20 המבורגרים ב-20 יום: ההמבורגר שנברא עבור נפגעי רמת החייל

פריים. צילום: יח"צ
פריים. צילום: יח"צ

לכבוד חודש ההמבורגרים 2021 של קוקה-קולה יצא מבקר אוכל הרחוב שלנו אל רחבי הארץ כולה כדי לאכול 20 ספיישלים במשך 20 יום. והפעם: ביקרנו לצערנו ברמת החייל - האזור הכי שנוא בעיר. מזל שמצאנו בורגר הגון ופשוט - כמו שבורגר צריך להיות

3 בנובמבר 2021

בואו נודה באמת, אף אחד לא אוהב את רמת החייל. לא האנשים שעובדים שם, לא האנשים שעוברים שם, לא האנשים שמבלים שם, לא ראול ולנברג ולא החייל שזו היא רמתו. אני סקפטי אפילו בנוגע לאנשים שגרים שם. מה יש באזור ההיי-טק-תעשייה-הנדסה-וניהול הזה שמעביר לי צמרמורת קרה במורד הגב? אולי זה המרחב הפתוח מדי, אולי תחושת הבועה המנותקת מהרעש הרגיל של העיר רק לטובת רעש אחר של העיר? אולי זה כי אני מרגיש שבכניסה לרחוב הברזל הנשמה נשאבת החוצה? לא יודע, קשה לי כאן, תזמינו לי אמבולנס. סליחה, התכוונתי לבורגר.

>> כל המסעדות והספיישלים בחודש ההמבורגרים של קוקה-קולה
>> בפעם הקודמת אכלנו מגדל של המבורגרים על הצד כמו אוגרים 

מסעדת פריים הוותיקה ממוקמת ממש בהתחלה של ראול ולנברג, לפני שכל הבניינים הגדולים מעוררים בי חרדה, ומחזיקה במרפסת מאווררת שמאפשרת לכל מי שצריך הפסקה מרמת החייל מקום טוב להתנתק בו. כמה דקות של ישיבה שם הספיקו לי כדי להירגע ולהדחיק את מיקומי, בעודי תוהה על איזה מין המבורגר הולכים להגיש כאן, מסעדת פיוז'ן אסייתית, במסגרת חודש ההמבורגרים של קוקה-קולה. דמיינתי לי המבורגר-סושי ענק והזדעזעתי, כי אני לא אוהב סושי וכי מי ביקש כזה דבר בכלל. ואז למרבה הפתעתי הגיע הדבר הכי טוב שיכלתי לבקש – המבורגר פשוט.

זה נשמע מובן מאליו, אבל אחרי יותר מ-15 בורגרים בדרגות מופרעות מתגברות, זה כל מה שבטני האומללה רצתה. קציצה טובה ופשוטה, לחמניה טובה, ירקות טריים, קצת בצל מטוגן, קצת פטריות, בלי כל הטררם של העולם. המבורגר של יום חול. אני אפילו לא מרגיש צורך לתאר לכם את ההמבורגר של פריים, כי כבר אכלתם אותו, אולי פה – אולי בזמן אחר בחייכם, גם אם הוא לא היה מפריים.

זה ההמבורגר צהריים הרגיל שאתם מקבלים, מחסלים בהנאה וחוזרים למשרד בדיוק בזמן להתחמק מהישיבה הבאה. המבורגר שנולד לנפגעי רמת החייל, לתת להם להרגיש רגע של אור אנושי פשוט.
פריים רמת החייל, ראול ולנברג 2, א'- ש' 11:30-00:00, 03-6498080 ובשאר סניפי הרשת