פלאוור פאוור: 11 חנויות הפרחים הטובות בתל אביב (ואחת לנשמה)

צנעת הפרט. מודסט פלווארס. (צילום: דניאל ברקת)
צנעת הפרט. מודסט פלווארס. (צילום: דניאל ברקת)

הם מאירים את החדר, מכניסים צבע לחיים ומתאימים לכל מאורע, טוב או רע. וזה נכון שפרחים הם זמניים, אבל התמונות שתצלמו איתם הן לנצח. אספרנו את 11 חנויות הפרחים הכי מוצלחות בתל אביב, בדיוק לפני החגים. אתם יודעים שאתם צריכים להביא זר לדודה, כן?

19 באפריל 2024

לשבת, לחג, סתם ליומיום, או אם ממש בא לכם להתחנף למישהו – פרחים תמיד משמחים ומרימים את המצברוח. ובגלל שכולנו זקוקים לשיפור שכזה בשפע, אספנו לכם את חנויות הפרחים הכי שוות בתל אביב. שיהיה לכם יום פורח.

>> בלי פשרות: 9 עוגות כשרות לפסח שאשכרה לא יאכזבו את האורחים

ביני בוקה

ביני היא חנות הפרחים הפלורנטינית של אלבינה "ביני" צ'יזיק, והיא הרבה מעבר לחנות פרחים שגרתית. ביני עורכת בה סדנאות שזירה, פופ אפים ואירועים, וגם דואגת להביא אליה אגרטלים מטריפים וחפצי נוי הביתה. מבחינת זרי הפרחים, ביני וצוות השוזרות שלה ידועות בצבעוניות המרהיבה שלהן, וישזרו לכן זר צבעוני וססגוני בכל צבעי הקשת ועם טביעת אצבע ייחודית, כך שרואים זר של ביני, ישר מזהים את היד מאחוריו. חוץ יש גם זרים לראש לחגיגות מיוחדות ושירות משלוחים קבוע הביתה.
זר שיגנוב את ההצגה: זר פסטל ב-250 ש"ח
נחלת בנימין 108, משלוחים באתר או בוולט

ביני. (צילום: אינסטגרם/ @bini.bouquet)
ביני. (צילום: אינסטגרם/ @bini.bouquet)

פיורי

רק לאחרונה סיפרנו לכם על בית הקפה החדש פיורי מרקט מבית חנות הפרחים הזו בנווה צדק, וכעת נספר לכם על המקום ממנו הכל התחיל. שבי סרוסי גונן ושגיא פיורי (אדם כל כך נאמן לעסק עד שהפך את שמו לשם משפחתו. רציני), פתחו את החנות אחרי שנים של עיצוב אירועים ושזירת פרחים באירועים. החנות בנווה צדק מרשימה, מלאת חן ובעיקר מדיפה ניחוח שושנים מפתה. במקום שוזרים מיומנים שישזרו לכם מה שתבקשו באיזה תקציב שתבקשו, וגם מארזי מתנה וכלים ייחודים שיחמיאו לזר החדש שזה עתה רכשתם.
זר שיגנוב את ההצגה: זר טבע אורבני, החל מ-220 ש"ח
שבזי 65, באתר

ליד בית הקפה. פיורי (צילום: אינסטגרם/ @fiori_tlv)
ליד בית הקפה. פיורי (צילום: אינסטגרם/ @fiori_tlv)

Wild Flower

ב-Wild Flower תמצאו זרי פרחים טריים ומלאי חיים ששומרים על חזות פרועה ופראית ממש כמו שהטבע התכוון. כשתיכנסו לחנות האסתטית, תראו זרים מוכנים בשבילכם, וגם תוכלו להרכיב ביחד עם השוזרים בחנות לפי ראות עינכם (ועיניהם). מלבד זאת יש גם מארזי מתנה שכוללים זרים למיניהם בשילוב עם בקבוקי יין, ואזות וכלי חרסינה, וגם ערכת שזירה DIY שתרצו להביא מתנה לחבר\ה יצירתי\ת במיוחד. יש גם סדנאות שזירה וקורסי שזירה מקצועיים.
זר שיגנוב את ההצגה: באנץ' אדמוניות ב-160 ש"ח
שוקן 37, משלוחים באתר ובוולט

הם היו השוזרים הצעירים. וויילד פלאוור. (צילום: אינסטגרם/ @wildflowertlv)
הם היו השוזרים הצעירים. וויילד פלאוור. (צילום: אינסטגרם/ @wildflowertlv)

