הגודל? הטעם! זללנו וופל בלגי בצורת פין ופות ויש לנו מסקנות

מדובר בבולבולים מסוג טעים. קרייזי באני. מאינסטגרם
מדובר בבולבולים מסוג טעים. קרייזי באני. מאינסטגרם

הייתם רוצים להאמין שכבר ראינו וטעמנו הכל אבל הנה נפתח לו מקום חדש בפרישמן שיורד נמוך. מאוד נמוך (אבל טעים). יש פה כל כך הרבה אפשרויות להנחתות ואנחנו סומכים עליכם שתדעו מה לעשות אתם

11 במאי 2022

חשבנו שכבר ראינו וטעמנו הכל, אבל הנה הגיעה "קרייזי באני" – מאפייה חדשה בפרישמן שגרמה לנו להבין שלא. המאפייה החדשה מציעה וופל בלגי בציפויים וזילופים שונים: נוטלה, פיסטוק, שוקולד בלגי חם, שוקולד לבן, תות, רוטב בייגלה, סוכריות צבעוניות, אגוזי לוז, אוריאו ונוספים. הוופלים ממולאים גם הם בנדיבות רבתי.

ההאפי אוור של הגלוטן: 7 מאפיות מעולות שמציעות מבצעי סוף יום
תביאו לנו פחמימות: 25 המאפיות הכי טובות בתל אביב

קרייזי באני. איט איז ווט איט איז. מאינסטגרם
קרייזי באני. איט איז ווט איט איז. מאינסטגרם

עד כאן הכל טוב ויפה, אבל מה עוד לא סיפרנו לכם? ובכן, לא סיפרנו לכם אבל נספר עכשיו שהוופלים מגיעים בצורת פין ופות. כן, כן. וופל הפות מגיע גם עם גלידה לבחירה, וופל הפין מתנשא לגודל של 16 ס"מ, אבל איך אומרים?הגודל לא קובע. את הוופלים אופים לפי תבנית שנוצקה במיוחד לאירוע והאמת, אנחנו חייבים להודות – איברי המין שיוצאים מהמכונה הם אסתטיים ואף מעוררי תיאבון. נדמה שלכך התכוון המשורר.

מאחורי המקום החדש והמשגע עומד, זקוף (סליחה היינו חייבים), עדן סמט, תל אביבי מלידה ואיש חיי לילה שנתקל בקונספט השובבי בפריז ובעוד בירות אירופאיות והחליט יחד עם שותף לפצוח בהרפתקה. תל אביב היא עיר שחייבת לדבריו, 'בולבולטרי' כהלכתו. וול, כמו כל עיר שמכבדת את עצמה.

היי חברה. קרייזי באני. מאינסטגרם
היי חברה. קרייזי באני. מאינסטגרם

שמות המנות מתאימות גם הן לרוח השובבית במקום: 'גולד דיג' שהוא וופל פין במילוי שוקולד לבן, ציפוי שוקולד לבן ואבקת זהב. או 'קרייזי באני' שגם הוא וופל פין במילוי נוטלה וציפוי שוקולד בלגי, אוריאו ובייגלה מלוח. בגזרה הנשית תמצאו פותות, האחת עונה לשם 'שוגר דדי' והיא מצופה שוקולד לבן ומוגשת עם גלידת וניל, והשנייה היא 'תותי פרוטי' – וופל פות בציפוי שוקולד לבן, מילוי ריבת תותו וגלידת וניל עם תותי שדה.

מחירי הוופלים נעים בין 20-35 ש"ח. ונגיד שהם מושלמים לדעתנו למסיבות רווקים\רווקות לכבוד עונת החתונות שבפתח.

ואיך המקום החדש יסתדר במדינתו השמרנית? שאלה טובה. בסופו של דבר קצת קינק עוד לא הרג אף אחד, ובטוח שלא בתל אביב. מה גם שהמקום נפתח בשעה 17:00 אחר הצהריים, שעתם של המבוגרים. נוסיף ונאמר שהוופל גם ממש טעים עד מענג, הוא מיטיב להיות פריך וקריספי מבחוץ ורך ואוורירי מבפנים. עם טעם וגודל אי אפשר להתווכח. בתאבון!
פרישמן 75, 052-748-3237