20 המבורגרים ב-20 יום: אני ומראדונה על נדנדה ליד דינוזאור

פאזל בורגר. צילום: יח"צ
פאזל בורגר. צילום: יח"צ

לכבוד חודש ההמבורגרים 2021 של קוקה-קולה יצא מבקר אוכל הרחוב שלנו אל רחבי הארץ כולה כדי לאכול 20 ספיישלים במשך 20 יום. אמנם אנחנו מתקרבים לסוף המסע, אבל נשבעים שמה שמתואר בכותרת לא נגרם כתוצאה מהזיית המבורגרים

1 בנובמבר 2021

יש לי וידוי שעלול לסלק אותי מתל אביב. הרי הקוד הלא מדובר של העיר הוא שאנחנו אמורים לזלזל בכל מה שהוא לא תל אביבי, שאמורים לא לאהוב כל מה שכולם אוהבים, שאמורים להביט על מתחמי בילוי בפריפריה בבוז מהול בשנאה עצמית למקום ממנו כולנו באנו. אבל אין מה לעשות, אני לא יכול לשקר – אני אוהב את מתחם הסינמה סיטי של ראשון לציון. הנה, אמרתי את זה, האבן ירדה מהלב. זה מרגיש הרבה יותר טוב ככה.

>> כל המסעדות והספיישלים בחודש ההמבורגרים של קוקה-קולה
>> בפעם הקודמת אכלנו ביומנגס בלי בלבולי ביצים 

בעצם, זה יותר מזה – אני לא יכול להבין מי שלא אוהב את המתחם. למה שלא תרצו להרגיש פתאום כמו ילד? כל החנויות עצומות, השפע נשפך מכל פינה, והדינוזאורים בכניסה! מי כל כך מת מבפנים שהוא לא מאושר למראה דינוזאורים? לא אני, זה בטוח. לכן שמחתי לבקר בסניף הפאזל בורגר שממוקם בין כל השפע והדינוזאורים, וממשיך את חוויית החזרה לילדות באופן מעניין למדי – נדנדות! או יותר נכון, מושבי נדנדות.

אם תבחרו בשולחן הנכון, או במקום אסטרטגי על הבר בחלון ליד הכניסה, תוכלו לאכול המבורגר בעודכם יושבים על נדנה ולהיזכר בימי ילדותכם בהם אכלתם המבורגר על נדנד… היי רגע, למה בעצם מעולם לא אכלתי המבורגר על נדנדה?

פאזל בורגר. צילום: מתן שרון
פאזל בורגר. צילום: מתן שרון

גם המנה שמוצעת במסגרת חודש ההמבורגרים של קוקה-קולה קרויה על שם אחד מגיבורי ילדותי, המראדונה, שמורכב מקציצת בקר בת 160 גרם, תוספת של 55 גרם אסאדו, איולי שום, חרדל וצ'ימיצ'ורי. כלומר, זה מה שמרכיב את ההמבורגר, לא האדם. ובכל זאת, המנה הזו שמנמנה לא פחות מהגיבור (עליו השלום) שנתן לה את שמו, ולצד תוספת האסאדו (רך ומתקתק קלות) והצ'ימיצ'ורי (עדין, ולכן מתאים מאוד לבורגר) מקבלים גרסה ארגנטינאית ממלאת במיוחד.

יושב על נדנדה ואוכל המבורגר ארגנטינאי עסיסי, נהנה ממגוון הרטבים של המקום (יש חמאת בוטנים חריפה!). דינוזאורים, נדנדות, מראדונה וחמאת בוטנים. בר מזל הילד שיגיע למתחם סינמה סיטי בראשון.
פאזל בורגר, ילדי טהרן 7, ראשון לציון, א'-ה' 11:00-23:00, *3652, ובשאר סניפי הרשת