חדשות בפופ: פוסט מלון עושה פוקימון, גלרון עושה בריטני

טיילור סוויפט מפיחה חיים, מדיסון ביר חושבת שהיא אריאנה, אריאנה עצמה בגרסת דלוקס וניק ג'ונאס עף לחלל. ובונוס לוהט: מאשאפ היסטרי בין הזמרות הכי מדוברות כרגע

28 בפברואר 2021

פוסט מלון תופס את כולם

המותג פוקימון, שכבש את העולם בסערה, חוגג 25 שנה לקיומו עם מופע וירטואלי בכיכובו של פוסט מלון. המופע, שהתרחש אתמול, הוא כולו אנימציה שמכניסה את הזמר-ראפר לעולם הפוקימון הנוסטלגי שכל ילד ניינטיז חלם להגיע אליו. המופע כולל כמה מהלהיטים הגדולים של מלון וגם קאבר חדש לשיר "Only Wanna Be with You" של הוטי אנד דה בלואופיש, שהוקלט במיוחד לאירוע. המפגש הזה בין עולם הראפ לעולם האנימציה והגיימינג הוא לא הראשון, ומגיע אחרי מופע וירטואלי מוצלח של טראוויס סקוט במשחק פורטנייט ומופע של ליל נאס X במשחק רובלוקס. 

אתם לא מבינים כמה פופ טוב הצטבר בשנה המיותרת הזו

טיילור סוויפט חוברת לאחיות חיים

חיים, להקת הפופ-רוק האמריקאית המורכבת משלוש אחיות, מלהקת את טיילור סוויפט בתור האחות הרביעית ברמיקס חדש לשירן Gasoline. הרמיקס לשיר שלקוח מאלבומן האחרון של חיים הוא שיתוף הפעולה השני בין הלהקה לזמרת, אחרי השיר המשותף "No Body, No Crime" שלקוח מהאלבום האחרון של סוויפט שיצא בשנה שעברה.

מדיסון ביר מציגה: אריאנה גרנדה מעליאקספרס

הזמרת האמריקאית היהודיה מדיסון ביר התחילה ככוכבת יוטיוב ופרצה לתודעה בשנת 2013 כאשר ג'סטין ביבר שיתף את אחד מקאברים שלה. השבוע היא הוציאה את אלבום הבכורה שלה Life Support וקשה להתעלם מהדמיון לאריאנה גרנדה, גם בסאונד וגם בנראות. ביר כבר הכריזה שבהמשך השנה יגיע גם אלבומה השני, בואו נקווה שנראה בו קצת יותר מקוריות.

ניק ג'ונאס מגיע לחלל

האח המצליח ביותר ממשפחת ג'ונאס חוזר עם סינגל חדש לא מהעולם הזה, ליטרלי. עם סאונד עדין ומודרני ושלל דימויים מעולם החלל ("יוסטון חושב שיש לנו כמה בעיות"), ניק ממשיך במאמץ להוכיח שימיו ככוכב נוער מלהקת בנים נשארו מאחור. השיר, שנקרא "Spaceman", מדבר על הפחד מבדידות ומתייחס, כמובן, לתקופת הקורונה. Spaceman הוא הצצה ראשונה לאלבום החדש של ניק ג'ונאס שיקבל את אותו השם ועתיד לצאת עוד כשבועיים. 

אריאנה בגרסת דלוקס

אלבומה האחרון של אריאנה גרנדה Positions יוצא מחדש בגרסת דלוקס. הגרסה המחודשת כוללת חמש רצועות נוספות – הרמיקס לשיר 34+45 עם דוגה קט ומייגן דה סטאליון שכבר שמענו ועוד ארבעה שירים חדשים. השירים החדשים ממשיכים בקו ישר את מה ששמענו עד כה מהאלבום – פופ-אר-נ-בי מתקתק, לא מתאמץ אבל גם לא מסעיר מדי.

בונוס: להפליל את נורית גלרון

מי היה מאמין שבשנת 2021 שתיים מהזמרות שנדבר עליהן הכי הרבה יהיו בריטני ספירס ונורית גלרון? מפה לשם, התהייה הזאת הולידה את המאשאפ הכי מוזר ששמעתם – Toxic של בריטני ספירס עם "מעביר דף" AKA "המיסטיקנים הסינים" של נורית גלרון. והתוצאה? תשפטו בעצמכם.