תפתח חלון: המנזר פותח חלון נשנושים ובירות

מגמת חיזלו״ש הקורונה נמשכת: מחר (שישי) ייפתח במנזר חלון מכירה לבירה וכריכים. ליאור הרגיל: ״נעמוד בכל התקנות״

המנזר. התגעגענו אז באנו צילום: זיו שדה
המנזר. התגעגענו אז באנו צילום: זיו שדה

יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן, במיוחד שמחר (שישי) לראשונה מזה חודשיים (שנראו כשנתיים) נוכל ללגום בירה ברחבה של אלנבי 58.

מרפסת המנזר המכונה בימים כתיקונם ״הבלקון״ ונחשבת לספוט המבוקש ביותר בבר בשעות היום מכיוון שהיא צופה על הרחבה בחוץ, תהפוך מחר מהשעה 11:00 בבוקר לדוכן מכירה של בירה וכריכים.

בתפריט 4 סוגי בירה בכוסות חד פעמיות ותפריט מצומצם של סנדוויץ׳ רוסטביף, נקניקייה בלחמניה וכריך צמחוני עם חצילים ופלפלים על המנגל.

המנזר. מנה שלא תימכר דרך החלון (צילום: איליה מלניקוב)
המנזר. מנה שלא תימכר דרך החלון (צילום: איליה מלניקוב)

״בדקתי היטב את ההנחיות ואני עומד בכולן״, מצהיר ליאור הרגיל, הבעלים. ״לא תהיה כניסה לשטח הבר עצמו, ההזמנה תתבצע ממישהו שיעמוד בבלקון ויעביר את ההזמנה לברמן, כל האוכל, לצערי, יוגש בכלים חד פעמיים, ולא נציב בחוץ כיסאות אלא רק שולחנות בריווח תקני כדי שאנשים יוכלו להניח עליהם את האוכל ולנשנש בעמידה״.

מה קרה שדווקא השבוע? יכולת לפתוח לטייק אווי כבר בשבוע שעבר
״האמת שבשבוע שעבר הייתי עסוק בחגיגות יום ההולדת שלי. אבל השבוע די, זהו. גם לנו יש גבול. העובדים שלי צריכים עבודה וכסף, וגם לי כבר יש קוצים בתחת״.

ליאור הרגיל, קוצים בתחת (צילום: שלומי יוסף)
ליאור הרגיל, קוצים בתחת (צילום: שלומי יוסף)

ההדסטארט של המנזר מתקדם יפה וכבר גייס נכון לרגע כתיבת שורות אלו קרוב לתשעים אחוז מסכום היעד. הרגיל מספר שכעת נוספו לתשורות גם ערבי שתייה ושיחה עם שאנן סטריט סולן הדג נחש ועם עיתונאית האוכל והשפית הילה אלפרט שיימכרו ב-480 שקל כל אחד.