חם וכחול: הלהיט של הקיץ כאן, וגאווה מקומית לקראת העצמאות

דוג'ה קט וסזה
דוג'ה קט וסזה

דוג'ה קט וסזה מוציאות את הלהיט הבא של אביב-קיץ 2021, ברי ראנוויי שולחת אותנו אל שנות האלפיים, בעוד שגוון סטפני ומריה קארי דואגות שנישאר שם. ולקראת יום העצמאות: נגה ארז עם גאווה ישראלית לפנים, והתל אביבי שקיבל DM מסזה שלנו

דוג'ה וסזה מביאות את האביב

לסזה ודוג'ה קט יש לא מעט במשותף. שתיהן נעות על הציר שבין פופ לאר-נ-בי והיפ-הופ, ושתיהן הגיעו ממעמקי האינדי וצברו תאוצה בשנים האחרונות עד שהגיעו ללב המיינסטרים. שיתוף הפעולה בין שתי הכוכבות האלה היה כמעט מתבקש וסופסוף הוא הגיע. השיר Kiss Me More נשמע כמו נקודת האמצע המושלמת בין הסגנונות של שתיהן. יחד עם קליפ יפהפה ועשיר בצבעים פסטלים מדובר בהמנון אביבי מושלם.

ואנחנו לא יכולים לדבר על סזה בלי לקנא בעומר בית הלחמי, שזכה לקבל תגובה באינסטגרם מסזה בכבודה ובעצמה, אחרי שעיצב חולצה בהשראתה עבור המותג שלו בוטלג בוטיק. התגובה בפוסט הזה:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by בוטלג בוטיק (@bootlegits)

הזמרת לא הסתפקה בתגובה והחליקה גם ל-DMs כדי לבקש חולצה בנימוס:

איגי אזליה חריפה 


הראפרית האוסטרלית מוציאה סינגל חדש ולוהט בשם Sip It, ומגייסת גם את הראפר טייגה. הראפרית שפרצה בענק עם השיר Fancy לא הצליחה לשחזר את ההצלחה משנת 2014, אך דואגת להזכיר לנו שהיא כאן ולא מתכוונת ללכת בקרוב השיר החדש מכיל את כל מה שצפוי משיר ראפ ב-2021 להכיל: טוורקינג, אברי מין רטובים ופלואו קליט. לא מן הנמנע שהוא יימצא בפלייליסט של מסיבת ההיפ-הופ הבאה שלכם.

ברי ראנוויי נוסטלגית


הראפרית הבריטית, שלאחרונה שיתפה פעולה עם מיסי אליוט, חוזרת בסינגל חדש שכולו חגיגה של שנות האלפיים המוקדמות. השיר הממכר נקרא Hot Hot ומסמפל ביט מהשיר Touch It של באסטה ריימס משנת 2005. להשלמת החוויה, את השיר מלווה קליפ עם פריימים ולוקים שנראים כאילו נלקחו ישירות מכריז טינה מיליאן, אשאנטי ו-TLC.

באסטה ריימס ומריה קארי: חלק 2


אפרופו באסטה ריימס ונוסטלגיה לשנות האלפיים, בסוף השבוע האחרון הוציא הראפר שיר חדש יחד עם הקולגה משכבר הימים – מריה קארי האחת והיחידה. השיר והקליפ הם למעשה המשך ישיר לשיתוף הפעולה האייקוני שלהם I Know What You Want משנת 2002. הסאונדים נשארים נאמנים למקור והקליפ נשען על המקור גם הוא, כך שכמעט אפשר לפספס את העובדה שכבר עברו 19 שנה מאז.

גוון סטפני עדיין Hollaback


ממשיכים את הנסיעה ברכבת הנוסטלגיה עם כוכבת הפופ שנראית ונשמעת בדיוק אותו דבר כבר 20 שנה. סולנית נו דאוט לשעבר חוזרת עם שיר קיצי חדש יחד עם הראפרית סוויטי. השיר Slow Clap יחד עם הקליפ מכילים לא מעט ריפרורים ללהיט הענק של סטפני משנת 2004, הלא הוא Hollaback Girl. מדובר בטראק שכולו כיף, אבל ספק גדול אם הוא יהיה זה שיקרב חזרה את סטפני אל השיא שהייתה בו לפני כמעט שני עשורים.

כוכבות הילדים מתאחדות


בתחילת החודש הוציאה דמי לובאטו את אלבומה השביעי Dancing with the Devil… the Art of Starting Over. באלבום האישי שרה לובאטו על ההתמודדות שלה בשנים האחרונות עם התמכרויות והרס עצמי, שהביאו ללא מעט שערוריות במהלך הקריירה שלה. אחד מהרגעים המעניינים באלבום הוא דואט עם אריאנה גרנדה, שהתחילה את הקריירה שלה בערוץ ניקלודיאון בזמן שדמי עשתה את אותו הדבר בערוץ דיסני המתחרה. השיר שנקרא Met Him Last Night אמנם נמצא באלבום של לובאטו, אבל נשמע דווקא כאילו לקוח מהאלבום האחרון והמצליח של גרנדה – Positions.

ארץ זבת חלב וקימל


וקצת (הרבה) גאווה ישראלית – נגה ארז, שהפכה לנושא שיחה לוהט בארץ ובעולם, קיבלה סופסוף את הופעת הבכורה שלה בטלוויזיה האמריקאית. לפני שעות ספורות, הצופים הרבים בתכנית הלייט נייט האגדית של ג׳ימי קימל זכו לצפות בהופעתה של הזמרת בסוקולנט סשנז עם השיר Views. אמנם לא מדובר בהופעה חיה באולפן של קימל, אבל מה יותר ישראלי מנגה ארז על רקע קקטוסים?