השיפודים הכי שווים בתל אביב

תשכחו מנתחי פרגית גנריים בתחנת דלק: השיפודים החדשים בעיר עשויים ממיטב חומרי הגלם, מושרים במרינדות מושקעות והופכים כל נגיסה לתענוג עסיסי. קבלו את החמישייה שלנו

חוות צוק (צילום: נתנאל ישראל)
חוות צוק (צילום: נתנאל ישראל)
10 בספטמבר 2019

שיפוד דג על בורגול | איגרא רמא

המסעדה שלוקחת את המקומיות לקצה מגישה שיפוד דג משתנה (על פי תוצרת הים באותו היום) במרינדת יוגורט וסומק המוגש עם תבשיל בורגול עם בצל ושקדים שמבושל בסמנה (חמאה מזוקקת) לצד יוגורט ובצל ירוק חרוך. נכון שמספיק לשמוע את התיאור כדי להתחיל להזיל ריר, אבל בכל זאת כדאי מאוד גם לטעום. (המחיר משתנה לפי סוג הדג).
איגרא רמא

איגרא רמא (צילום: עדן דוד)
איגרא רמא (צילום: עדן דוד)

שיפוד סבידה על קרם חומוס | מלגו ומלבר

מה שהחל בסטאז' בהונג קונג של השף מוטי טיטמן ממשיך בימים אלו על הצלחות במלגו ומלבר. טיטמן הרכיב תפריט של מנות המבוססות על 4-3 מרכיבים בלבד, ויצר ביסים מושלמים שאי אפשר להפסיק לאכול. למשל שיפוד סבידה על קרם חומוס עם חמאה שרופה, בייקון וסלט ארטישוק ירושלמי שרוף (65 ש"ח), ושיפוד לשון עגל בבריין 3 שבועות שעובר בישול, פריסה וצלייה (65 ש"ח). התפריט זמין בערבים על הבר בתאכירים 17-15.9 וכספיישלים במסעדה.
מלגו ומלבר

סבידה על קרם חומוס, מלגו ומלבר (צילום: נופר לפיד)
סבידה על קרם חומוס, מלגו ומלבר (צילום: נופר לפיד)

 

שיפוד לשון | מן טן טן

אולי השיפוד המפתיע ביותר שתוכלו לטעום. הלשון נצלית על גריל פחמים יפני מסורתי וניתן לבחור בתיבול של מלח ופלפל או ברוטב הבית. התוצאה תשכיח את כל מה שידעתם על לשון ואת הפחד מחלקי פנים. מדובר בקוביות בשר עסיסיות ומלאות בטעם שנמסות בפה (16 ש"ח) ואם אתם כבר שם, נסו גם את הבוטא בארא נגי- בצל ירוק עטוף בבטן חזיר (18 ש"ח). לא תתחרטו.
מן טן טן 

מן טן טן. גריל פחמים יפני מסורתי (צילום: אנטולי מיכאלו)
מן טן טן. גריל פחמים יפני מסורתי (צילום: אנטולי מיכאלו)

קבב כבש | חנן מרגילן

אין כמו קבב כבש, ואם עוד לא טעמתם את זה של חנן מרגילן אז רוצו עכשיו. מדובר בקבב נימוח, עסיסי ומתובל היטב, עשיר בבצל, שעליו נבזק בעדינות מעט חומץ. כל ביס ממכר ממשנהו (25 ש"ח).
חנן מרגילן

תפריט שיפודים | חוות צוק

החוויה המהנה בחוות צוק מקבלת עכשיו חיזוק עם תפריט עסקיות צהריים המוקדש כולו לשיפודים. לכם רק נותר לבחור בין שקדי עגל (42 ש"ח), פרגית עוף (38 ש"ח), שיפוד טונה (56 ש"ח) או סינטה (52 ש"ח, כל המחירים כוללים תוספות).
חוות צוק