הקליפ החדש של טיילור סוויפט הוא סרט אקשן עם קנדריק לאמר

סוף סוף נחשף הקליפ המשוגע ל-"Bad Blood", שירה של טיילור סוויפט שכולל בין ההפתעות שבו את קנדריק לאמר, ערימה של כוכבות ואינסוף רפרנסים לסרטי אקשן אחרים. אנחנו מרוצים

מתוך הקליפ Bad Blood
מתוך הקליפ Bad Blood

טיילור סוויפט, המלכה הבלתי מעורערת של הפופ הצעיר, שלטה בטקס פרסי המוזיקה של הבילבורד אתמול בלילה עם 8 זכיות, כולל האמן הטוב ביותר. אך הרעש הכי גדול של הטקס בכלל לא היו הפרסים אלא חשיפת הקליפ המיוחל ועמוס ההייפ והכוכבים של סוויפט לשיר "Bad Blood". ליתר דיוק, פסקול הקליפ הוא רמיקס לשירה של סוויפט "Bad Blood", כשחלק גדול מבתים שהיא שרה בגרסה המקורית מבוצעים על ידי הראפר קנדריק לאמר. השיר המקורי לקוח מתוך אלבומה החמישי, "1989".

הקליפ, שמבויים על ידי ג'יימס קאן, נראה יותר כמו סצנת אקשן של שובר קופות קיצי מאשר עוד קליפ מוזיקה סטנדרטי. מין הכלאה בין "להרוג את ביל", "עיר החטאים", "האלמנט החמישי" והשטיח האדום של הוליווד: משתתפים בו חברים מפורסמים של סוויפט, מוזיקאים, דוגמניות, כותבים ושחקנים, כולם מופיעים כמעין גיבורי-על או אלטר אגו של עצמם. בין המשתתפים, קנדריק לאמר וגם לינה דנהאם, סלינה גומז, אלי גולדינג, ג'סיקה אלבה, סינדי קרופורד, קארה דלווין, לילי אלדריג', היילי סטיינפלד, היילי וויליאמס, ג'יג'י חדיד, קרלי קלוס וזו רק רשימה חלקית.

בקליפ, שבשבועות האחרונים סוויפט זרקה לרשת טיזרים ממנו להגברת הציפייה, מגלמת הכוכבת לוחמת שמחפשת נקמה בקולגה שלה, לוחמת קטלנית אחרת שאותה משחקת סלינה גומז. הסברה היא שהמקור לרעיון הוא היריבות בין סוויפט לזמרת קייטי פרי.

מתוך הקליפ "Bad Blood"
מתוך הקליפ "Bad Blood"

אחד הדברים המעניינים בקליפ הוא כמות הרפרנסים שהושתלו בו מתרבות הפופ. הנה חלק מהם: הכניסה-גלגול של סוויפט לקליפ היא מהלך מוכר של הלוחמת Black Widow מ"הנוקמים". הקרדיטים של שמות הלוחמות מזכירים מאוד את "עיר החטאים" בעוד שהזכוכית הנשברת בסלואו-מו והנפילה של סוויפט לפני נראים מאוד סטייל "המטריקס". לפני כן מתנהל קרב שמזכיר את הקרב נגד ה-Crazy 88 מ"להרוג את ביל". הסורק שנכנסת תחתיו סוויפט אחרי שהיא נפצעת לקוח מ"אלמנט החמישי" (והיילי וויליאמס משחקת את מי שנראת בדיוק כמו לילו, כוכבת "האלמנט החמישי"), בעוד שחדר האימונים הוא סוג של העתק מסרטי "משחקי הרעב", האופנועים לגמרי לקוחים מהסרט "טרון: המורשת", וכשהבנות צועדות יחד ומאחוריהן הכל פשוט מתפוצץ לו, קשה שלא לדמיין את חבורת הפמיניסטיות הלוחמניות מ"מקס הזועם: כביש הזעם". את יתר הרפרנסים, ואנחנו מבטיחים לכם שיש עוד, נשאיר לכם לגלות לבד.