יא ווארדי, איזה קציצה: יש חדשות אוכל, ויש את חדשות ההמבורגר

גזרו ושמרו לארוחת אחרי החג. Jburger (צילום גיל אבירם)
גזרו ושמרו לארוחת אחרי החג. Jburger (צילום גיל אבירם)

המבורגר טבעוני חדש, הגיפטקארד היחיד שאתם רוצים שחברים שלכם יקנו לכם, קוקטיילים וסרט לקראת השנה החדשה, עוגיות חג בהתאמה אישית, כריכים שמצדיקים את הנסיעה לרמת החייל ועוד חדשות אוכל שיעוררו בכם תיאבון לטרוף את העיר

18 בספטמבר 2022

ביס תשרי: ארוחת חגים באסיף

אסיף – המרכז לתרבות אוכל בישראל פותח את השנה החדשה בתפריט חג המבוסס על ירקות וחומרי גלם המרכיבים את ברכות ושולחן החג. בין הביסים שתכין אשת הקולינריה רינת צדוק תמצאו
תבשיל שבע ברכות מבשר ראש/לחי, כרישה, חבושים, דלעת וחומוס; שבלולי לוביה צלויים עם שקדים קלויים, דיבס ענבים ואבן יוגורט; דג בסלק ורימון ועוגת דבש צרפתית עם ריבת דלעת ותימין (42-54 ש"ח).
לילינבלום 28, תל אביב, שלישי-רביעי (20-21.9) מ-18:00

ביס ממסורת החג. אסיף (צילום מתן שופן)
ביס ממסורת החג. אסיף (צילום מתן שופן)

עוגיה לחג: Choose Your Cookies

לאחר טעימת אינסוף עוגות דבש (פרטים בקרוב) אנו יכולים לומר בוודאות שעוגייה היא הקינוח המועדף עלינו. בחנות העוגיות Choose Your Cookies משיקים לכבוד החג ובכלל עוגיות חדשות עם טוויסטים מתוקים, למשל עוגיית וניל במילוי תפוחים מקורמלים וגרגרי רימון, עוגיית קרם לימון ומרנג ועוגיית קרם ברולה ופירות יער טריים (17 ש"ח). בדרך לחברים והמאנץ' עולה? הצטיידו באריזות ממותגות ומעוצבות לעוגייה אחת, לשלוש עוגיות ולשש עוגיות. והכי חשוב – אל תוותרו על עוגיית פיסטוק וקרם פיסטוק ירוקה וממכרת.
דיזנגוף 138 תל אביב, ראשון-רביעי 12:00-1:00, חמישי 12:00-2:00, שישי 11:00-17:00, שבת 21:00-02:00, ובוולט

בחרו את העוגיה שלכם לראש השנה (צילום יח"צ)
בחרו את העוגיה שלכם לראש השנה (צילום יח"צ)

חדשות ההמבורגר 1: טבעוני חדש בא לשכונה

את מסעדת 17J הטבעונית אין צורך להציג. מאותו בית יוצר מגיע כעת Jburger, מותג המבורגר טבעוני חדש העומד בבסיס תפריט מנות המבורגר עסיסיות ומוגזמות לא פחות מהאחיות הקרניבוריות. לדוגמה: בוורלי הילס בורגר עם ממרח אבוקדו מתובל, נבטים וגבינת צ'דר; סמוקינג הוט עם סלסת פלפלים חריפים שרופים, איולי פיקנטי ואננס צרוב; ו-הלו באבא, המוגש עם איולי קארי, חסה ולביבת אלו מסאלה מתפוחי אדמה ותבלינים הודים (68-72 ש"ח). להתאמה מושלמת בין ההמבורגר לטעם האישי ניתן לבחור בקציצה מתוצרת רידיפיין, ביונד או חלבון JB. בתקופה הקרובה יתארח המותג כפופ אפ ב-J17, ובמקביל ניתן להזמין את הקציצות המוגזמות הביתה.
ירמיהו 17, תל אביב, 03-9442773, ראשון-חמישי 12.00-23:00, שישי  09:30-16:00, הזמנות באתר

