"'וונדר וומן 3' אמור להיות סרט נפלא וחשוב. דרוש לחץ מעריצים"

תחזרי, תחזרי. גל גדות, "וונדר וומן" (צילום: יחסי ציבור)
תחזרי, תחזרי. גל גדות, "וונדר וומן" (צילום: יחסי ציבור)

השחקנית לינדה קרטר, שגילמה את וונדר וומן בסדרת הטלוויזיה משנות ה-70' והופיעה בתפקיד אורח ב"וונדר וומן 84'", סיפרה בריאיון על יחסיה המיוחדים עם גל גדות והבמאית פאטי ג'נקינס, וקראה למעריצים ללחוץ על תאגיד האחים וורנר ו-DC קומיקס להפיק את הסרט השלישי שתוכנן בסדרה

במסגרת חמשת שלבי האבל, אנחנו כבר מזמן אחרי שלב הדיכאון ועמוק בשלב הקבלה הסופי על סוף דרכה של גל גדות כ"וונדר וומן" ועל ביטולו של הסרט השלישי שתוכנן לפרנצ'ייז, אבל לא כולם משחררים: השחקנית לינדה קרטר, הלוא היא הוונדר וומן האיקונית מסדרת הטלוויזיה בשנות ה-70', תקפה בריאיון ל"יאהו אנטרטיינמנט" את ההחלטה לבטל את הסרט וקראה למעריצים להתקומם.

>> הירו זירו: גיבורי העל עם הכוחות הכי מוזרים בתולדות הז'אנר

בריאיון רמזה קרטר כי הייתה אמורה להשתתף בסרט השלישי בתפקיד משמעותי יותר מהופעת האורח שלה ב"וונדר וומן 84'", שם גילמה את אסטריה, לוחמת אמזונית אגדית שנחשבה מתה, ואמרה כי נחשפה לתוכניות הסיקוול של הבמאית פאטי ג'נקינס – שביימה גם את שני הסרטים הראשונים בסדרה – ולפי דבריה היינו אמורים לקבל סרט "ממש מעניין, נפלא, שעוסק בנושא חשוב".

רוצה לחזור. לינדה קרטר כ"וונדר וומן" (צילום ארכיון)
רוצה לחזור. לינדה קרטר כ"וונדר וומן" (צילום ארכיון)

"אני לא חושבת שהם מעוניינים להפיק את הסרט, אלמלא יהיה מספיק לחץ מהמעריצים", אמרה קרטר, "ואני לא מבינה את זה. כי וונדר וומן היא דמות שונה ממרבית גיבורי העל. היא לא רק גיבורת על. כל הקטע שלה זה לפעול בדרכי שלום. היא לא אגרסיבית לשם האגרסיביות. אני לא יודעת למה הם החליטו לוותר על זה. זה פרנצ'ייז אדיר". עוד סיפרה קרטר כי מאז צילומי הסרט השני בסדרה, היא וגל גדות ופאטי ג'נקינס שומרות על קשר באמצעות קבוצת ווטסאפ של שלושתן.

זה ג'יימס גאן ביד שלך או שאת סתם שמחה לראות אותנו? גל גדות, "וונדר וומן 84" (צילום: יחסי ציבור)
זה ג'יימס גאן ביד שלך או שאת סתם שמחה לראות אותנו? גל גדות, "וונדר וומן 84" (צילום: יחסי ציבור)

כזכור, באוגוסט הכריז ג'יימס גאן ("שומרי הגלקסיה"), הבוס החדש של היקום הקולנועי ב-DC קומיקס, על הקפאתו של הסרט השלישי בסדרה, אך בעוד השחקנים שמאחורי דמויותיהם של סופרמן ובאטמן – הנרי קאביל ובן אפלק – שוחררו מתפקידם לטובת הריבוט של היקום כולו, לגבי כוונותיו להמשך דרכה של גל גדות כוונדר וומן היו דיווחים סותרים. בחודש שעבר אמרה הבמאית פאטי ג'נקינס בפודקאסט "Talking Pictures" שהחלק שלה בפרנצ'ייז "הסתיים לנצח".