ואף מילה על איקאה: 10 חנויות לעיצוב הבית בתל אביב

מיציתם את מקס סטוק? מחפשים השראה חדשה? קבלו את 10 חנויות עיצוב הבית השוות ביותר

חנות "תמה" לעיצוב הבית.
חנות "תמה" לעיצוב הבית.
19 ביוני 2019
זה לא משנה אם אתם גרים בשפירא, בבלי, פלורנטין או יפו – מה שהופך את הדירה שלכם לפינה ביתית זה לאו דווקא כיווני אוויר או מעלית, אלא יותר הריהוט שאיתו אתם בוחרים לעצב את כור מחצבתכם שיהפוך את ארבעת הקירות האלה למקום שכיף לחזור אליו בסוף יום עבודה. בין אם אתם צריכים לרהט דירה חדשה ובין אם בא לכם רמונט כללי לסלון המוכר, אספנו עבורכם 10 חנויות עיצוב לבית מומלצות בתל אביב. זה הזמן לקחת עיפרון, סרט מדידה ופלטת צבעים ולעשות סיבוב בעיר שייטיב עמכם ועם הסלון שלכם.

1. H&M Home

הואיל ואנחנו לא ג'ובניקים רעבים בהפסקת צהריים או בנות טיפש עשרה בחופשת חנוכה, לא יוצא לנו להיכנס תדיר אל לוע הארי של קניון עזריאלי. מה לעשות, לא היתה סיבה מספיק טובה, עד שפתחו שם את H&M Home. על המדפים: כלי אוכל, כלי מיטה, מגבות, שטיחונים, קופסאות, נרות, כלי אחסון ומיני פיצ'פקעס חביבים, בסגנון שנע בין סקנדינבי קלאסי ועל זמני, לטרנדי-מאגניב. המחירים? נעימים לכיס. האיכות? טובה פלוס.

H&M Home, קניון עזריאלי

פתיחת H&M HOME בעזריאלי תל-אביב. צילום: עודד קרני
פתיחת H&M HOME בעזריאלי תל-אביב. צילום: עודד קרני

2. TEMA

כמות השיק הנוטפת מבוטיק הלייף סטייל הצפון תל אביבי TEMA היא כה רבה, שדי בה כדי לפצות על המסע הארוך לערבות קריית שאול, שם הוא שוכן. ואם כבר הגעתם עד כאן, לא תעמיסו? כלי בית, סלי בד ומתכת, שטיחים ומצעים, שעונים וכריות של מותגים נורדיים ביבוא בלעדי כמו Design Letters , Hubsch ו- Tine k home ועוד. הסטייל הכללי מינימליסטי ומונוכרומטי עם שליטה של צבעי שחור, אפור ולבן.

מחירים לדוגמה:

ספל פורצלן – 69 שקלים
שטיח כותנה ארוג לחדר השינה – 295 שקלים

TEMA Shop, קריית שאול 20, תל אביב

חנות "תמה" לעיצוב הבית.
חנות "תמה" לעיצוב הבית.

3. Sofi – סופי

גן עדן, לונה פארק וסופר מרקט חלומי עבור כל חובבי העיצוב המתקתק, הענוג והצבעוני באשר הם. החנות של סופי, שגם מייבאת בבלעדיות את מותג הלייפסטייל הדני המעולה Rice, היא המקום להתחדש בו בכוסות מלמין פרחוניות, וילונות חרוזים עם הדפסי פלמינגו, בשרפרפי קש קלועים וורודים, פמוטים בצורת ברבורים תכולים ועוד מגוון מסחרר של פיצ'פקעס שיעשו לכם שמח בבית.

