חדשות בפופ: מציינים עשור לשיר המושמץ ביותר בז'אנר

מתוך הקליפ ל"יום שישי".
מתוך הקליפ ל"יום שישי".

במדור החדש נחפור בתוך ערימות הגלאם והנצנצים ונביא לכם את כל מה שלוהט בפופ. והשבוע: ישראלים עושים שלום עם דואה ליפה, בריטני ספירס מראה סימני חיים בעיתוי מעניין, עדי אולמנסקי מתחדשת ויום שישי חוזר ובגדול. בערך

14 בפברואר 2021

השיר שכולנו ניסינו לשכוח חוגג עשור

מתברר שכבר עבר עשור מאז שרבקה בלאק פרצה לחיינו עם השיר הדביק והמושמץ Friday, ששבר את האינטרנט אי שם בתחילת העשור הקודם. לרגל המאורע הזמרת השנויה במחלוקת מוציאה רמיקס הייפר-פופ אדג'י ועדכני, בליווי קליפ הזייתי שמרפרר למקור. לצורך היצירה הגברת בלאק גייסה את סנסציית ההייפר-פופ דוריאן אלקטרה, הראפרית ביג פרידיה והצמד האוסטרלי 3OH!3.

דואה ליפה מייד אין יזראל

יחסיה של כוכבת הפופ הבריטית עם ישראל ידעו בעיקר מורדות, מה שלא הפריע לה לשתף פעולה עם היוצרים הישראלים הענקיים וניה היימן וגל מוג'ה. השניים, שהיו מועמדים לגראמי על הקליפ שיצרו עבור קולדפליי, נקראו לביים את הקליפ לשירה החדש של הזמרת We're Good, שלקוח מגרסת הדלוקס של אלבומה האחרון Future Nostalgia. התוצאה היא קליפ מקסים וייחודי באווירת טיטניק, שבו ליפה היא רק שחקנית המשנה לצד הלובסטר, שהוא הכוכב הראשי. הקליפ משתלב בצורה מופלאה עם השיר המתקתק והנעים שמתרחק מסאונד הדיסקו שאפיין את הזמרת בשנתיים האחרונות.

בריטני ספירס מודלפת

בזמן שהעולם כולו נאבק לשחרורה של נסיכת הפופ, דווקא חומריה המוקלטים הם אלו שיוצאים לחופשי. בתזמון לא בלתי חשוד, הודלף דמו שהקליטה ספירס עבור אלבומה Glory שיצא בשנת 2016. הדמו, שנקרא Exaholic, לא ראה אור עד היום והודלף בגרסה ראשונית ביותר ועם הפקה חלקית. המפיק WWWAIKWOK לקח על עצמו את המשימה להשלים את העבודה, והפך את הדמו להאוס מרים באווירת ניינטיז שגורם לנו להתגעגע עוד יותר לקלאבים.

טיילור סוויפט מקליטה מחדש

לאחר שהזמרת איבדה שליטה וזכויות על יצירותיה בעקבות עסקה מפוקפקת, היא החלה להקליט ולהוציא מחדש את חומריה המוקדמים. השבוע היא הוציאה את הגרסה המחודשת ללהיט Love Story שיצא לראשונה בשנת 2009. הגרסה המעודכנת, שנקראת באופן רשמי "הגרסה של טיילור", שומרת על נאמנות למקור אך נשמעת מדויקת ובוגרת יותר.

עדי אולמנסקי מתחדשת

הסינגל האחרון והנהדר של אולמנסקי "פרח במדבר" מתוך אלבומה "2 בלילה", מקבל מתיחת פנים בצורת רמיקס רשמי. הרמיקס שנוצר על ידי המפיק BAD CHICKEN! נותן אינטרפרטציה האוסית קצבית לשיר, ומהווה השלמה כיפית לסאונד האר-נ'-בי הלטיני של המקור.

אריאנה גרנדה נותנת דחיפה

השיר "34+35" שיצא באוקטובר האחרון כסינגל השני מהאלבום Positions של אריאנה גרנדה, מקבל רמיקס חדש. על מנת לתת לשיר בוסט במצעדים גרנדה גייסה שתיים מהנשים החזקות ביותר בעולם הפופ והראפ של 2021: דוג'ה קט ומייגן דה סטליון. התוצר של שיתוף הפעולה המבטיח מסתמן כלא רע אבל גם לא כמשהו שלא יכולנו להסתדר בלעדיו. בשורה התחתונה: קליפ כיפי, שיר חמוד אבל לא המקסימום שהיה ניתן להוציא משיתוף פעולה כה בומבסטי.