הארד קור: האלבומים שיחממו אתכם בחורף הקרוב (והופעה אחת שווה במיוחד)

אם ניל יאנג לא מספק את המאוויים החורפיים שלכם, ההופעה של בלונד רדהד תכניס אתכם למצב הרוח המתאים

29 בנובמבר 2018

Neil Young – Songs for Judy

בסוף נובמבר ישחרר ניל יאנג את "Songs for Judy", אבל חובבי יאנג אמיתיים ייאלצו לדלג על התאריך, כי רק ב־14 בדצמבר תצא גרסת הוויניל. כמו בגרסת האלבום, גם היא תהיה מורכבת מאוסף שירים מהופעות אקוסטיות שעשה יאנג במהלך טור הסולו שלו משנת 1976. לכל משתמשי הסטרימינג, זה זמן טוב לקנות פטיפון ולא להיות מבאסים.

30.11

Neil Young – Songs for Judy
Neil Young – Songs for Judy

Sharon Van Etten – Remind Me Tomorrow

קשה להאמין, אבל עברו יותר מארבע שנים מאז האלבום האחרון והמצוין של שרון ון אטן, והנה – באיחור רציני – מוכרז התאריך לאלבום החדש. רשמו לכם, ה־18 בינואר הוא יום מושלם לחיות בו. להיט אינדי ראשון בשם "Comeback Kid" כבר יצא ממנו, והטוב – איזה כיף – עוד לפנינו.

18.1

Toro y Moi – Outer Peace

ההיפסטרים חושבים שהוא נביא וחובבי מוזיקה מחכים למוצא פיו של צ'אזוויק בראדלי בודניק, שמוכר יותר בשם הבמה טורו אי מואה. אלבומו השישי צפוי לצאת באמצע ינואר, שאותו מקדים ומקדם שיר ראשון שהוציא ממנו, "פרילנס". במסיבת עיתונאים שערך טורו אמר ש"האלבום הוא תגובה לאופן שבו תרבות חד פעמית משפיעה על יצירתיות". כללי או מעמיק? בקרוב נדע.

18.1

Toro y Moi – Outer Peace
Toro y Moi – Outer Peace


עוד כתבות מעניינות:
המנות והקוקטיילים המפתים של החורף
חמישה יינות מעולים לעונה הקרה
מה נראה החורף בטלוויזיה?

בלונד רדהד בבארבי

הדרים רוק הפסיכדלי של בלונד רדהד היה בשנות ה־2000 המוקדמות כמעין גביע קדוש במוזיקה. מי שהצליח להגיע לרמה אסתטית כזאת, לשיר בגבהים המרגשים של קאזו מאקינו ולנגן כמו התאומים האיטלקיים סימונה ואמדאו פאצ'ה – ידע שיש לו סיכוי להצליח בסצנה הגועשת. מאז הרוב מת – אבל כל הופעה חוזרת של בלונד רדהד בישראל היא תזכורת לימים יפים של מוזיקה אלטרנטיבית שלא היה ולא יהיה כמותה.

22.1

בלונד רדהד בהופעה (צילום: Getty Images)
בלונד רדהד בהופעה (צילום: Getty Images)

Girlpool – What Chaos Is Imaginary

צמד האינדי מלוס אנג'לס שכולל את קליאו טאקר ואת הרמוני טיבידאד, צפוי להוציא אלבום שלישי בתחילת פברואר, בשיא הקור המתקרב, בדיוק בעת שבה כולם חושבים, כמו מדי חורף, שלא נותר אלא לשמוע (שוב) את אליוט סמית'. אז הנה לכם אלטרנטיבה צעירה שסאונד הגיטרות שלה נעים יותר מרעש של פתיתי ברד מתנגשים בחלון.

1.2

גירלפול בהופעה בניו יורק (צילום: Getty Images)
גירלפול בהופעה בניו יורק (צילום: Getty Images)