חנות היין החדשה בשינקין תארגן לכם ערכת פיקניק אלכוהולית

מנו וינו, חנות יין חדשה בשינקין, רוצה להנגיש את המשקה לתושבי השכונה. ויש גם ערכת פיקניק לשתייה בשדרה הסמוכה

עמנואל אמינוף ועדי קייזרמן במנו וינו (צילום: יולי גורודינסקי)
עמנואל אמינוף ועדי קייזרמן במנו וינו (צילום: יולי גורודינסקי)
17 במרץ 2016

בקצה המזרחי של רחוב שינקין, בואכה שדרות רוטשילד, נוצר מתחם בילוי קולינרי קטן ואינטימי: בוטיק סנטרל, לחם תושייה וגלידת אלדו החליפו את הסטלנות השינקינאית בבורגנות נעימה. השלישייה המכובדת מקבלת השבוע חיזוק מרענן בדמות מנו וינו, חנות יין חדשה ונגישה. מאחורי המקום עומדים עדי קייזרמן, לשעבר הבעלים של מינרווה ובית השואבה, ועמנואל אמינוף, שהשתתף בהקמת כמה ברים בעיר. השניים הגיעו למסקנה שהאזור זקוק למקום בילוי בוגר ומגניב. “מנו וינו הוא מקום בילוי לאנשים שגמרו עם הקרחנות, הצ'ייסרים והמוזיקה הרועשת״, אומרת קייזרמן. “יש המון ברי יין ומלא מומחי יין, אך אנחנו לא כאלה. אנחנו מבינים, שותים ורוצים להנגיש יין לאנשים״.

מנו וינו (צילום: יולי גורודינסקי)
מנו וינו (צילום: יולי גורודינסקי)

במנו וינו תמצאו עשרות סוגי יין ואחלה דיל: קנו בקבוק יין ותמורת פיקדון זול תקבלו ערכה עם שתי כוסות זכוכית ופותחן. העובדה שאין מקום לשבת בחנות דרבנה את קייזרמן ואת אמינוף לעצב מעין ערכת פיקניק אלכוהולית. “אנחנו נותנים מענה לבילוי זוגי במחיר ובמקום שהלקוח יבחר. זה יכול להיות בקבוק יין ב־40 ש״ח או ב־150 ש״ח. הוא יכול לשתות אותו בשדרות רוטשילד או על הספסל מול החנות״.

“מבחינתי מנו וינו היא סגירת מעגל״, אומר אמינוף, שנפגע בשירות הצבאי ואיבד את ידו. “חיפשתי מקום שאוכל ליצור בו שקט וניקוי ראש עבור אנשים. אני רוצה שאנשים יגיעו לכאן בערב, יקנו בקבוק יין וילכו לסגור את היום באיזי״.

על הצד הקולינרי יהיו אחראים השכנים מלחם תושייה, שהתבקשו להכין מאפים קטנים, גבינות מיוחדות ומנות שיתאימו לנשנוש לצד היין. הצמד מתכנן להשיק בקיץ שקיות שיכולות לשאת קרח לאורך זמן ולצייד את היורדים לים בערכות יין ובבירה קרה.

מנו וינו