מחירים לדוגמה:

דיספנסר לסבון נוזלי בצורת חתול – 87 שקלים
וילון חרוזי במבוק עם הדפס קקדו – 480 שקלים

Sofi, רבי נחמן 3 שוק הפשפשים

4. GOLF & CO

הלחם והחמאה של חנויות העיצוב לבית, עם מבחר גדול של פריטים באיכות מצוינת ובתמחור שפוי/ גולף אנד קו הוא יעד בטוח עבור מי שחייב לאבזר מטבח, לפנק את הסלון או להציע את המיטות, וטווח הסגנונות נע בין עכשווי לבין קלאסי-מיושב (עם נטייה בולטת לאחרון, שכן גם תרגום הטרנדים שלהם הוא בסופו של דבר די מקובע. בקיצור, יש סיבה לזה שאמא שלכם אוהבת להסתובב שם). אחד מפריטי הדגל של הרשת הוא מארז ארבעה ספלים בגודל מדויק, עם הדפסים שמתחלפים מדי עונה. פשוט ושימושי.

מחירים לדוגמה:

סט ארבעה מאגים 59.90 שקלים
מצעי ג'רסי (טריקו) 59.90-299 שקלים

גולף אנד קו, דיזינגוף סנטר, גן העיר

החנות גולף & קו לעיצוב הבית. צילום: גיל
החנות גולף & קו לעיצוב הבית. צילום: גיל

5. אדישן

גם אם אינכם זקוקים בדחיפות לאיזו ואזה ויש לכם כלי מטבח בכמות שמספיקה לליל סדר מורחב, שווה להגיע ל – Edition בנווה צדק, ולו רק בשביל השראה. יותר מחנות, מדובר בהיכל עיצוב מרהיב ומלא סטייל, שפתחה לפני שנים ספורות שגית גולדין במטרה "להכניס דברים יפים לתוך בתיהם של אנשים ולאפשר להם לחגוג את החיים במלוא עוצמתם". זה המקום לערוך היכרות בלתי אמצעית עם מותגי עיצוב בינלאומיים ולמשמש כלים ואביזרים יקרים ונחשקים: כריות סרוגות של Anne Claire Petit, גופי תאורה של Menu או כלי מיטה מפשתן של borgo. המחירים לא זולים, אבל יציעו לכם אספרסו ושירות אדיב גם אם לא תקנו כלום.

טווח מחירים: 60-13,000 שקלים

Edition, רחוב שלוש 27 נווה צדק

חנות "אדישן" לעיצוב הבית. צילום: עמית גירון
חנות "אדישן" לעיצוב הבית. צילום: עמית גירון

6. Zara Home

כמו אחותה הגדולה המוקדשת לבגדים ואקססוריז, ככה גם עם מחלקת ההום של זארה: קשה עד בלתי אפשרי לעבור לידה בלי להיכנס לראות מה חדש. לזכותה של החנות החדשה יחסית נאמר שהיא אינטימית ומסודרת למשעי, שההתמצאות בה קלה, שקיר כלי האוכל לילדים (סנופי! מיקימאוס!) הוא המטר הרבוע החמוד ביותר בעיר ושהעובדים בה חייכניים ויעילים. בתפריט- כל מה שפגשנו תמיד בחנויות הרשת בחו"ל והתעצלנו לסחוב הביתה: כלי אוכל, קופסאות מעוצבות בגדלים שונים, כלי מיטה, שטיחונים, אביזרי עיצוב לבית ועוד שלל פריטים שכיף לקנות במתנה וכיף עוד יותר לקבל. הסגנון, בשונה מהאחות הגדולה, אינו צועק טרנדיות וטוב שכך.

