ה-NFT הכי טעים בעיר: שף יובל בן נריה מציג "NFT קולינרי"

יובל בן נריה (צילום: איליה מלניקוב)
יובל בן נריה (צילום: איליה מלניקוב)

השף המוערך של טאיזו ו-a צולל אל עולם ה-NFT עם קולקציה בת תשע יצירות בשם "Inspirations". לרוכשים מובטחת גישה אקסקלוסיבית לשלל חוויות קולינריות מבית היוצר של בן נריה. המחיר ההתחלתי הוא כ-500 דולר, ובמקרה אחד כבר זינק ל-2,500 דולר תוך פחות מכמה שעות. בהצלחה לכולנו

שף יובל בן נריה נמצא בעיצומו של בליץ תקשורתי ששיאו בכתבה ששודרה בסוף השבוע האחרון ב"אולפן שישי", ואפשר בהחלט לקרוא לזה סיבוב הניצחון של a, המסעדה החדשה של בן נריה שכבשה בסערה את הטופ הקולינרי העירוני, אבל לא מישהו כמוהו ינוח על זרי הדפנה או על זרים מכל עשב תיבול אחר: עוקביו של השף המוערך באינסטגרם נתקלו הבוקר בתשע תמונות חדשות, ובמרכזה של כל אחת מהן עיגול שמייצג חומר, יסוד או קונספט אחר: אש, קרח, שולחן, אדמה, מים, חרס, זן, עץ ונייר. מה נסגר?

ובכן, מתברר שהשף שמאחורי טאיזו, מיאזאקי ו-a מצטרף אל טרנד ה-NFT, אותם קבצים דיגיטליים יחודיים שמעניקים לרוכשיהם בעלות על היצירה הדיגיטלית. אלא שרוכשי ה-NFT של בן נריה לא מקבלים רק את הדימוי המעוצב והנאה שבתמונה (בהשראת אלמנטים יפניים, כמובן), אלא כרטיס כניסה למעין מועדון חברים ("חבר הנאמנים האקסקלוסיבי של שף יובל בן נריה") שיעניק למחזיקים ב-NFT "הזדמנות נדירה לגלות עולם חוויות קולינריות עם השף". החוויות הייחודיות המובטחות יפורסמו בהמשך, ולא ברור בשלב זה אם כל NFT מעניק לבעליו חוויה שונה.

>> מה זה NFT ולמה הוא שווה מיליארדים?
>> ריאיון עם אמן ה-NFT הישראלי שכבש את העולם

למה זה טוב? ובכן, בקרוב נדע. סדרת ה-NFT של יובל בן נריה (צילום מסך)
למה זה טוב? ובכן, בקרוב נדע. סדרת ה-NFT של יובל בן נריה (צילום מסך)

כל תשעת ה-NFTים נמכרו מיד עם צאתם לשוק, וניתן כעת לרכוש אותם מהקונים המקוריים בבורסת ה-NFT שנקראת OpenSea. מחירם ההתחלתי היה 0.25 WETH (שזה כ-500 דולר), וה-NFT הנושא את היסוד אדמה זינק כבר ל-1.25 WETH, שהם כ-2,500 דולר. קולקציית ה-NFT של בן נריה נקראת "Inspirations" והמעט שבן נריה מוכן לחשוף הוא שהכרטיסים "יקנו למחזיקים חוויות קולינריות, חשיפה לחומרי גלם מיוחדים, מפגשים ייחודיים איתי ועוד". נמשיך לעקוב בסקרנות מהולה בפרצוף של לא-הבנו-כלום-הצילו.

>> אל קולקציית ה-NFT של יובל בן נריה
>> אכלנו בראנץ' בטאיזו. ציפינו להרבה יותר