מהיום אתם יכולים להזמין הביתה את החמין של שרי ומיכל אנסקי

לכל סיר יש מכסה. החמין של שרי ומיכל אנסקי. צילום: שני בריל
לכל סיר יש מכסה. החמין של שרי ומיכל אנסקי. צילום: שני בריל

הנה קצת מידע אמין על חמין: הוא חמים, מנחם, מפוצץ, מגוון והגרסה של שרי אנסקי כבר הפכה למיתולוגית. עכשיו אתם יכולים להזמין את המנה לביתכם בתוך בתוך סיר חמין, לזרוק לתוך התנור ולקום לארוחת השבת המושלמת - מבלי להניף אצבע, חוץ מהאצבע איתה הזמנתם

16 בפברואר 2023

הכינו את הבטן לשבת, כי אתם הולכים לאכול חמין. ולא סתם חמין, אלה החמין הירושלמי של שרי אנסקי – מתכון שהפך למיתולוגי: נתחי בשר אונטריב, שעועית, אורז בשקית, תפוחי אדמה, ביצים חמינדוס, קישקע מסורתי, וכמובן קציצות הלחם המפורסמות של אנסקי. וכל הטעימי הזה זמין עכשיו במשלוח, במסגרת שיתוף פעולה נדיר של אנסקי עם Yango Deli, שעבדו יחד להמיר את המנה המפורסמת מהמטבח הביתי לגרסת משלוח, שמגיעה בסיר חמין מסורתי. כן, תוכלו אחרי זה להשתמש בסיר בעצמכם.

שבת בבוקר, יום יפה. החמין של שרי ומיכל אנסקי. צילום: שני בריל
שבת בבוקר, יום יפה. החמין של שרי ומיכל אנסקי. צילום: שני בריל

החמין זמין למשלוח באתר של יאנגו דלי בשתי גרסאות: סיר ל-4-6 סועדים (289 ש"ח), וסיר ל-6-9 סועדים (349 ש"ח), כשנכון לעכשיו תוכלו לקנות אותו בהנחה משמעותית (202 ו-244 ש"ח בהתאמה). המתכון למנה הופיע לראשונה ברב המכר של אנסקי "חמין", שיצא ב-2008, שם ישנם מגוון רחב של גרסאות למנה. החמין הירושלמי יהיה בשלב הזה היחיד שתוכלו להזמין. את המשלוח מכניסים כמו שהוא לתנור בערב, ללא מים או מלח, ובבוקר מתפנקים על ארוחה מלאה בסיר, מאת אנסקי עצמה.

אפשר לאכול ישר מהסיר? החמין של שרי ומיכל אנסקי. צילום: שני בריל
אפשר לאכול ישר מהסיר? החמין של שרי ומיכל אנסקי. צילום: שני בריל

האתגר בהפיכת החמין לזמין במשלוח היה לא פשוט, שכן מדובר במאכל מסורתי שקשה לשכפל לייצור בכמויות, ולשם כך גויסו מהנדסי מזון כדי להמיר את את המנה לגרסת משלוח "שאנסקי הפיינשמייקרית גאה בו ועומדת מאחוריו", כדברי ההודעה לתקשורת. "כבר שנים שהחמין של אמא שלי הוא שם דבר במטבח הישראלי", הוסיפה מיכל אנסקי, ביתה, שמעורבת במיזם. "אנשים לא מפסיקים לשאול אותנו עליו ולציין כמה קשה להגיע לטעם המדויק והמקורי שמכוון במתכון. אז אחרי כל-כך הרבה ציפייה לקבל את הטעימה עם חותמת היד של אמא, הצלחנו להגיע למוצר המאפשר את החוויה המלאה".