דיזנגוף פינת סמטת דיאגון: הפנינג "הארי פוטר" מגיע לסנטר

החודש יפתח בדיזנגוף סנטר הפנינג לציון 20 שנה ליציאת ספרי ״הארי פוטר״ בעברית, לרבות דוכני בירצפת וסדנאות כשפים בטאבלט

איףףףף, עוד פעם הנודניק הזה. מתוך "הארי פוטר"
איףףףף, עוד פעם הנודניק הזה. מתוך "הארי פוטר"
7 ביולי 2019

במרחב התל אביב הצפוף לא נשאר מקום לקתדרלות ענק או פנימיות עתיקות ויוקרתיות, לכן החיבור בין דיזנגוף סנטר- קניון מונומנטלי ומסתורי, עתיר מסדרונות פתלתלים והפתעות בלתי צפויות – נראה כמעט כמקום הטבעי לאירוח עולמות התוכן של סדרת "הארי פוטר".
הספר הראשון בסדרה יצא כבר ב-1997 בבריטניה, הפך כמובן להיסטריה עולמית והגיע לארץ על כנפי ההייפ בתחילת שנת 2000, בתרגומה של גילי בר הלל. הוצאת ״ידיעות אחרונות ספרים״ בחרה להקדים מעט את חגיגות ה-20 לתופעה ותפתח בקרוב בסנטר את ״עולמו הקסום של הארי פוטר״ – הפנינג גדול שימשך חמישה שבועות, לשמחת המעריצים הנלהבים.

 

במקום יוכלו פנאטים אדוקים לשתות בירצפת, להצטלם ברציף תשע ושלושה רבעים ולבזבז את מיטב כספם על מרצ׳נדייז שיובא לארץ במיוחד לכבוד האירוע. עוד בין שפע האטרקציות שמבטיחים המארגנים: אביזרי תפאורה ותלבושות מקוריות שיגיעו מהאולפנים בהם צולמו הסרטים, עמדה בה מצנפת המיון תשייך אתכם לבתים, חידונים והרצאות ואף סדנאות כשפים בטאבלט (מה זה בכלל אומר?!) . גולת הכותרת היא, איך לא, הקרנה של כל שמונת הסרטים בסדרה ברצף, שאמורה להימשך קרוב לעשרים שעות.

לטובת אלו שעדיין זוכרים את הספרים שלפני הסרטים, התחפושות, השרביטים ופארקי השעשועים – שבעת הפרקים בסדרה יושקו מחדש בעטיפות בוגרות יותר. בהוצאות הספרים החליטו כנראה ליישר קו עם המגמה העולמית המדאיגה של הדפסת הספרים בעטיפות קודרות ומכוערות יותר, ועשו אבדה קדברה לאיוריה האהובים של מארי גראנדפרה, לטובת עבודתו המונוכרומטית של המאייר בריאן סלזניק.

22 ביולי-23 באוגוסט , ימים א'-ה' בין השעות 11:00-21:00 ובימי שישי בשעות 10:00-15:00. הכניסה חינם