אוכלים שותים

בדיוק מה שהיינו צריכים הקיץ: קוקטייל בר בשוק הכרמל

ויויאן, פופ אפ בר חדש בשוק, מגיש קוקטיילים מחומרי גלם טריים הישר מהבסטות הסמוכות

ויויאן (צילום: אנטולי מיכאלו)
ויויאן (צילום: אנטולי מיכאלו)
15 באוגוסט 2019

אחרי מסעדה אסייתית, דוכני בוריק בפיתה ועוד שלל המצאות, הדבר היחיד שבאמת היה חסר בשוק הכרמל הוא בר קוקטיילים איכותי. אבל הייסורים של באי השוק המיובשים הגיעו אל קיצם: בשבועיים האחרונים פועל שם ויויאן, פופ אפ קוקטייל בר שנפתח רק בימי שישי.

הבעלים, אביב שקורי והילה שייר, הן בנות זוג שמכירות את השוק מקרוב: שקורי עובדת בקביעות עם פיתה פנדה, ודרכם קיבלה את הרעיון לפתוח מקום של משקאות בלב הכרמל הצחיח. "עבדתי פה בימי שישי וחשבתי שחבל שאנשים עומדים סתם ואין להם דרינק שווה בשוק. קוקטיילים זה כיף ופרשי ולמרות שיש בעיר מלא ברים של קוקטיילים, עדיין לא היה אחד בשוק".

ויויאן (צילום: אנטולי מיכאלו)
ויויאן (צילום: אנטולי מיכאלו)

בויויאן מגישים חמישה קוקטיילים שנרקחו על ידי שקורי, והם משתנים לפי העונה במחיר קבוע (39 לכוס ראשונה, 35 לכוס השנייה). בנוסף יש גם אפרול שפריץ בתוספת מנגו וגרניום לימוני (29 ש"ח לכוס ראשונה, 25 ש"ח לכוס שנייה) ובירה Why not עם מרווה (15 ש"ח לשליש). "עשיתי ניסויים בבית, הכנתי סירופים במשך חודש, בדקתי איך אני גורמת לקוקטיילים להיות מבושמים במיוחד. יש אצלנו פירות קיציים כמו מנגו, ליצ'י ואבטיח. לא תראי תפוז, כי הוא לא בשיאו".

ויויאן (צילום: אנטולי מיכאלו)
ויויאן (צילום: אנטולי מיכאלו)

המקום נפתח כרגע בימי שישי בלבד ובעתיד אולי יפתח לערב נוסף במהלך השבוע. "אנחנו עדיין לומדות את העסק ורואות מה נכון לנו. יש לנו פנטזיה לפתוח בשלישי בערב ואנחנו מקבלות המון פניות לאירועים פרטיים" מספרת הילה.

אם חפצה נפשכם באוכל, תוכלו לקחת בחינם פופקורן ממכונה עם טעמים משתנים, ביניהם חמאה ומרווה. מומלץ לשתות את ה"מרגריטה מרוקאית עצבנית" – כוסברה, צ'ילי, ליים, מלח מתובל, טקילה (100% אגבה) מושרית בכוסברה טרייה. אם אתם בעניין של משקה עם שם יותר פוליטיקלי קורקט, נסו את ה"חדש בשכונה"- ג'ין מושרה בלמון גראס, כפיר ליים, ביטר סלרי ומלפפון, סלרי ובזיליקום מצומצמים. חומרי הגלם נקנים מדי יום בבסטות בשוק ועל סיוע בפיתוח הטעמים אמונים פנדה (פיתה פנדה), זוהר גבאי (קפה המדרחוב, עיישה) ושיראל ברגר(Opa), חבריה של אביב.

ויויאן, יחיא קפח 2 (שוק הכרמל) תל אביב, ימי שישי.
שעות פעילות: 11:00-18:00, אין הזמנת מקומות, לעדכונים ניתן לעקוב באינסטגרם