למה רק מותר? Jburger (צילום גיל אבירם)
למה רק מותר? Jburger (צילום גיל אבירם)

חדשות ההמבורגר 2: קציצה סתווית במוזס שופ

לא רק באופנה יש קולקציות: רשת Moses shop משיקה לקראת הסתיו תפריט חדש ובו קולקציית רטבים חדשה, צ'יפס בוטנים, המבורגר ספיישל חדש ולחמנייה מופחתת פחמימות. לקטשופ פלפלים ושאר הרטבים הקיימים נוספים כעת רוטב בום בום (קטשופ, מיונז, סרירצ'ה, צ'ילי מתוק וחרדל), רוטב בוטנים אינדונזי, איולי הבנרו-ליים חריף ועוד. גזרת ההמבורגרים מתחדשת בהמבורגר AS IS מבקר וטלה עם ברוקלין בריסקט ושבבי בצל מטוגן (62 ש"ח); ובלחמנייה מופחתת פחמימות בתוספת חלבון, המתאימה לאוחזים בתזונה קטוגנית למשל. והצ'יפס, מה איתו? צ'יפס בוטנים המורכב מצ'יפס קלאסי, ליים שחור, קראמבל שאלוט ורוטב חמאת בוטנים אינדונזי (26 ש"ח).
דרך מנחם בגין 144, מוקד המשלוחים בטלפון 9904* ובאתר

איזה המבורגר תלבשו העונה? קולקציית סתיו במוזס שופ (צילום גיל אבירם)
איזה המבורגר תלבשו העונה? קולקציית סתיו במוזס שופ (צילום גיל אבירם)

חדשות ההמבורגר 3: מקדונלד'ס גיפט קארד

בטיימינג מושלם עם עונת החגים משיקה רשת מקדונלד'ס אתר להזמנת שוברי מתנה דיגיטליים מעוצבים: בוחרים עיצוב מתאים מתוך קטגוריות שונות – חג שמח, מזל טוב, באהבה/באהבה לעצמי ועוד, מחליטים על סכום הקנייה, ממלאים את פרטי מקבל השובר ופרטי השולח, מוסיפים ברכה אישית וזהו.. שימחתם. את הגיפטקארד ניתן לממש במסעדות, במשלוחים, במק דרייב ובמק גלידה והוא תקף לשנתיים ממועד הרכישה.

תכלס מתנה שווה (צילום יח"צ מקדונלדס)
תכלס מתנה שווה (צילום יח"צ מקדונלדס)

חדשות המבורגר 4: רידיפיין מגיע לאם:פם

לאחר שקיבל את חותמת האיכות במסעדות רבות בעיר (כולל אלו של רותי ברודו), מוצרי הבשר החדש של רידיפיין מיט מגיע אל המקום השני הכי נגיש – סניפי am:pm. מעתה אמרו המבורגר, קבב טלה ונקניקיית מרגז ללא רכיבים מן החי בזמינות 24/7. ואם זו לא בשורה לשנה החדשה, אנחנו לא יודעים מה כן.

רידיפיין מיט. צילום: יח"צ
רידיפיין מיט. צילום: יח"צ

חדשות המבורגר 5: פריז טקסס נפתח מחדש

בעוד המבורגריית פריז טקסס בגבעתיים מסיימת הרצה (וזוכה לחוות דעת אופטימית מהמבקר שלנו), פותח סניף האם במתחם הבורסה ברמת גן את שעריו מחדש. כמעט חודשיים חלפו מאז השריפה שכילתה את המקום וכעת משיקה המסעדה תפריט מעודכן ובו המבורגרים חדשים כגון פנטסטיק משרום עם חמאת כמהין ופטריות ביין (72 ש״ח); רודאו דרייב עם גבינת סנט מור וריבת פלפל חלפיניו (74 ש״ח) וגם כריך עוף (49 ש״ח) כריך סינטה פארם טו טייבל מסינטה מיושנת 30 ימים במילוי גאודה ובצל מטוגן ועוד.
היצירה 3, רמת גן

