לא הולכים לישון: 6 שירי פופ חדשים כחול-לבן שאתם חייבים לזמזם

אנה זק (מתוך יוטיוב)
אנה זק (מתוך יוטיוב)

כמות כזו של שירי פופ בפרק זמן כ"כ קצר לא זכורה לנו הרבה זמן: אנה זק עושה אלקטרופופ, כוכב הנוער מפתיע עם קליפ מלא בכוכבים וסטפן מדבר את כל השפות. כנסו, כנסו

1. אנה זק – לך לישון

המציאות מלמדת אותנו שקשה ליפול עם שיר פופ שהופק על ידי ג׳ורדי, וגם הסינגל החדש של אנה זק לא יוצא מהכלל. ״לך לישון״ לא דומה לאף אחד משיריה הקודמים של זק ונשמע כמו אלקטרופופ אלטרנטיבי של שנות האלפיים. ייתכן שמצאתי את עצמי משווה בין אנה זק לגולדפראפ.
שיר חדש עם מסר מעצים? אנה זק, בואי תראי מה פספסת

2. שחר טבוך – מישבאלי

ההפתעה הגדולה ביותר של השבועיים האחרונים היא כנראה השיר הזה. השחקן וכוכב הנוער שחר טבוך מוציא סינגל חדש שהופק על ידי לי בירן וינון יהל והוא עלול להיות ההתמכרות הבאה שלכם. השיר מלווה בקליפ עתיר כוכבים ונראה אם תצליחו לזהות את כולם. 

3. חן אהרוני – ים כחול עמוק

אחרי ״מי אתה״, ״אני בחוץ״ ו״בא לי בגלים״ מגיע הסינגל הרביעי מתוך האלבום הקרב ובא של חן אהרוני. לדבריו, הסינגל החדש הוא האישי ביותר מבניהם והוא מתחיל כבלדה שקטה שהולכת ומתעצמת לכדי אחת היציאות הטובות ביותר שלו עד כה.

4. כרקוקלי – נסיכת הקלאב

השיר הזה יצא כבר לפני כמעט חודש אך לחלוטין ראוי לאזכור. האחיות כרקוקלי הן מהרכבי הפופ הכי אנדררייטד במדינה, וכעת בהפקתו של תומר בירן הן משחררות עוד ממתק פופ נפלא ומופרע שלא דומה לשום דבר אחר ששמעתם לאחרונה.

5. שי גבסו – לב אדום

זמן קצר לאחר שנחשף בתור הגורילה ב״הזמר במסכה״ הוא חוזר אלינו כעצמו עם סינגל חדש. ״לב אדום״ הוא שיר דיסקו דאנסי וזוהר, עם פזמון מדבק שממש לא כדאי לפספס.

6. סטפן לגר ולואי עלי – GANGSTAR

אם יש משהו שניכר שסטפן אוהב זה שפות, ובשיר הזה יש הרבה מהן. העברית, האנגלית והצרפתית של סטפן מצטרפות אל הערבית של לואי בשיר ראפ אוריינטלי ועוצמתי שלא בוחל באמצעים.