הפלייליסט של התפוחים

ארז טודרס מלהקת התפוחים שעומדת להשיק את אלבומה, "Dragonz", בתל אביב, חיפה וירושלים, הרכיב לקראת ההופעות פלייליסט ישראלי מעודכן ומגוון. האזינו

התפוחים. צילום: אלעד ברנגה
התפוחים. צילום: אלעד ברנגה
7 בספטמבר 2016

הרכב הגרוב הישראלי המעולה, התפוחים, יוצא למסע הופעות קצר לרגל השקת אלבומו החדש "Dragonz". באלבום החדש התפוחים משתפים פעולה בין היתר עם הפאנק התימני של A-WA, הראפר הניו יורקי Homeboy Sandman והג'אזיסט המקומי אבטה בריהון. תפתח את ההופעה הקרובה (14.9 בבסקולה) Totemo ויתארחו בה כהן@מושון שגם מככבים בפלייליסט הישראלי המצוין והמעודכן שבחר חבר התפוחים, ארז טודרס.

הבחירות של התפוחים:

Kalbata & Mixmonster – "Congo Beat The Drum"

ללא ספק הפרויקט המוזיקלי שהכניס אותי אל עולם שהיה זר לי עד אז. כלבתא ומיקסמונסטר נותנים כבוד ליוצרי דאנסהול נשכחים בג'מייקה, רק הקלטות אנאלוגיות. חלה חובת צפייה על הסרט התיעודי אודות המסע המרגש הזה.

Echo – "Come Sit With Us"

אקו היא פאוור־גירל אמיתית. השיר הזה הוא הוכחה לכך. ביט מופלא של ריג'וייסר, ליריקה והגשה אנרגטית לפרצוף מצד אקו. אני מתקלט אותו מהרגע שיצא והוא מזיז לי את כל הגוף.

כהן@מושון– "גדות הירקון"

וואו, איזה אלבום זה "ימים ארוכים", בהחלט צמד הראפרים האהוב עלי. הפלואו, הביטים, הפשטות של המילים לצד החריזה המתוחכמת. המיכאלים הם חלק חשוב בפריחה המחודשת של סצנת ההיפ־הופ בשנתיים האחרונות.

Totemo – "Seesaw"

צריכים הוכחות נוספות לכוחה של המוזיקה לשנות חיים? האזינו היטב לשיר של רותם אור ותנו לעצמכם טפיחה טובה על השכם. זה מה שאני עושה בכל אופן מאז שהשיר הזה יצא.

רבע לאפריקה – "תן ת'לייבק"

עד עכשיו לא הבנתי מה זה לייבק, אבל אולי זה חלק מהקסם של המילה. אולי לא צריך להבין אותה אלא פשוט לתת לאפרו־אראב של החבר'ה האלה לסחוף אותנו אל תוך העולמות הפנימיים שלנו. נצ'י נץ' מעיף ת'ראש פה.

Markey Funk – "The Unknown"

מארקי תמיד לוקח את המאזינים אל הלא נודע. זה אחד מהמאפיינים החזקים שלו בכל די.ג'יי סט בכלל, וב"אינסטינקט" בפרט, האלבום האחרון שהוציא, שבו אין ולו דגימה אחת, הכול מנוגן או מושר.

הופעותיהן הקרובות של התפוחים יתקיימו, כאמור, בבסקולה ב־14.9, למחרת בצוללת הצהובה בירושלים, ב־16.9 שוב בבסקולה וב־17.9 תגיע החבורה לוונדרבר בחיפה.