בר הזו ביזו של הקבוצות בנדיקט ומנדלמוס נסגר רשמית

נפרדים בצער מבר הזו ביזו שבראשו עמד דיוויד פרנקל - ונסגר כעת רשמית. בעלי המקום מוסרים שקיבלו הצעה מעניינת, אבל האם השוק המקומי הכריע את הבר?

דיוויד פרנקל. צילום: איליה מלניקוב
דיוויד פרנקל. צילום: איליה מלניקוב
18 ביולי 2016

בשבת האחרונה נסגר בר הזו ביזו של קבוצת בנדיקט וקבוצת מנדלמוס. מה שהתחיל כבר קוקטיילים אסקפיסטי טוטאלי בסגנון מד מן, והפך לרסטרו־בר בכיכובו של השף דיוויד פרנקל, נעלם ללא כל התראה בבת אחת מהנוף הבלייני של העיר.

יאיר קינדלר, אחד השותפים במקום, מוסר: "לא היה פה שום סיפור. קיבלנו הצעה שאני לא יכול לפרט לגביה, והחלטנו למסור את המקום ולהמשיך הלאה". לקינדלר היכרות מעמיקה עם הכתובת בן יהודה 186, שכן באותו לוקיישן שכן הבר הקודם והראשון של הקבוצה הירושלמית במקור בתל אביב – אליעזר. השף דיוויד פרנקל היה מוכן לומר בנושא: "אני לא הייתי שותף, אבל אני יודע שאין פה שום סיפור מעניין מאחורי הקלעים. פשוט הגיעה הצעה, והם החליטו למסור את המקום."

קינדלר ושותפיו התבטאו לאחרונה בנושא השוק הרווי במסעדות בתל אביב, והקושי שבפעילות של בר בתקופה שבה מצב הרוח שפוף בגלל גל הטרור, כשהתיירות מתמעטת ולאנשים אין חשק לבלות. האם יתכן שאפילו עונג אסקפיסטי צרוף ואלכוהול כבר לא יכולים להסתיר את המציאות?