל (כפית מישהו?), למעשה מדובר בפתרון נקי יותר מקומקום. העיצוב החלק של המוט מאפשר לנקות אותו בקלות, ובנוסף הוא אינו צובר אבנית כמו גוף חימום של קומקום.

לצערנו, עדיין מדובר באבטיפוס שאינו זמין לרכישה כרגע, אך הוא מועמד סופי לפרס ג'יימס דייסון, תחרות בינלאומית ויוקרתית לעיצוב תעשייתי. אם יזכה, אפשר לקוות שיגיע לשוק בהקדם האפשרי.

אוהבים קפה? יש לנו כמה שאלות בשבילכם»

הטבות וחוויות בלעדיות מחכות לכם בניוזלטר Quality Time.