הנחות על נשנושים ודרינקים במיטב המסעדות בוולט ועוד חדשות טעימות

מעכשיו באפריטיבו. הרצל 16 (צילום גיא כהן, Wolt ישראל)
מעכשיו באפריטיבו. הרצל 16 (צילום גיא כהן, Wolt ישראל)

כאילו שההתמכרות שלנו למשלוחים לא היתה חמורה מספיק, עכשיו גם נשלם על זה פחות (ואז יותר, כי ברור שנזמין יותר). וגם: הנחות לייט נייט בדלי בראסרי, קופנגן מגיעה לחוף התל אביבי, בופה טבעוני חדש (וזול!) והזדמנות להשתכר בחדר חושך

22 ביוני 2022

לייט נייט וקניות לשבת | דלי בראסרי

לא ממש לייט נייט כמו פעם, כשהבראסרי פעל לאורך כל הלילה, אך בכל זאת מדובר בדיל שווה: שעות הפתיחה הוארכו עד 22:00 (במקום 20:00 בדרך כלל), בבר יוגש תפריט לייט נייט קליל ומוזל, ומוצרים משתנים בחנות יימכרו ב-20 אחוז הנחה – גבינות, משקאות, אוכל מוכן, כלי בית ועוד, הזדמנות למלא את המקרר בגודיז לקראת הסופ"ש.
אבן גבירול 70, תל אביב

אפריטיבו עד הבית | Wolt

המנהג האיטלקי הכי חמוד אבר מגיע אל פתח הדלת: אפריטיבו (ארוחה קלילה לפני ארוחת הערב) שכולו נשנושים ודרינקים קלילים באדיבות וולט. בימים ראשון־חמישי בשעות 16:00-19:00 תמצאו באפליקציה קטגוריית מנות וקוקטיילים בהנחות שבין 10-15 אחוזים מאמורה מיו, נחמה וחצי, שיין, קפה טאיזו, מיאזקי, הדסון, גוצ׳ה, הרצל 16, רביבה וסיליה, סרפינה ועוד מסעדות בתל אביב, גבעתיים רמת גן.

המבורגר במטאוורס | אגאדיר

לאחר ה־NFT של יובל בן נריה ורכישת הנדל"ן של BBB, רשת אגאדיר נכנסת גם כן למטאוורס ומשיקה סניף וירטואלי ראשון. מהיום תוכלו להזמין משלוח או טייק אווי ישירות ממעמקי המטאוורס לסלון הפרטי, להסתובב ולהתרשם, לחקור כל פינה, לשתף עם חברים ואף להצטרף למועדון לקוחות חדשני המבטיח הטבות בלעדיות ושוות במיוחד, שניתן לממש, למשש ולטעום במסעדות הפיזיות בעולם האמיתי. שש מנות מהתפריט תורגמו לדמויות NFT, שמי שירכוש אותן ייהנה למשך שנה מארוחה מלאה לפי הדמות שנרכשה.

אגאדיר במטאוורס (קרדיט BARY AI)
אגאדיר במטאוורס (קרדיט BARY AI)

חתונה בפיתה | חצר אירועים בפנדה

מאסטר הפיתות משוק הכרמל פותח את עונת האירועים: בחצר סודית בין שוק הכרמל לכרם התימנים הוא מקים חלל לאירועים קטנים בשותפות עם יקב טוליפ וג'ירפה, חברה לסיורים ותוכן לעולם ההייטק. המקום ייפתח בעוד כחודשיים ולפי השמועות המטבח התימני על הכוונת, בגרסה מקורית כמובן. מאחלים לנו שפיתה כזו יגישו בחתונה שלנו, אמן.

פנדה. צילום: אביב שקורי
פנדה. צילום: אביב שקורי

קופנגן בתל אביב | קוקו ביץ'

מסעדת החוף התאילנדית של נדב ודניאל מעלה הילוך לקראת העונה החמה ומשיקה את קוקו ביץ' – מרפסת מוצלת לארוחות קלילות ודרינקים עם ערבי תקלוט לייב, הופעות שקיעה באווירת רוח'ניות ומסיבות פול מון בלילות ירח מלא, כמעט כמו בקופנגן. על החוף הוצבו מיטות שיזוף והשירות מגיע ממש עד קו המים.
שלמה להט 17 (חוף פרישמן), תל אביב, ראשון-שבת מ־08:00, 077-9386220

קוקו ביץ' (צילום איתמר גינזבורג)
קוקו ביץ' (צילום איתמר גינזבורג)

Happy Hour יווני | יאסו תל אביב

מתים לחופש ביוון ומחירי הטיסות בשמיים? יאסו, הטברנה היוונית של שף אבי ביטון, משככת את הכאב בהפי האואר מול הים של תל אביב. לאור השקיעה הרך תוכלו להשיק כוסית אוזו ולנשנש מזאטים, דגים ופירות ים לצלילי מוזיקה יוונית, ליהנות מהבריזה ולדמיין שאתם במיקונוס.
יאסו, ראשון-חמישי, 18:00-20:00

יאסו (צילום אנטולי מיכאלו)
יאסו (צילום אנטולי מיכאלו)

שובו של הבופה | בראנץ' טבעוני ב־J17

חשבנו שהקורונה חיסלה את הבופה. אז חשבנו. כנראה שהגרגרנות הישראלית גוברת על כל חשש אחר, ומכאן השמחה על השקת הבראנץ' הטבעוני החדש ב־J17. על שולחן ארוך מוגשים סלטים, ממרחים, לחמים  וירקות צלויים כהקדמה למנות אישיות כגון מקושקשת טופו ופנקייק מלוח עם פטה ופרמז'ן טבעוניות. 65 ש"ח לאדם כולל שתיה חמה או קלה.
J17, שישי 9:30-13:30

בופה בראנץ J17 (צילום גיל אבירם)
בופה בראנץ J17 (צילום גיל אבירם)

שותים בחשיכה | פופ אפ Carlsberg LUMA

מתחם פופ אפ של קרלסברג LUMA בדיזינגוף סנטר מאתגר את החושים: חדר חושך שהוקם במיוחד מבטל את חוש הראייה ומחדד את חושי הריח, הטעם והשמיעה, חוויה שונה מהרגיל שמדגישה את טעמה המיוחד של הבירה על רקע מוזיקה נעימה. חלל אחר של המתחם כולל בר שבו ימזגו עבורכם בירה ויציעו מרצ'נדייזינג, ובחלל נוסף תוכלו לשחק בטאבלט במשחקי ריחות נושאי פרסים.
דיזינגוף סנטר, קומת קרקע, ברחבת בניין A, חמישי-שישי (23.6-1.7), ראשון-חמישי 14:00-21:00, שישי 9:00-14:00, שבת סגור

חוויה על חושית. קרלסברג לומה (צילום שוקה כהן)
חוויה על חושית. קרלסברג לומה (צילום שוקה כהן)

סמאש בורגר בחצר | לא קל

מזללת לאקל בורגר משיקה חצר סודית עם גרילנדות וקירות גרפיטי סטייל ניו יורק ותפריט ספיישלים לארוחת שישי: שרימפ בוגר, טריפל סמאש בורגר, קריספי צ'יקן ועוד וקוקטייל תפוח ג'ינג'ר וליים עם קוניאק הנסי.
לא קל בורגר

לא קל בורגר (צילום אנטולי מיכאלו)
לא קל בורגר (צילום אנטולי מיכאלו)