בפעם ה-13: הפסטיבל הישראלי שמזניק מוזיקאים לחו"ל שוב כאן

קפיצה קטנה לחו"ל. מרינה מקסימיליאן. צילום: שי פרנקו
קפיצה קטנה לחו"ל. מרינה מקסימיליאן. צילום: שי פרנקו

הופעות של תמיר גרינברג, מארינה מקסימיליאן, קרולינה, איזבו, לולה מארש ועוד: פסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה ישראלית חוזר במהלך נובמבר לתל אביב (בסדר בסדר, וגם ירושלים) בפעם ה-13, וזה מספר מזל ליהודים, אז למופיעים יש סיכוי לא רע שאחד מ-60 האורחים מחו"ל יתן להם את הצ'אנס של החיים. אה, ואתם מרוויחים לא מעט הופעות בחינם

19 באוקטובר 2022

הפסטיבל לחשיפה בינלאומית (IMSF) יערך בפעם ה-13 בתולדותיו בין ה-22 ל-27 בנובמבר, ויכלול במהלך ששת ימיו כ-40 הופעות של מוזיקאים ישראלים ממגוון סגנונות במטרה ללכוד את אוזנם של אחד מ-60 האורחים המכובדים, נציגי תעשיית המוזיקה העולמית, שמגיעים מחו"ל. ההופעות יהיו פתוחות לקהל הרחב בחינם, או לכל היותר במחיר מוזל.

בין המופיעים הצפויים להשתתף בפסטיבל אפשר למנות את זוכה "הכוכב הבא" תמיר גרינברג, מארינה מקסימיליאן, קרולינה, אוזו בזוקה, איזבו, לולה מארש, רביד כחלני, מארק אליהו, ריף כהן, אנסמבל הפיוט, עמרי סמדר, הודנא אורקסטרה, מסוק, הזאבות ועוד מופיעים רבים שטרם נחשפו. ההופעות יתקיימו בתל אביב (בתדר, האוזן והשבלול) ובירושלים (בצוללת הצהובה, שגם משתתפים בהפקת הפסטיבל, בקמפוס האומנויות החדש במתחם מנורה ובמוזיאון מגדל דוד) וכאמור, יהיו פתוחות גם עבורכם.

הפסטיבל מורכב מכ-40 מופעים, ג'אמים, תקלוטין, מסיבות, מיצגי סאונד ומוזיקה מכל הסגנונות וההשפעות, ונועד לחשוף את אנשי התעשיה שמבקרים בארץ למנעד המוזיקה הישראלית של 2022. בין אורחי הפסטיבל, ממנעד מדינות ומקורות, אפשר למצוא נציגי חברות תקליטים, מפיקים מוזיקלים, סוכני בוקינג ואפילו סוכן מחברת המשחקים EA Games, שכבר שיבץ כמה אמנים ישראלי במשחקי FIFA. בהופעות, לצד הקהל הישראלי החם, הם זוכים לחוויה המלאה, בתקווה ויחזרו לביתם עם זיכרונות טובים וכמה שמות בפנקס.

ביומו האחרון של הפסטיבל, ה-27.11, יתקיים כנס ה-Talk/Show/Case – יום שלם של הרצאות, סדנאות, מעגלי שיח ופגישות אישיות הסובבות כולן סביב התפתחותה של תעשיית המוזיקה בארץ ובעולם. גם הכנס, כמו ההופעות, יהיה פתוח לקהל הסקרן לצד הקהל המקצועי. פרטים מלאים על הופעות הפסטיבל והכנס יופיעו באתר הפסטיבל.