הריאיון שסיבך את סשה ברון כהן עם שרה פיילין עשוי להיגנז

מושלת אלסקה לשעבר האשימה את ברון כהן ברמאות והזהירה אותו שלא ישדר את הריאיון בתכנית "מי זו אמריקה?". מנהל התוכן של שואוטיים לא התייחס לטענות

"מי זו אמריקה?". סשה ברון כהן בדמותו של של ד"ר בילי וויין ראדיק
"מי זו אמריקה?". סשה ברון כהן בדמותו של של ד"ר בילי וויין ראדיק
7 באוגוסט 2018

מנהל התוכן של שואוטיים, גארי לוין, רמז כי הריאיון עם שרה פיילין ב"מי זו אמריקה?" לא ישודר, זאת אחרי שמושלת אלסקה לשעבר עוררה סערה גדולה כשהבינה שנפלה בפח של סשה ברון כהן והאשימה אותו ברמאות. "כל מה שאני יכול לומר הוא שיש כמה אנשים שהקריבו את עצמם שלא לצורך", אמר בהתייחס לסטטוס שידור הריאיון. הוא הוסיף כי אם הגניזה תתרחש, זה בגלל שברון כהן "כל הזמן משפר" את המוצר הסופי, כיוון "שהסטנדרטים שלו גבוהים". לדברי לוין, ברון כהן אפילו מקרין את הפרקים בפני קהל כדי לעשות להם פיין טיונינג אחרון.

הסערה עם פיילין התרחשה בתחילת יולי, עוד לפני שהסדרה עלתה לאוויר. בתכנית, שכל פרקיה צולמו בחשאי, ברון כהן מתחזה לדמויות שונות ומראיין אנשים – בהם פוליטיקאים – שאינם מודעים לסיטואציה. במקרה של פיילין, ברון לבש את דמותו של ד"ר בילי וויין ראדיק ג'וניור, בלוגר ימני קיצוני שמתנייע באמצעות כסא גלגלים חשמלי "כדי לשמר את האנרגיה שלו".

עוד כתבות מעניינות:
סשה ברון כהן גרם לפוליטיקאי להודות שיסכים למציצה מטראמפ
"מי זו אמריקה?": דאחקות על ימנים טיפשים זה כבר לא חתרני
הגזמנו עם הפוליטיקלי קורקט: האם בסוף שחקנים ישחקו רק את עצמם?

אחרי שפיילין הבינה שהיא לא השתתפה בראיון אמיתי, היא כתבה בפייסבוק כי היא הצטרפה "לרשימה ארוכה של דמויות ציבוריות אמריקאיות שנפלו קרבן ל'הומור' המרושע, הנצלני והחולה של 'הקומיקאי' הבריטי סשה ברון כהן". היא הוסיפה כי ההזמנה לריאיון הגיעה ממשרד דוברות, והוצגה בפניה כהזדמנות להוקיר את הווטרנים האמריקאים ולתרום לתכנית דוקומנטרית היסטורית של שואוטיים.

פיילין טענה כי הריאיון היה לא מכבד וסרקסטי, עד שהסירה את המיקרופון והלכה באמצע. היא השתלחה בברון כהן גם בטלוויזיה, האשימה אותו שלעג לחיילים המשוחררים והזהירה אותו שלא ישדר את הקטע. ולבסוף, היא האשימה את ההפקה כי בכוונה הורידה אותה ואת בתה בשדה התעופה הלא נכון בוושינגטון אחרי הריאיון המזויף, "בידיעה שנפספס את כל הטיסות בחזרה הביתה לאלסקה".

אחרי הבלאגן הזה שואוטיים הוציאה הבהרה לפיה "ברון כהן מעולם לא הציג את עצמו כיוצא צבא אמריקאי בפני שרה פיילין, במהלך התיאום או צילומי הריאיון".

← "מי זו אמריקה?", ימי ראשון 07:00 ב-yes VOD ובימי שני 22:00 ב-yes EDGE

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד