בעקבות אריק ובנץ: 5 זוגות ישראלים שצריכים לצאת מהארון

לאחר שנים של השערות, היוצר מארק זלצמן הודה השבוע כי ביסס את דמויותיהם של אריק ובנץ עליו ועל בן זוגו. אלה הצמדים הישראלים שצריכים לצאת מהארון, עכשיו כשכבר מדברים

רוני ואמנון 3>
רוני ואמנון 3>
20 בספטמבר 2018

סאבלימינל והצל

מה קורה כשרגשות זעם וצדקנות נמזגים עם זרועות חשופות מכוסות קעקועים, מגיני דוד וזקנים מסותתים? הרבה הרבה מתח מיני. או לחילופין, הרבה שנאה עצמית שיכולה גם לבוא לידי ביטוי בסלידה מעמים או מגזרים אחרים. קוראים לזה השלכה, יואב.

סאב והצל
סאב והצל

עוד כתבות מעניינות: 
ניבר מדר עילפה באירוע של ריהאנה
מה לעזאזל קורה בעמוד של בארבי ישראל?
דירה מושלמת שעוצבה על ידי האדריכלים שחיים בה

רוני דניאל ואמנון אברמוביץ'

טילים? מחרמן. מטוסי קרב? מחרמן. אזעקות? מחרמן. לפחות, ככה זה כשאתה רוני דניאל, או כפי שאמנון אברמוביץ' מכנה אותו, "חלק מכוח ההרתעה של ישראל". תכלס? כינוי מחרמן. יפה לך עניבה אדומה, אמנון.

אמנון ורוני
אמנון ורוני

דידי הררי וחנן דרוב המדרוב

כבר 25 שנה שדידי הררי וחנן דרוב (הידוע גן כ"מדרוב") סגורים יחד באולפן, קצת כמו בכלא. האווירה משוחררת, הבדיחות העדתיות זורמות כמו יין והדינמיקה ידועה מראש: חנן הוא מדרוב ודידי משחק אותה קול, יורד על המדרוביות של חנן ששוב לא עשה ניקיון פסח אבל כן ניקה את המקרר (חחחחחחחח!), אבל בסתר נמשך לפרי ספיריט שלו ויעשה הכל כדי להיות קצת כמוהו או לפחות להריח את האפטר שייב שלו.

דידי ודרובי
דידי ודרובי

אייל ברקוביץ' וראובן עטר

פעם היה לאייל ברקוביץ' שיער ואף אחד לא ידע שהוא איש חשוך, בהמי ומלא שנאה, כי הוא היה עסוק מדי בלכבוש שערים עם ראובן עטר. לעולם לא נסלח לעטר על שעזב לפועל חיפה ובסופו של דבר אולי מבלי לדעת הסיט את מסלול החיים של ברקוביץ' לכיוון אולפן הטלוויזיה. לפחות תמיד יהיה לנו את הניצחון על צרפת.

אייל וראובן
אייל וראובן

 

פולה וליאון

נכון, פולה כבר אמרה לליאון שהיא משמשת עבורו כאליבי – הוכחה ניצחת לזה שהוא לא גיי. אבל אולי זאת בעצם דווקא ההוכחה שהוא גיי? תיאוריה נוספת: יש כל מיני ארונות שאפשר לצאת מהם, כמו למשל ארון השנאה :(.

פולה וליאון
פולה וליאון