עסקית שקשה לסרב לה: מצאנו את הדילים הכי שווים ב-Wolt

המשלוח הבא שלכם. קפה טאיזו (צילום גל קולוג)
המשלוח הבא שלכם. קפה טאיזו (צילום גל קולוג)

תקופה שכזו תמיד מסמנת לנו לשמור על הכיס ולהימנע מהוצאות מיותרות - אבל מצד שני, אנחנו עדיין תל אביבים שלא יודעים ו/או רוצים להכין לעצמנו לאנץ', אז נפנה לוולט ונחפש את הדילים הכי טובים על עסקיות ואז נספר לכם עליהם כדי לא להרגיש רע עם עצמנו על ששוב הזמנו וולט

8 בינואר 2024

שעות הצהריים הקשות הן תמיד אתגר. חלקנו זכו בסיבוס או תנביס, וחלקנו פשוט מנסים לשמור על הכיס. כך או כך, כולם רק רוצים למצוא הפתעות טובות בוולט שלא יכאיבו יותר מדי לכיס. במיוחד בשביל זה ריכזנו את הדילים השווים ביותר ללאנץ׳ בוולט, כי זה הזמן לחסוך קצת. או לפחות להזמין מנה יוקרתית במחיר פשוט משוגע. זה גם משהו. אה, ושימו לב – רוב הדילים מוצעים בין 12:00-17:00, אז נסו לא לאחר.

> תעלומה בתוך סנדוויץ': מי היא הילדה מהחלון של איציק ורותי?

מפרומה | בכור את שושי

כשרוצים ארוחה בטעם של בית, עם תבלינים של בית ומתכונים של סבתא שאינה בהכרח שלנו- שווה להזמין בכור את שישי. במיוחד בדיל צהריים שכולל קציצת מפרומה בשרית כהלכתה בעבודת יד ובתוספת תבשיל לבחירה. אפשר במיה, אפשר שעועית בכמון, ירקות מבושלים, שעועית ירוקה עם בצל ותפוחי אדמה או תבשיל אפונה עם תפוחי אדמה בעשבי תיבול. לאכול ולשבוע.
62 ש״ח במבצע לאנץ׳.בוולט או בתן ביס

כמו בית חדש. בכור את שושי. צילום: מתוך עמוד הוולט
כמו בית חדש. בכור את שושי. צילום: מתוך עמוד הוולט

המבורגר קצבים | פורט 19

מי שאומר שהמבורגר ללאנץ׳ זה כבד סתם מכביד על האווירה כי זה פאן ולא באמת מתחרטים על זה. בפורט 19 דואגים שאכן לא תתחרטו עם דיל שווה במיוחד שכולל את המבורגר הקצבים המובחר שלהם, עם תוספת לבחירה בדמות צ׳דר/אמנטל/ריבת תאנים שמיטיבים עם הביס  וכמובן גם צ׳יפס ושתייה להשלמת המלאכה.
62 ש״ח במבצע לאנץ׳, בוולט 

שאלו את הקצב. פורט 19. צילום: מתוך האינסטגרם של המקום
שאלו את הקצב. פורט 19. צילום: מתוך האינסטגרם של המקום

אטריות צ׳או פאן | קפה טאיזו

היופי בעסקית של קפה טאיזו הוא שהיא באמת מאפשר להנות מכמה שיותר עולמות. מדובר במנה ראשונה לבחירה ועיקרית לבחירה, כאשר הראשונה מציעה עולם ומלואו וניחנת במרכיבים רבים ולא ניצבת כסתם תוספת משנית ומשעממת אלא כמנה בפני עצמה. אנחנו ממליצים על עיקרית אטריות הצ׳או פאן הנפלאות עם תוספת דג מטוגן וסלט לארב גאי מהנה ורענן למנה הראשונה.
88 ש״ח, במבצע לאנץ׳ בוולט.

אין קפה, יש טאיזו. קפה טאיזו. צילום: האינסטגרם
אין קפה, יש טאיזו. קפה טאיזו. צילום: האינסטגרם

מיסו ראמן | מיאזקי

ראמן הוא לאנץ׳ אידיאלי משום שמדובר במרק אחד שמכיל בתוכו את כל אבות המזון וארוחה שלמה. ואכן המיסו ראמן של יובל בן נריה מבוסס על ציר עוף ומיסו לבן עם חמאה, שיפוד פרגית להשלמת החלבון, אטריות חיטה טריות וענוגות, ביצה חצי קשה כיאה לראמן, צ׳ילי קוריאני, בצל ירוק וקימצ׳י גזר בפיקנטיות מסקרנת.
58 ש״ח במבצע לאנץ׳, בוולט

