נטפליקס ודיסני לא לבד: וורנר מדיה תשיק שירות סטרימינג חדש

עיקר התכנים בשירות החדש יהיו של רשת HBO, ולצדם יוצעו גם תכנים משלל מותגי וורנר מדיה. ההשקה מתוכננת לסוף 2019, אז יתחיל לפעול גם שירות הסטרימינג של דיסני

משחקי הכס (תמונה באדיבות yes)
משחקי הכס (תמונה באדיבות yes)
11 באוקטובר 2018

חברת וורנר מדיה תשיק שירות סטרימינג עולמי ותצטרף סוף סוף לשוק הלוהט. אתר וראייטי דיווח אתמול (רביעי) כי מנכ"ל החברה, ג'ון סטנקי, כבר הודיע כי העבודה על השירות החדש תסתיים לקראת סוף 2019. סטנקי הצהיר באופן ברור כי השירות החדש יתחרה באופן ישיר בנטפליקס.

עיקר התכנים בפלטפורמה של וורנר מדיה יהיו של HBO ("משחקי הכס", "תרגיע", "הסופרנוס", "אוז", "ווסטוורלד", "אינסיקיור" ועוד), שיעזבו את ביתם בשירות הסטרימינג הנפרד של רשת הטלוויזיה האיכותית. לצדם יוצעו תכנים של מותגי וורנר מדיה, הכוללים בין היתר את סרטי האחים וורנר, סדרות וסרטים שנוצרו בשיתוף עם DC Comics, שלל מצוירים ועוד.

איסה ריי ("לא בטוחה")
איסה ריי ("לא בטוחה")

עוד כתבות מעניינות:
למה בוטלה אחת הקומדיות המרעננות על המסך?
אתרי הצילום של "משחקי הכס" ייפתחו למעריצים
זה הריאליטי הישראלי הכי טוב על המסך

ההכרזה של וורנר מדיה מגיעה בזמן שדיסני מקדמת במרץ את השקת שירות הסטרימינג שלה, המתוכננת גם היא לסוף 2019. שוק הסטרימינג – הכולל גם את הולו ואמאזון פריים – רק הולך ורותח: חברות התוכן ממהרות בעקבות נטפליקס ופועלות לצבור מספיק נכסי תוכן על מנת להפעיל שירותי סטרימינג בינלאומיים. כך תאגיד התקשורת AT&T רכש את טיים וורנר, ומסתמן כי דיסני תרכוש את 21st Century Fox. כמו דיסני, גם וורנר מדיה לוקחת סיכון כשהיא מוותרת על חלק מההכנסה בערוצי הטלוויזיה המסורתיים על מנת לשמור על תכניה תחת קורת גג אחת.

אחרי ש-AT&T השלים את רכישת הענק של טיים וורנר ביולי, יצא סטנקי בהצהרות שסימנו שינוי עתידי משמעותי בתכנים של HBO. על פי דיווח של הניו יורק טיימס, סטנקי התבטא בעניין הצורך להשיג יותר צופים למשך יותר שעות צפייה ביום. המשמעות היא הפקת תכנים בזמן קצר יותר – בניגוד לאופי העבודה של הרשת עד כה – על חשבון האיכות.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד