20 המבורגרים ב-20 יום: זה המבורגר או לא? מה זה משנה. זה טעים

בינגו בורגר. צילום: O'LALA
בינגו בורגר. צילום: O'LALA

לכבוד חודש ההמבורגרים 2021 של קוקה-קולה יצא מבקר אוכל הרחוב שלנו אל רחבי הארץ כולה כדי לאכול 20 ספיישלים במשך 20 יום. לקראת סופו של המסע זעק המבקר לקצת רענון, וקיבל בדיוק את מה שביקש בחוף הכי יפה בעיר

7 בנובמבר 2021

כשכל זה יסתיים בעוד שלושה המבורגרים אני אלך לרופא ואשאל אותו שאלה מאוד פשוטה: האם אני בדרך להפוך לפרה? אני אפילו לא מדבר באופן המטאפורי. בחישוב זריז וכואב יוצא שבעשרים הימים האלה אני צורך טיפה יותר מ-6 קילו של בשר בקר, ואני די בטוח שזה נגד המלצת כל רופא אי פעם. טעמתי כל סוג קציצה שרק אפשר – דקה, עבה, כפולה, מכופלת, מעוכה, משומנת, מחובקת ומפלצתית – ואחרי כל כך הרבה בקר אני זקוק בדחיפות, אפילו יותר מבדיקות דם, לרענון.

>> כל המסעדות והספיישלים בחודש ההמבורגרים של קוקה-קולה
>> בפעם הקודמת אכלנו את ההמבורגר הכי טוב במסע עד כה

למרבה המזל, רענון כזה בדיוק חיכה לי באחד המקומות הכי מרעננים בעיר, ממש על חוף הים, בסניף המרענן של בינגו בורגר. אני אומר שהוא מרענן כי אחרי שנים בהם קו החוף המרכזי של תל אביב נאלץ להסתפק לכל היותר בהמבורגר מליצן בשם רונלד, סוף סוף נפתחה המבורגריה מצוינת ממש על הטיילת. השף גיא גמזו טרח ובנה את אחד הבורגרים הקיציים והאמריקאים ביותר שנמכרו כאן, עם לחמניות משייק-שאק ובשר ממכונה קסומה ולוק כללי של מזללה על חוף בקליפורניה. וגם, למרבה שמחתי, מנה אחת שבאה לרענן לי את הבטן.

באופן מפתיע, המנה שמציעים בבינגו עבור חודש ההמבורגר של קוקה קולה היא טכנית לא המבורגר, אבל למי אכפת, היא מושלמת. כריך הקריספי צ'יקן של הבינגו בורגר הוא תופעת טבע של ממש – העוף פורץ את גבולות הלחמניה, מצופה בכיסוי פריך ופיקנטי ("טנסי סטייל") עם קולסלואו סגול שמספק קרירות ופריכות של ירקות ורוטב צ'יפוטלה נפלא שמוסיף קצת חריפות אמתית. זו מנה שבנויה כל כך פשוט, אבל בו זמנית כל כך טוב עד שאפשר להתפוצץ מאושר ואז להזמין עוד אחת. אז נכון, טכנית אין כאן בורגר אבל את הבדלנות הזו תשמרו לאנשים גזענים, אני מוכן לקבל בחודש הזה כל בשר בלחמניית בורגר ששואף להיות ראוי לשמו.
בינגו בורגר, אליעזר פרי 10, א'-ש' 12:00-22:00, 03-6522188