הכי טובים

הקינוחים המתוקים-מלוחים הכי ממכרים בתל אביב

פאי בייגלה ושוקולד, פונדנט סויה ווסאבי ופחזניות קרמל מלוח עם גלידת בננה: קבלו את המתוקלוחים הכי טובים בעיר

צ'אנקי מאנקי, דלאל (צילום: בועז לביא)
צ'אנקי מאנקי, דלאל (צילום: בועז לביא)
10 בדצמבר 2019

בפעם הראשונה ששמעתי על גלידת קרמל מלוח, לפני עשור, לא הבנתי ממה הקשר ומה הפשר. מאז התבגרנו והשכלנו להבין שהשילוב בין מתוק למלוח הוא אחד השידוכים הכי ממכרים שיש. הנה הכי טובים בז'אנר:

פאי שטוחים ושוקולד דולסה | מגזינו

ידוע לכולנו שברק כהן הקוסם ממגזינו יודע לעשות ניסים. הפעם עם פאי בייגלה שטוחים שמורכב מבסיס עוגיות שוקולד צ'יפס טחונות כהלכה, שכבה נאה של בייגלה שטוחים במילוי קרמל וציפוי שוקולד דולסה בלונדי. הפאי מיטיב לשלב את מתיקות השוקולד והקרמל עם מליחות הבייגלה, ומצטיין גם בשילוב המרקמים לכדי יצירת ביס פריך וחד פעמי (42 ש"ח).
מגזינו

פאי שטוחים, מגזינו (צילום: ברק כהן)
פאי שטוחים, מגזינו (צילום: ברק כהן)

צ'אנקי מאנקי | דלאל

דמיינו לכם פחזנית מבצק רבוך, ממולאת בקרם קרמל מלוח באיזון טעמים מדויק, שטרויזל חמאה, שקדים מקורמלים, שבבי קרמל פריכים וגלידת בננה. בדלאל הפכו את החלום הזה למציאות ויצרו קינוח מעולה שניחן בשילוב טעמים גאוני שאי אפשר להישאר אדישים מולו (52 ש"ח).
דלאל

פונדנט סויה עם קרמל מלוח וקרם ווסאבי | דיסקו טוקיו

בדיסקו טוקיו יצרו קינוח חדשני לאמיצים שמבינים עניין. מדובר בפונדנט סויה, שכבת קרמל מלוח, קרם וואסבי וטוויל קקאו. נשמע מעניין? בהחלט. חריפות הווסאבי דומיננטית ויוצרת שילוב ייחודי עם הקרמל המתוק-מלוח, ופונדנט הסויה ניחן בטעם מעודן יותר כך שהוא ממתן את הטעמים לכדי קינוח מסקרן שמתאפיין בתעוזה אמיתית (42 ש"ח).
דיסקו טוקיו

קרמל מלוח וקרם ווסאבי, דיסקו טוקיו (צילום: שחף הבר)
קרמל מלוח וקרם ווסאבי, דיסקו טוקיו (צילום: שחף הבר)

גלידת בייגלה ושוקולד חלב | אניטה

המנעד המדויק שבין מתוק למלוח מצטיין גם בגרסה הקפואה והצוננת. באניטה מפליאים בגלידת בייגלה מלוח ושוקולד חלב בטעמי ילדות. גלידת השמנת הקטיפתית מצופה בקרם שוקולד עם שברי בייגלה והיא לא פחות ממצוינת. מקווים שאתם לא משתייכים לאסכולה הטרחנית שאוכלת גלידה רק בימים החמים, כי ממש לא כדאי לחכות (17 ש"ח).
אניטה

דונאט קרמל מלוח | דה שואו רום בייקהאוס

לשמחתנו את הדונאט הזה מגישים לא רק בחג האורים הבא עלינו לטובה אלא בכל ימות השנה שבהם אנחנו זקוקים לנחמתה של פחמימה מטוגנת. דונאט קלאסי, בצק רך ומבורך במילוי קרם קרמל מלוח מופלא שלא חוטא במתיקות יתר, גלייזינג וניל מעודן וסוכריות קרמל מלוח מעל. טוב שאתה קיים דונאט קרמלוח (12 ש"ח).
דה שואו רום בייקהאוס

דונאט קרמלוח, שואו רום
דונאט קרמלוח, שואו רום

גלידת שומשום שחור | מן טן טן

במן טן טן מצאנו גלידת שמנת רכה ועשירה משומשום שחור בניחוח יפני מקורי. הגלידה מתוצרת המקום ניחנת במרקם קליל וטעם ייחודי שנע בין מתוק למלוח לאוממי אמיתי. מוגשת בתוספת שומשום שחור ולבן שמוסיף לחגיגה (32 ש"ח).
מן טן טן