לישון עם האויב: 5 סיפורים על הדייטים הכי מעליבים בעולם

הפלצה מוקדמת מידי, הערות על מבנה גוף, עצלנות במיטה ועוד - כולנו היינו בדייטים שהסתיימו בתקריות שחיסלו לנו את הביטחון העצמי והשאירו אותנו מבולבלים בחשכה פגועי אגו. השחורה ליקטה 5 סיפורים על דייטים מעליבים שיגרמו לכם להתכווץ במקום

הדייטים הכי מעליבים בעולם. אילוסטרציה: שאטרסטוק
הדייטים הכי מעליבים בעולם. אילוסטרציה: שאטרסטוק
4 ביוני 2018

למעט מספר זעום של הבלחות מוצלחות, תקופת הדייטים בגדול יכולה להיות מייאשת, שלא לומר טראומטית. הגעתם לזוגיות? ברכות – לא תאמינו, אך גם זה יכול להיות מייאש, שלא לומר טראומטי. כל מי שמחזיק ברשותו רמה מינימלית של כבוד עצמי כבר יודע – במערכת יחסים האגו שלנו שברירי מן הרגיל, ולפעמים הערה לא במקום, יחס מסוים או העדרו, יכולים להעליב ולהסריט אותנו לנצח, גם כשזה מגיע מסתם דייט, רנדומלי ככל שיהיה. עצה שלנו: עדיף לצחוק עם זה מאשר לבכות על זה.

עוד כתבות לוהטות:

>> איך להתמודד עם מטרידנים ברשת? השחורה מייעצת
>> זכר לפורקן: 6 טעויות של גברים שרואים יותר מדי פורנו
>> בחנו את עצמכם: מה אתם יודעים על ציצים?

בכתבה לפניכם ישנם סיפורים אמיתיים על הדייטים והסטוצים הכי מעליבים, או ליתר דיוק על בני הזוג הכי חסרי טאקט שמצאו לנכון לשתף את הפרטנר/ית בתובנות לא הכרחיות שהיה מוטב בלעדיהן. היכונו לחווית קריאה מאתגרת.

1. זה שאינו יודע לשאול

מיכל (22) מתנשאת לגובה של 165 ס"מ ושוקלת 54 קילוגרמים, ומכך משתמע שה-BMI שלה תקין. לאחר השירות, מיכל טיילה בהודו והכירה בחור ישראלי נחמד, לפחות במראה. הם יצאו לטיול, וכשמצאו מקום שקט להתמקם בו, העניינים התחילו להתחמם.

"שנינו ביצענו מעשים מגונים אחד בשני, ובסוף האקט הוא הדליק ג'וינט, הביט בגופי העירום ושאל: 'את אוהבת את הגוף שלך?'. מטון הדיבור שלו, היה ברור שהוא לא. התחלתי לגמגם, ואז, בשביל לשבור את הקרח, הוא טפח על ירכיי והוסיף 'קטנה, קטנה, אבל כל ירך – ירך'". בתגובה, התפוצצתי מצחוק, התלבשתי והלכתי משם בלי להביט לאחור. הוא קרא לי לבוא, צעק שהוא מצטער, שהוא צחק. אין סיכוי".

2. רגע של תחת

טליה (30) הייתה בדייט עם היפסטר חתיך ועבדקן. הכל הלך בדיוק כמו באגדות, אז היא עלתה אליו לקפה ומין. הסקס היה פרוע ומתובל בדיבור מלוכלך הכולל יחסי שולט-נשלטת, בדיוק כמו שהיא אוהבת.

"בין חילופי המילים, הדרישות והבקשות המלוכלכות, הוא לחש לי 'למה את גונחת, אה?' אז אמרתי לו 'בגלל שהז@# שלך כזה גדול'. הוא תפס את הצוואר שלי וענה 'אין דבר כזה בעברית 'בגלל ש', זונה מטומטמת'. הסתובבתי אליו (זה היה בדוגי) במבט מופתע, רק כדי לראות אותו מסתכל לי בעיניים ואומר שעדיף שאני אמצוץ מאשר שאדבר כמו זונה עילגת. איכשהו, משום מה, אלליי, הוא חשב שזה ידליק אותי. אמרתי לו שהוא חתיכת פוץ ומוריד זיקפה, הוצאתי אותו ממני והלכתי".

3. גוסיפ בוי

שחר (20) חוזרה על-ידי חבר פייסבוק והחליטה לתת לזה צ'אנס. אחרי הדייט, שהיה לדבריה "סביר", הוא הציע שיעלו אליו לדירה, היא סירבה בנימוס ואמרה שהיא צריכה לקום מחר מוקדם. בדרכה הביתה – קיבלה הודעת סמס.

"פתחתי את ההודעה, שהייתה ממנו. אני זוכרת את הטקסט במדויק: 'חח אתה לא מבין אחי, כמעט זיינתי איזה כוסית, מזל שנישקתי אותה לפני, היה לה טעם של נבלה בפה, נראה לי היא אכלה חרא של חמוס'. היו שם גם שורת סמיילים בוכים מצחוק.

"נשפתי לתוך כף היד והרחתי תוך כדי שאני בוכה באמצע הרחוב". שחר נפגעה עד כדי-כך שיום למחרת התייצבה אצל רופא השיניים וקבעה תור לגסטרולוג. "הבטיחו לי שאין לי שום בעיה, אני מניחה שכנראה מה שהוא אמר לא היה אמת, אבל עדיין אני לא יוצאת מאז לדייטים בלי חבילת מסטיק בתיק ונשיקה ראשונה תמיד מעלה בי חששות".

4. רוחות של שינוי

יניב (48), גרוש+2 היה כבר בזוגיות של שנה כשהוא נתקל במעשה שהשאיר עליו חותם, תרתי משמע. בחודשים האחרונים של מערכת היחסים הוא הרגיש זלזול מצד שותפתו למיטה. לילה אחד, לדבריו, הגיע השיא.

"ישנו בלילה בתנוחת כפיות, צמודים. שנינו היינו ערים, אבל היא לא ידעה שאני יודע שגם היא ערה. ואז, תוך כדי כירבול, היא הפליצה עלי. על הירך. שלוש פעמים, כל נאד יותר חזק ורוטט מהשני. היא ידעה שהיא מפליצה עלי, אבל לא היה לה אכפת כי היא חשבה שאני ישן". זה היה הקש ששבר את גב הגמל ולמחרת יניב נפרד ממנה. "גם ככה רציתי להיפרד, זה בעיקר עזר לזרז תהליכים, וטוב שכך".

5. אנינת החך

גיא (22) יצא עם בחורה שהוא ראה בה פוטנציאל לקשר רציני, אז הוא הציע לה לעלות אליו לדירה ולראות את אוסף הפקקים שלו, מה שנקרא, והשניים החלו בסשן מיני קולח.

"ביצעתי בה מין אוראלי ואז התחלפנו בתפקידים והיא ירדה לי". בניגוד לגברים אחרים, גיא שאל את הפרטנרית שלו אם הוא יכול להמטיר את מיצי תשוקתו בפיה, רק בניסוח אחר. "היא הסכימה ואפילו נראה שהתלהבה מהרעיון. ואז, כשזה קרה, היא התחילה לירוק הכל, רצה לשירותים והקיאה בקול" מספר גיא בבושת פנים. "אחרי זה היא ירקה עוד בכיור ושטפה את הפה תוך כדי שהיא טורחת לציין שזה הזרע הכי דוחה שהיא בלעה בחייה".