Modest Flowers

מודסט פלווארס הוא סטודיו הפרחים של דניאל ברקת, ולמרות שמו, תדעו שיש בו פרחים לא צנועים בכלל. השם נוגע לצניעות שבה רוצים להתייחס לטבע – כלומר, לסמוך עליו ולתת לו לעשות את העבודה, הפריחה והלבלוב עם כמה שפחות התערבות. וזה בהחלט עובד, כי תמצאו שם זרים מטריפים ויפיפיים שבהחלט אפשר לחשוב שנמצאו באיזה ג'ונגל פרוע. השוזרות של הסטודיו מתייחסות לזר הפרחים כמנת שף, כל לקוח בוחר את מידת הצבעוניות והאווירה שהוא רוצה, וכן את התקציב הרצוי, ומרכיבים לו זר משגע.
זר שיגנוב את ההצגה: הזרים מתחלפים כל העת, סביר להניח שרובם ככולם יגנבו את ההצגה
דרך שלמה 5, פתוח ברביעי, חמישי ושישי. כדאי לתאם מראש דרך האינסטגרם

כמה יופי. דניאל ברקת, מודסט פלאורז (צילום: אינסטגרם/modest.flowers@)
כמה יופי. דניאל ברקת, מודסט פלאורז (צילום: אינסטגרם/modest.flowers@)

מסריק פרחים ויין

המקום הזה התחיל כסניף הראשון בארץ של רשת הפרחים הצרפתית מונסו פלור, והפך בחודשים האחרונים לחנות פרחים, עציצים ויין שעונה לשם הקליט "פרחים ויין במסריק". פרחים ויין, מה כבר יכול להשתבש? לא הרבה,  במיוחד שאלכס, המנהל והבעלים, מסביר על פרחים ועל איך לטפל בהם במומחיות שרק מבטא צרפתי יכולה לייצר. החנות צבעונית, נעימה ואלגנטית, ואין כמו לקנות זר פרחים ולשבת על כוס יין וגבינות לפני שממשיכים הלאה. המבחר גדול גם הוא, ויש גם מגוון עציצים לצד הפרחים הטריים והמיובשים.
זר שיגנוב את ההצגה: זר אלגנט ב-160 ש"ח
קינג ג'ורג' 80, משלוחים בוולט. 058-4084-455

חמדה

כל שוק צריך חנות פרחים שמכבדת את עצמה, וחמדה היא חנות הפרחים הקטנה, המטריפה והבלתי מעורערת של שוק לוינסקי. אמנם החלל לא גדול, אבל הוא מלא בכל טוב הארץ – יש זרים טריים ורעננים, יפים למראה ואלגנטיים שמשלבים טקסטורות שונות, לצד זרים של פרחים יבשים שיחזיקו לכם נצח ולא תצטרכו לדאוג להם למים ושמש. עוד במקום: כלים נחמדים, שזירה במקום לפי רצונכם ולפי התוצרת, ואף שירות נעים ומשפחתי ומחירים סבבה למדי.
זר שיגנוב את ההצגה: גיבסניות צבעוניות החל מ-30 ש"ח
לוינסקי 36, להזמנות ומשלוחים: 052-364-6506

חמדה. (צילום: איסנטגרם @hemdaflowers)
חמדה. (צילום: איסנטגרם @hemdaflowers)

הפרחים של יעל

הפרחים של יעל החלו כדוכן משמח ופורח בשדרות ירושלים ביפו, צברו קהילת לקוחות קבועה ומרשימה, ובחודש פברואר האחרון אף זכו למקום קבע בדמות של חנות קטנה, נעימה וריחנית בשדרות ירושלים היפואיות. יעל וצוות השוזרות שלה יקשיבו לרחשי לבכם וישזרו זרים לפי מצב הרוח, ויקפידו על קשת צבעים מגוונת, שילובים מסקרנים וגם מחירים הוגנים בהחלט. את הפרחים תוכלו לשים באגרטלי קרמיקה נאים לבחירה, ולצרף להם שוקולד ויין.
זר שיגנוב את החמנייה: באנץ' חמניות ב-90 ש"ח
שדרות ירושלים 33, להזמנות בטופס או בוולט.

פרחים הפרחים של יעל. (צילום: אינסטגרם/ @flowers_by_yael)
פרחים הפרחים של יעל. (צילום: אינסטגרם/ @flowers_by_yael)

בשביל הפרחים

בשביל הפרחים היא חנות פרחים שכונתית כמו של פעם. בלי יותר מדי שופוני ודאווינים, אבל עם זרי פרחים רעננים, איכותיים וקלאסיים. כאלה שתרצו להביא לאמא לחג, או ליום נישואים או לכל חגיגה שפרחים הם מענה נכון עבורה (ספוילר, זה כל חגיגה שהיא). תוכלו להרכיב זר נמוך ומונוכרומטי, או אחד גבוה, צבעוני ושחצן, וגם להזמין הביתה או לאירועים חגיגיים. יש גם עציצים, כלים ואגרטלים יפים, כרטיסי ברכה ושוקולדות.
זר שיגנוב את ההצגה: זר נוריות ב-127 ש"ח
לינקולן 5, משלוחים באתר או בוולט.

