התוכניות המוצלחות שלי: הסדרות שידביקו אתכם לטלוויזיה בחורף הקרוב

תביאו לספה את הפוך ותדליקו רדיאטור, אלה הסדרות והעונות החדשות שישאירו אתכם קרובים למסך בחודשים הקרובים. מיציתם את הטלוויזיה? יש לנו גם הצעות אחרות

האחיות המוצלחות שלי
האחיות המוצלחות שלי

החברה הגאונה

הדבר שאנחנו הכי מחכים לו בחורף הזה: מיני סדרה על פי הספר הראשון בסדרת "הרומנים הנפוליטניים" של אלנה פרנטה. זוהי הפקת ענק משותפת של HBO עם שתי רשתות טלוויזיה איטלקיות, שכמו הספרים צפויה ללוות את מערכת היחסים המורכבת של שתי חברות, לילה ואלנה, במשך עשורים. העונה הראשונה נפתחת בהיעלמותה של לילה, שגורמת לחברתה להעלות על הכתב את הזיכרונות מילדותן בנאפולי של שנות ה50.

HOT VOD וסלקום TV, כל העונה זמינה החל מ19.12

"החברה הגאונה"
"החברה הגאונה"

האחיות המוצלחות שלי עונה 3

שובן של האחיות אורית, נטלי ומור, שגורמות תמיד לחיים שלנו להיראות בוגרים ושלמים בהשוואה אליהן. מור משתחררת סוף סוף מצה"ל ומגלה שגם החיים האמיתיים די מטומטמים; אורית חוזרת למערכת החינוך ומתמודדת עם מצב משפחתי חדש; נטלי יוצאת להגשים את עצמה, או לנסות להבין מה זה אומר עבורה. בונוס כיפי: אורנה בנאי בהופעת אורח בתפקיד עצמה.

yes, ינואר

אהרוני וגידי באמריקה

עד שיהיה לנו כסף לקואסט טו קואסט, נסתפק בטיול האמריקאי של ישראל אהרוני וגידי גוב. הזוג הבולס עובר לרשת 13 עם עונה חדשה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות (של דברים שאפשר לדחוף לשמן עמוק). המסע יתפרש מניו יורק דרך כל האמריקנה עד סן פרנסיסקו, ואנחנו כבר רואים בעיני רוחנו את הפרצוף של גידי גוב כשיציעו לו תבשיל תנין.

רשת 13, דצמבר

עוד כתבות מעניינות:
הטרנדים המוגזמים (והכיפים) לחורף הקרוב
הסרטים שכולם ידברו עליהם
יינות שישמחו את לבבכם בעונה הקרה

מונא

סדרה שיצרה מירה עוואד בהשראה אוטוביוגרפית. מונא חווא ("לא פה, לא שם") מככבת כצלמת פלסטינית שנבחרת לייצג את ישראל בתערוכת צילום חשובה, רגע לפני שפורץ מבצע צבאי בעזה. כדי להשלים את העבודה שתציג היא צריכה לחזור לכפר הולדתה ולחדש את הקשר עם אביה, ובמקביל מפתחת קשר בינה לבין סוכן אמנים יהודי.

כאן 11, החל מה-7.1

סדר אותי עונה 3

סדרת הרשת שהפכה לאנתולוגיה הכי כיפית בטלוויזיה חוזרת לסיבוב נוסף עם שמונה פרקים חדשים. בן סינקלייר, יוצר הסדרה יחד עם קטיה בליכפלד, עולה על האופניים ומדווש שוב ברחבי ניו יורק כדילר חסר שם. מדי פרק הוא זוכה להשתלב לרגע בחיים ובסיפורים של לקוחותיו, כשעם הזמן נחשף עוד פרק קטן מחייו שלו.

HOT, yes וסלקום TV, החל מ־21.1

כל הברנרים האלה. ה"בחור" ב"סדר אותי"
כל הברנרים האלה. ה"בחור" ב"סדר אותי"

ומה עושים כשנמאס לראות טלוויזיה?

תערוכה – נעמה צבר, "מנגינות של נזק ודאי (אופוס 3)"

נעמה צבר שעושה חיל מעבר לים זה עשור כמעט (למשל במוזיאון גוגנהיים בניו יורק), מגיעה לארץ לתערוכה שאפתנית שתהפוך את חלל המרכז לסביבה פיסולית מבוססת סאונד עשויה כולה מגיטרות. על הדרך יוזמנו המבקרים וגם אורחים מיוחדים לנגן על הכלים באירועי פרפורמנס שונים.

המרכז לאמנות עכשווית, פתיחה: 22.12

תערוכה – "זירת האירוע"

האם זאת תהיה תגובת הנגד המוזיאלית הראשונה לחוק הנאמנות הקרב ובא? שמונה מהאמנים הבולטים בזירת האמנות המקומית, בני דורות שונים, בהם מיכה אולמן, צבי גסטון איצקוביץ, עודד בלילטי ונורית ירדן, יפתחו תערוכות יחיד חדשות שלטענת האוצרים מטרתן "להפנות מבט ישיר למציאות חיינו ולשגר אותות של אזהרה ודאגה".

מוזיאון הרצליה, פתיחה בדצמבר

ספר- "מחר ניסע ללונה פארק" מאת אילנה ברנשטיין

"שחיטת פרות קדושות", מונח אהוב על אנשי יח"צ בעולם התרבות, הולך ונשחק ככל שיצירות מקבלות אותו על עצמן ביתר קלות. ספרה החדש של אילנה ברנשטיין נדרש לפרה קדושה באמת, הקדושה ביותר בעידן המשפחה הבורגנית: האימהות. "מחר ניסע ללונה פארק" הוא ספר רב אומץ על הלא מודע האימהי, או במילים אחרות, על מה שקורה באמת מאחורי התמונות המשפחתיות שעולות לפייסבוק חדשות לבקרים וסוחטות את הלייק שלכם.

כנרת זמורה ביתן, 94 ש"ח

ספר – "עשר אגורות" מאת לאוניד פקרובסקי

דמות הסינדרלה הנצחית של ביצת הספרות הישראלית, לאוניד פקרובסקי, בקובץ סיפורים חדש המתחרה על תואר היצירה הטובה ביותר של הסופר עד כה. בקובץ נפגשות דמויות מכל רובדי החברה הישראלית, תוך מידה של ביקורת ואירוניה שיכול לייצר רק מי שחווה על בשרו את חבלי העלייה לישראל.

ספרית פועלים, 88 ש"ח