זורמים עם המים: אתר האופנה StyleRiver מתעורר לחיים

אל תסתכלו על אתר האופנה StyleRiver ככה. הוא כאן, והוא מתכנן להטביע את המתחרים

COS, 139 ש"ח באתר סטיילריבר
COS, 139 ש"ח באתר סטיילריבר

בתקופת האבן במונחי הרשת, כשבישראל עוד חששו משופינג מקוון, היה אתר אחד שבלט בשממה: סטיילריבר. הוא עלה בחסות מאקו והגיש דבר שצרכנים מקומיים לא יכלו לסרב לו אפילו אם זה כרוך במסירת פרטי כרטיס האשראי – מציאה טובה. ומציאות טובות היו בשפע באתר, והוא הפך לאאוטלט שתמיד אפשר לעשות בו עסקאות זולות ולהרגיש שדפקנו את המערכת.

מאז גברה התחרות, שדרות האינטרנט הפכו לעמוסות כמו רחובות מסחר ראשיים, חברות קמעוניות זרות הציעו משלוחים נוחים, וכוחו של סטיילריבר הלך וירד עד שקברניטיו נאלצו לשקול את דרכו ולהיערך מחדש. בעזרת המשקיעים בריאן אנדרסון וקבוצת פאליק ואחראית הסחר הבינלאומי יפעת קושניר (קניינית שעמדה מאחורי רשת +A), הוחלט על שינוי כיוון והתמקדות בעודפי מותגים בינלאומיים מוכרים שנמצאים ברשימת חובה של חובבי שופינג בכל קפיצה לחו"ל: COS, ויקטוריה'ס סיקרט, פרנץ' קונקשן ומייקל קורס.

COS, 99 ש"ח באתר סטיילריבר
COS, 99 ש"ח באתר סטיילריבר
COS, 139 ש"ח באתר סטיילריבר
COS, 139 ש"ח באתר סטיילריבר

“ההחלטה נבעה מתוך הבנה שהצרכן הישראלי אוהב ומחפש מותגים עולמיים במחירים אטרקטיביים. נוסף לכך, התחרות והמגוון שקיימים במרחב הווירטואלי הם בינלאומיים, ולכך היה צריך לתת מענה וליצור יתרון בשפה העברית, בשירות ובמהירות", מסבירים באתר את המהלך.

מחירים לדוגמה: שמלה של COS תשעים ותשעה ש"ח,
תחתונים של ויקטוריה'ס סיקרט – 49 ־ 59 ש"ח.

 

שמלה, 149 ש"ח באתר סטיילריבר
שמלה, 149 ש"ח באתר סטיילריבר