ראמן זה תמיד לאנץ' לעניין. מיאזקי. צילום: מתוך האינסטגרם של המקום
ראמן זה תמיד לאנץ' לעניין. מיאזקי. צילום: מתוך האינסטגרם של המקום

המנה התאילנדית | מעדניית משק ברזילי

מכירים את זה שהחלטתם לאכול בריא אבל אין לכם כוח לבשל כי זה יותר מדי גם להחליט וגם להתאמץ? קיצור, טוב שיש את משק ברזילי שעונה לכם על הצורך באוכל בריא וטרי וחוסכת מכם כל מאמץ מיותר בדרך לשם. המנה התאילנדית היא מנה נהדרת של טופו בקארי ירוק עם עלי מנגולד, פטריות וקישואים בחלב קוקוס על מצע של אורז לבן או מלא וגם סלט קטן לבחירה. די קל להיות בריא.
65 ש״ח במבצע לאורך כל היום, בוולט.

תאילנד משתלמת פתאום. משק ברזילי. צילום: מתוך עמוד הוולט
תאילנד משתלמת פתאום. משק ברזילי. צילום: מתוך עמוד הוולט

פאד תאי שרימפס | טופולופומפו 

לא נתיימר לומר שלא מדובר במחיר גבוה, אבל אם במקרה בא לכם להתפנק ולטעום פאד תאי של אבי קונפורטי, כזה שבאמת ניחן בתיבול ייחודי ושונה מרוב מה שאכלתם עד כה- אפשר לפעמים. מדובר באטריות אורז טריות, תוספת של שרימפס, טופו, ביצה, בצל ירוק,ונבטים בגלייז תמרינדי. לזה תוכלו להוסיף מנה קטנה לבחירה של כרובית/ ירקות בכבישה אסייתית/  סלט עלים. לא מדובר במנה לכל יום, אבל כיף להיות חגיגיים לפעמים.
96 ש״ח במבצע לאנץ, בוולט.

יאללה תתפנקו קצת. פאד תאי שרימפס של טופולופומפו . צילום: מתוך עמוד הוולט
יאללה תתפנקו קצת. פאד תאי שרימפס של טופולופומפו . צילום: מתוך עמוד הוולט

מלאי כופתה | דוסה בר

לפעמים, וכמעט תמיד אנחנו ממש זקוקים לאוכל מנחם. ומלאי כופתה בהחלט עונה על הצורך הזה. כופתאות רכות ומבורכות מהמטבח המטבח ההודי, שמבוססות על תפוחי אדמה, טופו קארי ועוד תבלינים מסורתיים וריחניים. מעליהן רוטב חמים של עגבניות וקשיו ומצע של אורז בסמטי, מנה נעימה, חמימה וטעימה באחלה מחיר לארוחת צהריים. מוגש בתוספת של פנקייק הודי לניגוב הרוטב.
56 ש״ח במבצע לאנץ׳, בוולט.

בואו לטבול בפנים. דוסה בר. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של דוסה
בואו לטבול בפנים. דוסה בר. צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של דוסה

עוף חמוץ מתוק | פקין דאק האוס

בפקין דאק האוס מגישים מנות נפלאות ונוסטלגיות שמחזירות אותנו לאייטיז ברגע, בימים שמסעדות סיניות היו סיבה למסיבה. ובכן, גם היום נעים וטוב להיזכר מפעם לפעם בימים האלה באמצעות מנה אייקונית של של קוביות עוף בטמפורה זרחנית, עם מעטה מזוגג של רוטב חמוץ מתוק לפי הספר שמבוסס על פלפלים, אננס, בצל ועוד מרכיבים סודיים. מוגש עם אורז כמובן.
58 ש״ח במבצע לאנץ׳, בוולט

ארוחה מקסיקנית לחלוקה | טאקרייה

מה כבר אדם צריך בחייו? טורטיה טובה, גוואקמולי למרוח עליה, חלבון בדמות עוף בגריל או בשר מפורק להניח בה, פיקו דה גאיו להוסיף לה, סלסה ורדה להוסיף לה גם ובצל ירוק וכוסברה לבזוק מלמעלה. לעטוף, לגלגל ולאכול. או בגרסת האמל״ק- בטאקרייה מציעים דיל שווה במיוחד לארוחה שמתאימה לשלושה אנשים בכיף, שכוללת שמונה טורטיות טריות, שתי תוספות בשריות לבחירה, חסה, עגבניות, סלסות ועוד. מושלם ללאנץ׳ משותף במשרד, מניסיון.
159 ש״ח במבצע בוולט