מחירים לדוגמה:

צלחת אוכל או קערית בייסיק מקרמיקה לבנה, 9.90 שקלים
מראה עגולה שולחנית מוזהבת, 249 שקלים

Zara home קניון גינדי 

חנות Zara Home. צילום יקיר יעיש
חנות Zara Home. צילום יקיר יעיש

7. סוהו

האמא הגדולה של חנויות הז'אנר, שלימדה אותנו מה זה עיצוב כשכל התחום עוד היה בחיתוליו. מאז החנות הראשונה בקומה העליונה של הסנטר נוספו ל"סוהו" עוד סניפים, ומוצרי הייבוא אף משווקים ללא מעט חנויות ברחבי הארץ, ועדיין – ביקור בחנות הדגל המקורית הוא חוויה כיפית וצבעונית, שקשה לצאת ממנה בידיים ריקות. המבחר עצום – כלי בית, דקורציה, אחסון, גאדג'טים, מוצרי נייר ותיקים (ועוד) של מותגים מקומיים שווים (Peleg Design ,Monkey Bussiness ועוד) וחו"ליים מגניבים כמו Bloomingville, Joseph Poseph, Pajama או DLP.

מחירים לדוגמה:

סט של שש קופסאות איחסון מפלסטיק 259 שקלים
מתלה גמיש למקלחת של המותג הקנדי אומברה 129 שקלים

סוהו, דיזינגוף סנטר וקניון רמת אביב

8. ג'ינג'ר

אם צבעוניות עזה, עושר טקסטוראלי ואזכורים של מלאכות יד וטכניקות מסורתיות עושים לכם את זה, רוב הסיכויים שגם אתם תהפכו (או שכבר הפכתם) לקליינטים מכורים ל-Ginger. בניגוד מוחלט לרוח הסקנדינבית הקרירה שהפכה בנשים האחרונות לבון טון העיצובי המקומי, ב-Ginger הצבע והחמימות גודשים כל פינה בחנות וכל פריט. ניתן למצוא כאן כלי אוכל , כריות, שמיכות, שטיחים ומיני תיקים וארנקונים, מתלים דקורטיביים ואביזרי נוי, והמחירים – בעיקר בסופי עונה – נוחים למדי.

מחירים לדוגמה:

כרית כותנה רקומה עם פרנזים – 269 שקלים
מגש אמייל עגול מעוטר בפרחים – 169 שקלים

ג'ינג'ר, דיזינגוף סנטר ושבזי 27 תל אביב

ג'ינג'ר חנות לעיצוב הבית. צילום: עמרי אילת
ג'ינג'ר חנות לעיצוב הבית. צילום: עמרי אילת

9. סאגה

Saga, החנות – גלריה היפואית, היא לא פחות מפנינת עיצוב מקומי. מדובר בחלל מרשים וגבוה במיוחד, המאכלס אך ורק פריטים של מעצבים ישראליים, מוכרים יותר ופחות. אם חשקה נפשכם בפריט עיצוב ייחודי לבית כמו שאין לאף אחד אחר (כמעט) –Saga היא המקום הנכון לתור אחריו. בין הפריטים ניתן למצוא ספלי פורצלן של ערן ברבקוב, אהילי-חוטים של דורית מולינס, שרפרפי מתכת של סטודיו Bakery, מסכות עץ לתלייה על הקיר של Urbanmasquerade ועוד. המחירים לא זולים, אבל ערך מוסף יש בשפע.

מחירים לדוגמה:

סט מלחייה ופלפליה מקרמיקה – 150 שקלים
מנורת קיר בצורת ראש צבי מאלומיניום מקופל – 1100 שקלים

Saga, רבי פנחס 4 שוק הפשפשים יפו

חנות סאגה לעיצוב הבית
חנות סאגה לעיצוב הבית

10. דומו

רשת הום סטיילינג יוקרתית המציעה מותגים מובילים לעיצוב הבית וכלי מטבח מעולים לבשלנים החובבים. המעוניינים לשדרג את חלל הבית במותגי יוקרה ישמחו למצוא שם את מותג כלי הזכוכית nude וכלי ההגשה השמחים של pip studio. חובבי הבישול ימצאו שם מגוון גאדג'טים לבישול ואפייה מבתים טובים במיוחד.

מחירים לדוגמה:

מערכת כלי פורצלן – 5,999 שח

סכין מטבח – 12.9 ש"ח .

קניון רמת אביב, קניון שבעת הכוכבים

דומו
דומו