פרק חדש וביזארי של "ריק ומורטי" משגע את המעריצים

הפרק האלים והדוחה הוא גרסה מוקצנת ממש של "ריק ומורטי" – ומסתבר שזה יכול ללכת יותר רחוק. כאילו, מה אתם הייתם עושים אם נחש ארסי היה מכיש את איבר מינו של הנכד שלכם?

מתוך הפרק הפארודי של "ריק ומורטי", "Bushworld"
מתוך הפרק הפארודי של "ריק ומורטי", "Bushworld"

מיני פרק חדש ופרובוקטיבי של "ריק ומורטי" ששודר ב-1 באפריל פילג את מעריצי הסדרה, שחוו תחושות מעורבות לגביו. הדבר היה תלוי במידה רבה במידת היכרותם עם המתיחות של רשת Adult Swim ובמידת הציפייה שלהם לעונה הרביעית, שלא בטוח שתשודר.

הפרק נקרא "Bushworld", מעין פרודיה מוקצנת בת כ-11 דקות על "ריק ומורטי", והוא נוצר ללא מעורבותם של היוצרים דן הרמון וג'סטין רוילנד. מאחורי היצירה עומד יוטיובר אוסטרלי בשם מייקל קוזאק, שביים את ריק ומורטי האוסטרלים (עם מבטא והכל) שנקלעים להרפתקה במימד אלטרנטיבי ובו קנגרואים, פוטבול ונחשים. כבר כמה שנים שרשת Adult Swim שוכרת אנימטורים מבטיחים לטובת פרקי-חוץ שכאלה, אבל הנוכחי הוא ללא ספק הדוחה שבהם.

עוד כתבות מעניינות:
יוצר "ריק ומורטי": כרגע אין עונה רביעית
17 סדרות לראות בזמן שמעשנים וויד
27 סדרות ישראליות חדשות ומסקרנות שיגיעו למסך השנה

היחסים הלא בריאים בין ריק ומורטי מידרדרים פה ממש, נגיד כשמורטי מוכש על ידי נחש באיבר מינו וריק מבקש למצוץ ממנו את הארס. זאת דוגמא ממש קטנה למה שקורה בפרק ההזוי והאלים שקוזאק רקח לכבוד המסורת השנתית של הרשת. "Bushworld" מזכיר במידה רבה את "The Real Adventures of Doc and Mharti" של רוילנד, פארודיה על "בחזרה לעתיד" שממנה נולדה "ריק ומורטי" ("מכונית הנסיעה בזמן לא מתניעה, אתה חייב ללקק לי את הביצים מארטי. הרוק צריך להיות חם וטרי").

בחודש שעבר חשף הרמון כי עתיד הסדרה לא ברור, והעבודה על העונה החדשה בכלל לא התחילה. בתגובה למעריץ שכינה אותו "אלכוהוליסט עצלן" ודחק בו להתחיל לעבוד על העונה הרביעית, הרמון הגיב כי הרשת עדיין לא הזמינה אותה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

[interaction id="5a9ba07fa7bac429f83f19ef"]