שת"פ ראשון בין חולדאי וזמיר: חופשות מוזלות בתל אביב

בואו בואו תיירים )צילום: מתוך קמפיין "חוףשה בעיר")
בואו בואו תיירים )צילום: מתוך קמפיין "חוףשה בעיר")

אם דאגתם שהיחסים העכורים בין ראש העיר רון חולדאי ובין סגנו לשעבר, שר התיירות הנכנס אסף זמיר, יעיבו על שיתוף הפעולה המוצלח בין משרד התיירות ועיריית תל אביב-יפו, אתם יכולים אולי להירגע: העירייה והתאחדות המלונות בתל אביב משיקות קמפיין מבצעי קיץ והטבות מיוחדות לעידוד תיירות הפנים בתל אביב-יפו, במקביל לקמפיין ארצי של משרד התיירות, תחת הכותרת "חוףשה בעיר".

מי שילונו במלונות העיר במהלך הקמפיין יהנו משלל סיורים חינמיים, כניסה 1+1 לאטרקציות תיירותיות, שימוש חינם במתקני חוף ואופני "תל אופן" ללא תשלום. הקמפיין הפרסומי יעלה לאוויר החל מסוף השבוע הקרוב, ויהיה בתוקף מה-18 ביוני ועד 1 באוגוסט, כשבמסגרתו יציעו עשרות מלונות בעיר מבצעים ומחירים מיוחדים לנופשים הישראלים.

בסוף הכל מסתדר? רון חולדאי ואסף זמיר (צילום: איליה מלניקוב)
בסוף הכל מסתדר? רון חולדאי ואסף זמיר (צילום: איליה מלניקוב)

בשנת 2019 ביקרו בתל אביב כמעט 4.5 מיליון תיירים, ועצירת התיירות הנכנסת עם פרוץ מגפת הקורונה מהווה מכה קשה ביותר לבתי המלון ולעסקי התיירות בעיר. "משרד התיירות והתאחדות בתי המלון ימשיכו לשתף פעולה עם עיריית תל אביב-יפו לקידום התיירות גם בתקופת הקורונה וגם לאחריה", הכריז זמיר, "הקיץ הוא הזדמנות נהדרת עבור ישראלים רבים שעדיין לא חוו וביקרו בתל אביב-יפו לגלות את כל מה שיש לעיר להציע ולהתאהב בה".

"תעשיית התיירות המשגשגת של תל אביב-יפו פרנסה עד פרוץ משבר הקורונה אלפי עסקים ועשרות אלפי אנשים", אמר חולדאי, "אנו נחושים להחזיר את התעשייה הזו לפעילות, תוך הקפדה יתרה על קיום כללי התו הסגול בחוף הים, במסעדות, בבתי קפה, במוזיאונים, ובאטרקציות השונות".

רשימת ההטבות המלאה ורשימת בתי המלון המשתתפים באתר הקמפיין