קלאסיקה. פרחים בשביל הפרחים. (צילום: אינסטגרם/ @bishvilflowers)
קלאסיקה. פרחים בשביל הפרחים. (צילום: אינסטגרם/ @bishvilflowers)

לולו רומא

לולו רומא היא לא רק חנות פרחים, אבל בחרנו לצרף אותה לרשימה בזכות הפרחים. מדובר בבוטיק המהמם של מירב בן לולו, ששוכן ברחוב מונטיפיורי, ומציע חפצי נוי ווינטג' ייחודים ומסקרנים (שרובם מיובא מאירופה), וקרוב לוודאי שלא תראו בשום מקום אחר. מירב היא כוהנת עיצוב, וכך גם נראים זרי הפרחים שתמצאו בלולו, אלגנטיים ומאופקים אך באותה עונה גם שובביים ומסקרנים. כל שבוע מגיע מבחר אחר, ויש גם ייצוג לפרחים נדירים שלא פשוט למצוא במחוזותינו.
זר שיגנוב את ההצגה: כל זר
מונטיפיורי 25, אין משלוחים. 052-2986456

לולו רומא. (צילום: אינסטגרם/ @loulou.rome)
לולו רומא. (צילום: אינסטגרם/ @loulou.rome)

רנגו אטלייר

רן גולן הוא אמן ומעצב פרחים ואירועים שנמצא ברחוב אלנבי, והפרחים שתמצאו אצלו הם באמת בבחינת אמנות. לא מדובר בזרים שגרתיים ליומיום, אלא בסידורי פרחים מרשימים ומוקפדים, עם שילובים מקוריים ואף פרחים טרופיים ואקזוטיים שנחשבים קשים להשגה. אגב גם חיי האגרטל שלהם די ארוכים, וקרוב לוודאי שעם כמות מים נכונה, תשומת לב ואהבה הם יחזיקו לכם לפחות שבועיים, כדי שתספיקו להשוויץ לכולם.
זר שיגנוב את ההצגה: Botnical Sculpture החל מ-380 ש"ח
אלנבי 31. משלוחים באתר

רנגו. (צילום: אינסטגרם/ @rango___atelier)
רנגו. (צילום: אינסטגרם/ @rango___atelier)

תומי פרחים

חנות הפרחים האינטימית והקטנה של תומי היא בדיוק המקום בו כדאי להגיע אם אתם לא בטוחים איזה זר בדיוק אתם רוצים. תומי ושאר הצוות יענו לכם בסבלנות וירכיבו ביחד איתכם את הזר האידאלי שיעביר את המסר שלכם. וורדים אדומים לרומנטיים, חמניות לפלרטטניים, בוקה צבעונים לקלאסיים וזר אביבי ומעורבב למי שלא בטוח מה בדיוק הוא רוצה להגיד אבל מעוניין במחוות הפרחים, שזו אחת המחוות האהובות עלינו. הפרחים טריים ויפים, ומקורם במשקים מקומיים מכל הארץ, ויש גם מרווה לשריפה שזה תמיד מרגיע.
זר שיגנוב את ההצגה: טרי מהחווה ב-150 ש"ח
קינג ג'ורג' 30, משלוחים באתר או בוולט.

פרחים תומי (צילום: אינסטגרם @tomiflowershop)
פרחים תומי (צילום: אינסטגרם @tomiflowershop)

זר תקווה

לא מדובר בחנות פרחים קלאסית, אלא בדוכן הפרחים הקבוע שמתקיים כל שישי בכיכר החטופים ומציע לרכוש לתרומה זר פרחים צהובים הביתה. מי שעומדים מאחורי המיזם הם הילה מייזלס וקרן כדר, שביקשו להביא לתודעה הציבורית את נושא החטופים, והפעם על ידי זר פרחים צהובים, שיקשטו את הבתים בישראל בימי השישי ויזכירו לנו שהם חייבים לחזור כבר. מרבית הזרים מגיעים ממשקים בדרום ובעוטף, יש חמניות, טוליפים צהובים, חרציות, בבונג ועוד. מחיר כל זר הוא 50 ש"ח וההכנסות כולן, תרומה למטה משפחות החטופים.
בכל יום שישי בכיכר החטופים, החל מהשעה 10:00 ועד אחרון הזרים

זר תקווה. (צילום: אינסטגרם/ @zertikva)
זר תקווה. (צילום: אינסטגרם/ @zertikva)