רודאו דרייב בפריז טקסס (צילום גיל אבירם)
רודאו דרייב בפריז טקסס (צילום גיל אבירם)

חדשות הכריך

על אף חיבתנו הבלתי מוסתרת ללחמנייה עם משהו בפנים, אי אפשר להסתפק רק בהמבורגר. במעדניית מסלוב החדשה נוספו לתפריט כריכים שעושים חשק לנסוע לרמת החייל למרות הפקקים: סלופי בריסקט מפורק – בריסקט מעושן מפורק עם ברביקיו ביתי של עגבניות שרי צבעוניות, סטייקים של בצל שרוף, ארוגולה וחלפניו כבוש; וקלאב סנדוויץ מפורק מבשר עוף בשום אפוי ורוטב רמולד (56 ש"ח). באותה הזדמנות כשאתם שם כדאי להציץ בוויטרינה ועל המדפים ולהצטייד באוכל מוכן הביתה שמכין שף איוון מסלוב, שעבד עם רושפלד וטובי השפים בעיר.
הברזל 4, רמת החייל, תל אביב, 073-7317110

מחוץ לעיר

פתיחת שנה מהסרטים

בבתי הקולנוע yesPLANET מקבלים את השנה החדשה בערב קוקטיילים בשיתוף עם האימפריאל. האירוע יתקיים במתחמי VIP של הרשת בראשון לציון, חיפה, זכרון יעקב ובאר שבע והוא כולל צפייה בסרט באולם VIP – למשל הקומדיה החדשה "כרטיס לגן עדן" כיכובם של ג'וליה רוברטס וג'ורג' קלוני או MOONAGE DAYDREAM על אודות דיוויד בואי, קוקטיילים של האימפריאל, ארוחת ערב עשירה, פופקורן, נאצ'וס וגלידה חופשי. חמישי (22.9), 175 ש"ח בקופות הקולנוע, 179.5 ש"ח באינטרנט.

תנין נובח לא נושך. אימפריאל (צילום: בן יוסטר)
תנין נובח לא נושך. אימפריאל (צילום: בן יוסטר)

דיאנא חוגגת 50

מסעדת דיאנא בנצרת, המקום שבו הומצא הקבב על מקל קינמון, חוגגת 50 שנים להקמתה. לכבוד המאורע ובמסגרת פסטיבל יום הולדת, בהזמנת פלטת מזאטים (כרובית בטחינה, טאבולה, עלי רוקט, חצילים, טחינה ירוקה ועוד) בסך 50 ש"ח לאדם מקבלים כוסית עראק וקינוח מלבי על חשבון הבית. כוסית עראק חינמית נוספת יקבלו מזמיני מנות עיקריות כגון קלמארי ברוטב שום לימון (90 ש"ח) וקובנייה (100 ש"ח).
פאולוס השישי 51, נצרת, 04-6572919, ימים ראשון-שבת, עד סוף אוקטובר

יום הולדת מזאטים ועראק בדיאנא (צילום בועז לביא) 
יום הולדת מזאטים ועראק בדיאנא (צילום בועז לביא) 

סיורי מאפיות בירוחם

אם לא ידעתם – וגם אנחנו לא למעשה – בירוחם מתקיימת סצנת אפייה מעניינת. סיורי מאפיות חינמיים חדשים מגוללים את סיפורי ההתיישבות בעיר דרך הבטן, במאפיות המשקפות את היסטוריית המקום: "אבירים" על שם הפסוק בתהילים, "אללוף" המיתולוגית שמציגה מסורת מול קידמה ו"לחם זה" – מאפיית קואופרטיב שיתופי. ימי שישי, 9:00-12:00, ללא עלות ובהרשמה מראש. מידע והרשמה בדף הפייסבוק של תיירות ירוחם.

סיורי מאפיות בירוחם (צילום מירי משה)
סיורי מאפיות בירוחם (צילום מירי משה)