כמהין וזהב: הצ'יפס הניו יורקי המושלם ששווה 200 דולר

קרם דה לה קרם פום פריטס. סרנדיפיטי3 (צילום: יחסי ציבור)
קרם דה לה קרם פום פריטס. סרנדיפיטי3 (צילום: יחסי ציבור)

במסעדה הניו יורקית סרנדיפיטי3 החליטו לחגוג את יום הצ'יפס הבינלאומי כמו שצריך ונכנסו לספר השיאים של גינס עם מנת הצ'יפס היקרה בהיסטוריה

יום הצ'יפס הבינלאומי הביא איתו שלל חגיגות ברחבי הארץ והעולם, ועיקרן זלילת צ'יפס בלתי מבוקרת בין אם הוא טבול במיונז כמנהגם של בני התרבות, בחומץ ומלח כמנהג הבריטים או בקטשופ כמנהג הברברים. מסעדה אחת בניו יורק לקחה את זה רחוק יותר.

על פי הדיווח ב"טיים אאוט ניו יורק", סרנדיפיטי3, מסעדה ניו יורקית איקונית הידועה בעיצובה כלוקיישן אינסטגרם מושלם שחביב על סלינה גומז, חזרה מפגרת קורונה ארוכה ובאמתחתה מנה מיוחדת ליום הצ'יפס הבינלאומי שנכנסה אתמול לספר השיאים של גינס כמנת הצ'יפס היקרה ביותר בהיסטוריה. תג המחיר: 200 דולר.

חוץ מתחושה מטופשת למדי, 200 הדולר האלה יקנו לכם את ה"קרם דה לה קרם פום פריטס" (בהזמנה מראש בלבד), מנה שמתחילה בתפוחי אדמה איכותיים שמושרים ומבושלים קלות בשמפניית דום פריניון וחומץ שמפניה צרפתי, מטוגנים טיגון משולש בשומן אווז טהור (מאווזי חופש שגדלו חסרי דאגות בדרום צרפת, כמובן) ומתובלים במלח כמהין ושמן כמהין.

זה עוד לא הכל: מעל הצ'יפס היוקרתי מגוררת גבינת פקורינו-כמהין מכבשים שרועות בגבעות עתירות החימר של סנס קרטי באיטליה, וגילופי כמהין שחור מאומבריה. המטבל שהמנה מגיעה איתו הוא קרם שמנת מעורב בחמאת כמהין וגבינת רקלט כמהין. על כל זה מפזרים אבקת זהב 23 קראט ומגישים בצלחות קריסטל באקאראט יוקרתיות. והטעם? טוסו לניו יורק וספרו לנו.