חוארז, מקסיקו סיטי – השכונה שבה כל אחד יכול להרגיש כמו אריסטוקרט

המרכז האינטלקטואלי והבוהמייני של מקסיקו סיטי והלב הפועם של סצנת מסיבות הלהט"ב - חוארז היא כל הכיף והיוקרה במקום אחד

חוארז, מקסיקו סיטי. (צילום: Alejandra Carbajal)
חוארז, מקסיקו סיטי. (צילום: Alejandra Carbajal)
24 בספטמבר 2019

ברלין, ליברפול, המבורג, לונדון – לא, אתם לא באירופה, אלה שמות הרחובות בשכונת חוארז. לצד שדרות הרפורמה, מהמרכזיות שבשדרות מקסיקו סיטי, חוארז משלבת את העבר האריסטוקרטי, הארכיטקטורה האקלקטית והפתיחות החדשות הכי מסעירות בעיר. בשנות השישים, מרכז השכונה היה ידוע בתור "האזור הוורוד", המרכז האינטלקטואלי והבוהמייני של מקסיקו סיטי והלב הפועם של סצנת מסיבות הלהט"ב. מאז הגיעו אל השכונה גלים חדשים של מהגרים (קוריאה טאון של הבירה המקסיקנית ממוקמת בה), ולמרות רעידות האדמה הקשות של 1985 ו-2017, חוארז ממשיכה לשגשג. מי שיתהלכו ברחובותיה היום ימצאו אספקה בלתי נגמרת של מסעדות חדשות, גלריות, ברים וחנויות שמציגות את המזון, המשקאות והעיצוב  הכי יצירתיים ומפתים בצפון אמריקה.

להזמנת טיסה זולה למקסיקו סיטי עם טיים אאוט טיסות >>

לאכול: למרות שהיא אחת המסעדות החדשות ביותר בשכונה, Niddo הפכה במהרה לאחת המסעדות הטובות בעיר תודות לקומפורט פוד שלה (אתם חייבים לנסות את הגרילד-צ'יז-סנדוויץ') ולעיצוב השיקי. אל תתבאסו מהתור בכניסה, הוא שווה את ההמתנה.

לשתות: למצוא את הכניסה הסודית ל-Hanky Panky Cocktail Bar זו חוויה בפני עצמה. אחרי שתצליחו להיכנס פנימה, תתחילו מראש תפריט הקוקטייל עם "תה של שעה חמש" שמורכב מג'ין, ליים, סוכר, הל ופרוסקו.

לעשות: חגיגה למכורי השוקולד – קחו ביס מהמוזיאון הטעים MuCho Mundo Chocolate, מוזיאון שלם המוקדם לקידום ההיסטוריה והתרבות של השוקולד, ממרכיבי המזון האהובים והנערצים ביותר של מקסיקו.

לישון: טכנית הוא ממוקם בשכונת קואוטמוק הסמוכה, אבל מלון קרלוטה נמצא במיקום המושלם כשרוצים להנות מחוארז. מינימליסטי ומעוצב היטב, עם בריכת שחייה חיצונית ומוקפת עצים למי שחייב קצת מהירוק הזה. בונוס: ידידותי לחיות מחמד. להזמנת חדר במלון

והמקומיים אומרים: "אנחנו אוהבים את הרוגע של שדרות הרפורמה, את העצים ואת המוזיאונים, את הקרבה לאזורים מרכזיים אחרים בעיר ואת המגוון הגדול של מקומות לצאת אליהם בלילה"