חדש וטעים: חדר אינטימי בבית תאילנדי או לופט מרהיב של הג'ורג'

לפני כולם: מסעדת Loft במלון The George TLV (צילום: עמית גירון)
לפני כולם: מסעדת Loft במלון The George TLV (צילום: עמית גירון)

שף עינב אזגורי חוזר לזירת הפשע של אימפריאל ועובד על בר שיפודים חדש (וקוקטיילים, כמובן); סון רון פותחים בערב, דוק פותחים בצהריים, החדר האחורי של הבית התאילנדי נפתח לארוחת טעימות; ומלון היוקרה דה ג'ורג' נפתח לקהל על מסעדותי. אם זה חדש וטעים וקורה בתל אביב - זה כנראה כאן

הצצה להרצה | he George Tel AvivT

מלון דה ג'ורג', פרויקט סופר יוקרתי מסקרן שהקמתו החלה זמן רב לפני המלחמה, נפתח סוף סוף להרצה. למי שאינו עוקב בשגרה אחר הנעשה במלונאות הישראלית נספר שמדובר במרחב אירוח, שזה הרבה יותר ממלון כידוע, ובו 170 חדרים, מועדון חברים, חללי עבודה, קומת וולנס ולא פחות מארבע תחנות קולינריות: Loft – מסעדה בסגנון בראסרי שפועלת לאורך כל היום, מסעדת השף "פרדס" בהובלת שף ברק אהרוני (תיפתח בעוד כחודש), בית קפה וחנות של משק עפאים (כנ"ל) ו-Deck bar, בר בריאות ברחבת הבריכה. בשלב זה רק הלופט פעיל, והוא משרת את אורחי המלון וחברי המועדון באופן בלעדי. אם תרצו להיות מהראשונים לשזוף את העיצוב, עבודות האמנות והאוכל כמובן, מחיר הפתיחה מתחיל מ-1,050 ש"ח לזוג ללילה.
טל ישראל 5, להזמנות

מועדון חברים שיש לו מלון או מלון שיש לו מועדון חברים? The George (צילום: יחסי ציבור/The George)
מועדון חברים שיש לו מלון או מלון שיש לו מועדון חברים? The George (צילום: יחסי ציבור/The George)

הרפתקה פרטית | בית תאילנדי

עדיין בבילויים של הביוקר, אבל תראו איזה שווה: בחדר הפרטי במסעדת בית תאילנדי נערכת אחת לשבוע ארוחה אינטימית למספר מצומצם של סועדים הרפתקנים, שמוכנים לעוף עם הדמיון של הבעלים יריב מלילי. על השולחן המשותף עולים בזה אחר זה יאם סום או גונג (דג קצוץ ומטוגן עם פומלה ושרימפס), נאה טון פאד פריק תאי (נתחי אונטריב בבישול ארוך) ועוד כעשר מנות הרפתקניות במצעד מסחרר של צבעים וטעמים עד לקינוחים, תאילנדים גם הם כמובן. את החוויה יוצאת הדופן – והיא כזו בכל ביס – משלימים יינות תואמים מיקבים ישראלים, מתוך מטרה לתמוך בתוצרת מקומית. המחיר 480 ש"ח לאדם, יקר יותר מפאד תאי בעמידה ברחוב אך בטוח זול יותר מכרטיס לבנגקוק.
להזמנות

זול יותר מכרטיס לבנגקוק. קואה קון לק, החדר הפרטי בבית תאילנדי (צילום יהונתן בן חיים)
זול יותר מכרטיס לבנגקוק. קואה קון לק, החדר הפרטי בבית תאילנדי (צילום יהונתן בן חיים)

משהו מתבשל | עינב אזגורי X אימפריאל

החיבור המוצלח שקרה לפני שלוש שנים בבושוויק בין שף עינב אזגורי לקבוצת האימפריאל קורה שנית, בגרסה מורחבת. בפוסט שפרסם מספר אזגורי על רעיון ישן לבר שיפודים שמתורגם בימים אלה ממש למקום חדש שהולך ונבנה. "לגבי איפה ומתי זה כבר עניין אחר, אבל אנחנו חולמים ומתכננים לפתוח בר שיפודים עם קוקטיילים הכי טובים שיש ועם יין שאנחנו אוהבים". בינתיים אפשר לטעום את הפירות הראשונים של הניסוי בימי חמישי ושישי באימפריאל ובלה אוטרה.
הירקון 66

חוזר לזירת הפשע. עינב אזגורי (צילום: שלומי יוסף)
חוזר לזירת הפשע. עינב אזגורי (צילום: שלומי יוסף)

גם בצוהריים | דוק

קבלו חדשות משמחות מכיוון האחים דוקטור: לראשונה מאז הקמתו לפני תשע שנים ולאחר השקה מוצלחת לבראנץ' הדוק נפתח לסרוויס צוהריים. בתפריט תמצאו מנות אמצע יום קלאסיות עם טוויסט, למשל שניצל וואגיו ובקר מחוות שבע המעיינות ותבשיל זנב עגל עם שורשים ופול ירוק, מבצעים מעניינים על אלכוהול ואווירה שונה מאשר בערב, אך נעימה לא פחות.
אבן גבירול 27, שלישי-חמישי 12:00-15:30, שישי 11:00-15:30

גם בערב | סון רון

המזללה האסיאתית סון רון, שפעלה עד כה בצוהריים בלבד, נכנסת לפרק חדש בשעות הערב: האורות מעומעמים, האווירה פחות עניינית ויותר סקסית והתפריט שונה מכל מה שהיה עד עכשיו. לדוגמה סשימי דג ים (62 ש"ח), ירוקים בטנדור עם קרם פלפלים מעושנים (58 ש"ח) וצמד מיני נאן במילוי משתנה (56 ש"ח). אם אהבתם אותו בגרסת היום, בלילה הוא עוד יותר יפה וכיפי.
יהודה הלוי 44, שני-חמישי 18:00-22:30

גם בערב. סון רון (צילום יעקב בלומנטל)
גם בערב. סון רון (צילום יעקב בלומנטל)

יין נשי וטבע עירוני

אנחנו חסידות קטנות מאוד של יום האישה, ומעדיפות בעיקרון שכל יום יהיה שייך לכולם, ושיפסיקו להמציא ימי אישה ובמקום זה ישוו תנאים. הסיור של רומי צ'ילאג (מדריכת סיורים וחוקרת טבע עירוני ובתה של היננית אורנה צ'ילאג) והייננית ניצן סבירסקי (יקב "אחת") שופך אור על הקשר בין נשים ויין, כולל טעימות כמובן. בגן הגת, פיסת טבע ירוקה ליד כיכר המדינה, צ'ילאג תספר על גתות בארץ ישראל, על הסיבות להדרת נשים מתחום היין במשך מאות שנים ועל כניסתן המחודשת לתחום. הצצה בגינה הקהילתית "גינת האהבה" תוקדש לשימורו הטבע העירוני וטיפוחו, וסיפור האהבה בין נשים ליין ידוסקס סביב שולחן טעימות שייפתח בסוף הסיור. 120 ש"ח.
שישי (8.3) 10:00, פרטים והרשמה באתר

יין, סיפור אהבה (צילום רומי צ'ילאג)
יין, סיפור אהבה (צילום רומי צ'ילאג)