ליסה קודרו: הקורונה לא תעצור את איחוד "חברים"

בריאיון לקונאן אוברייאן סיפרה ליסה קודרו שצילומי ספיישל האיחוד של "חברים" ל-HBO אמורים עדיין להתחיל באוגוסט והביעה תקווה שהעסק לא יתדרדר למפגש זום. פיבי, העם איתך!

ברמות של כלה. מתוך "חברים"
ברמות של כלה. מתוך "חברים"

רגע לפני שהקורונה שינתה את העולם התבשרנו על ספיישל איחוד מתוסרט של "חברים" ב-HBO. התרגשנו, התמרמרנו והתחלנו להתפלל שזה לא יהיה נורא מביך. חודשי הקורונה שהתרגשו עלינו מאז, יחד עם העובדה שכל המילניאלז סיימו לטחון באותה בנטפליקס, גרמו לדעיכה מסוימת בבאזז ולאחרונה החלו להתרוצץ בהוליווד שמועות על ביטולו עקב האפוקליפסה, אבל אתמול נשמעה צפירת ארגעה.

בריאיון אתמול לקונאן אובריאן עדכנה ליסה קודרו שספיישל האיחוד עדיין אמור להתרחש כמתוכנן. "רשום לנו ביומנים שזה קורה", אמרה האישה והפיבי, "אז יש נקודה בזמן כלשהו באוגוסט שבה נתחיל לעבוד ואז נראה. אנחנו עדיין ממתינים לתסריטים והנחיות לגבי הצילומים. אנחנו מקווים שלא יהיו דחיות, זה יהיה נהדר".

בהמשך השיחה ביניהם העלה אובריאן את החשש שאחרי שנים של ציפייה זה ייגמר במפגש זום בין השישיה: "אני מדמיין אתכם יושבים כל אחד בבית שלו, לא כל כך שומעים אחד את השני ואז אחרי שעה אומרים 'טוב, זה היה האיחוד, להתראות אמריקה", שטח המגיש את חזונו העגמומי. "האמת היא שזו תהיה מתיחה מעולה", השיבה קודרו, "השידור כל הזמן ייכנס ל-freeze ומישהו יגיד 'אני לא אשכח את הפעם ההיא ש—' ולא נשמע ממנו יותר אף פעם".

בשבוע שעבר, בריאיון לקידום סרטו החדש "אינטליגנציה", גילה דיוויד שווימר שהצילומים אמורים להתרחש באולפן המקורי שבו צולמה הסדרה ואמר ש"לחזור לסט הזה אחרי 15 שנה תהיה חוויה משמעותית". בטח יותר מפגישת זום.