אסוס, תאכלו ת'לב: מותגי אופנה עד הבית בחצי שעה עם וולט

אף פעם לא טוב להיתקע בלי. פקטורי 54 בוולט (CALVIN KLIEN FOR FACTORY54 | צילום: באדיבות המותג)
אף פעם לא טוב להיתקע בלי. פקטורי 54 בוולט (CALVIN KLIEN FOR FACTORY54 | צילום: באדיבות המותג)

מכירים את זה ששוב נתקעתם בבית בלי קפוצ'ון של קלווין קליין ב-50 אחוז הנחה? שוב נגמרו לכם נעלי הד"ר מרטינס בארון? אל דאגה: שת"פ חד בין וולט ופקטורי 54 יביא אליכם הביתה כמה ממותגי האופנה המובילים בזריזות חסרת תקדים. אופנה *ממש* מהירה

מכירים את זה ששוב נתקעתם בלי בגד אופנתי או קז'ואלי ללבוש, והייתם יוצאים מהבית כדי לרכוש אחד, אבל איך תצאו אם אין לכם מה ללבוש? מי לא נתקעו בעבר בלופ הזה ויצאו ממנו רק בחסדי השם? רק אנחנו? אוקיי, כך או כך, זה לא יקרה שוב. כי החל מהיום אפשר להזמין בוולט – כן כן, אפליקציית המשלוחים – גם כמה ממותגי האופנה הכי לוהטים שיש והם יגיעו אליכם הביתה בזריזות, ממש כאילו היו צ'יזבורגר עם צ'יפס בצד.

>> עסקית שקשה לסרב לה: הדילים הכי שווים בוולט

בתפריט: ד"ר מרטינס, ליוויס, קלווין קליין, טומי הילפיגר, בירקנשטוק, אסיקס, נעלי UGG ומותג הילדים הצרפתי המושלם PETIT BATEAU. על כל הטוב הזה אחראית קבוצת פקטורי 54 שהחליטה לחבור לוולט ופתחה שם 8 חנויות דיגיטליות עם הבסט-סלרס של כל מותג. וחכו, זה לא הכל.

תזמיני פיצה פפרוני וליווי'ס. levis for factory54 (צילום: באדיבות המותג)
תזמיני פיצה פפרוני וליווי'ס. levis for factory54 (צילום: באדיבות המותג)

כדי לפתות את הציבור לעשות קצת שופינג ספונטני בוולט, מציעה האפליקציה גם כמה הנחות אטרקטיביות. כך למשל תוכלו להזמין מהרגע להרגע קפוצ'ון של קלווין קליין (ב-50 אחוז הנחה) או ג'ינס סקיני של ליווי'ס (ב-239 ש"ח במקום 399 ש"ח, שווה!). במהלך שיטוט השופינג שלנו באפליקציה נתקלנו גם בהנחות לא רעות על הנעליים של בירקנשטוק, ד"ר מרטינס ו-UGG, ויש גם אפשרות לקנות גיפט קארד במתנה למישהי/ו שאוהבות.

עכשיו מגיע הקטע הכי נייס: לא תצטרכו לשלם דמי משלוח, ובנוסף לזה שתקבלו את הפריט שרכשתן עד הבית, עד העבודה או עד איפה שבא לכן בכלום זמן – האפליקציה מאפשרת החזרה אחת בכל רכישה בחינם (!) עם שליח שיבוא לאסוף מכן בחזרה את הפריט או הפריטים שפחות זורמים לכן בריל לייף. השירות פועל כרגע בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון, בת ים וחולון, כאשר ניתן לבצע החזרות עד 14 יום מביצוע ההזמנה. מי בכלל צריכה את אסוס (אנחנו, אבל זה סיפור עצוב ואנחנו בטיפול).
>> פורסם לראשונה באתר מגזין "את"