הקייטנה של קרת: חגיגת הרוקנרול החד פעמית של אתגר קרת

אתגר קרת (צילום: ליאל זנד)
אתגר קרת (צילום: ליאל זנד)

במלאת 30 לקריירה הספרותית של אתגר קרת יתכנס האיש והאגדה יחד גלעד כהנא, ערן צור, שולי רנד, שירה גפן, שלומי שבן וקרן מור למופע חד פעמי של סיפורים, שירים ומוזיקה באפריל הקרוב. איך הזמן רץ כשנהנים

21 בפברואר 2022

בשנת 1992 יצא לאור ספרו הראשון של אתגר קרת, "צנורות", ומאז פרסם המאסטר של הסיפור הקצר מעל ל-200 סיפורים שתורגמו ל-45 שפות. השנה ימלאו 30 קולולושים לצאת ספר הבכורה של קרת, וזאת סיבה לוואחד מסיבה: ב-13.4 במועדון רידינג 3 יתכנס קרת בחוג עצמו ומקורביו לחגיגה של 30 שנות יצירה וגם אתם מוזמנים.

רוקנרול! אתגר קרת זוכה בפרס ספיר לספרות 2018 (צילום: שוקה כהן)
רוקנרול! אתגר קרת זוכה בפרס ספיר לספרות 2018 (צילום: שוקה כהן)

"הקייטנה של קרת", ערב חד פעמי בפורמט של קונצרט רוק שכולל סיפורים ושירים, יהיה ערב חגיגי בהשתתפות קרת ומוזיקאים ושחקנים איתם שיתף פעולה במהלך השנים, כשעל הבמה יעלו ויבואו גלעד כהנא, ערן צור, שולי רנד, שירה גפן, שלומי שבן וקרן מור (איתה עבד כאחד הכותבים של תכנית הקאלט "החמישייה הקאמרית").

הערב יתקיים בחסות הוצאת הספרים כנרת זמורה דביר, שתציע לרכישה שישה ספרים של אתגר בחתימה אישית ובמחיר מיוחד (46 ₪): "תקלה בקצה הגלקסיה", "פתאום דפיקה בדלת", "אניהו", "הקייטנה של קנלר", "געגועי לקיסינג'ר" וכמובן, "צנורות". המופע "הקייטנה של קרת" הינו פרי שת"פ של הסופר עם אתר החוויות toMix. מכירת הכרטיסים תחל היום וכרטיסים תוכלו למצוא כאן עם תחילתה.

בשנים האחרונות מרבה קרת לשתף פעולה עם אמני במה מתחומים שונים, ולאחרונה העלה בזמן סגרי הקורונה את היצירה "בחוץ" יחד עם הכוריאוגרפית ענבל פינטו ומופע ספרותי-מוזיקלי עם שולי רנד שעלה מספר פעמים במסגרת פסטיבל הסופרים בירושלים. >> "הקייטנה של קרת", 13.4, יום ד' 21:00, רדינג 3 נמל תל אביב