חשיפה לדרום: שיתוף פעולה בין שלושת המעצבים בסטודיו שמכסה את הכול

המעצבים עידו רקאנטי, דורון אשכנזי ומיכל מוטיל הקימו חלל משותף בדרום העיר שיכסה את כל הפינות לכל חתן וכל כלה

סטודיו דרום לעיצוב אופנה. צילום: אבי ולדמן
סטודיו דרום לעיצוב אופנה. צילום: אבי ולדמן
10 בספטמבר 2014

בסטודיו דרום לקחו שלושה מעצבי אופנה את קונספט הטוטאלוק צעד אחד קדימה. דורון אשכנזי, עידו רקאנטי ומיכל מוטיל מציעים חווית קנייה אחרת – כל מעצב פונה לקהל לקוחות אחר ויחד הם יוצרים סטודיו הנותן מענה לכל אחד. דורון אשכנזי מתמחה בבגדי גברים וחתנים, מיכל מוטיל מעצבת שמלות כלה וערב ועידו רקנטי מציע עיצובים לשאר בני המשפחה.

הסטודיו ממוקם בדרום תל אביב, בסמוך למתחם גן החשמל והחלל משמש סביבת יצירה לשלושת המעצבים, הפועלים ביחד וגם כל אחד לחוד. האווירה בסטודיו מזמינה וחמימה – הוא מעוצב כלופט פתוח, ומציע פינה המזכירה סלון, אותה מאכלסות ספה גדולה וספרייה עמוסה ספרים ומגזינים בנושאי עיצוב.

"לפני כשמונה חודשים חיפשתי כיוון חדש לעסק. בשבילי, מתכונת של חנויות ברחוב כבר לא עדכנית וחיפשתי את הדבר הבא, משהו חדש", מספר עידו רקנטי על הלידה של הסטודיו הייחודי. "סגרתי את שתי החנויות של המותג ורציתי לקדם רעיון חדש של סטודיו שמאגד בתוכו כמה מעצבי אופנה, שיהיה סטודיו חווייתי, שלקוחות יוכלו להיכנס ולהרגיש בנוח כמו בבית. חיפשתי מקום מתאים ופניתי לדורון אשכנזי. חשבתי להצטרף לסטודיו שלו בדרום העיר והחלטנו לשפץ את המקום ולהפוך אותו למעין מתחם, בית משותף. חיפשנו מעצבת נוספת שתשלים את הסיפור והתחברנו למיכל מוטיל, מעצבת שמלות כלה טרייה. יש פה כמה דורות, דורון הוא וותיק, אני באמצע ומיכל צעירה. יחד אנחנו נותנים מענה לצורך. מי שמתחתן מקבל פה מענה לכל מה שצריך ומקבל חוויה טוטאלית במקום לכתת רגליו בקניונים וברחוב."

עדו רקנטי. צילום: גלעד בר שלו
עדו רקנטי. צילום: גלעד בר שלו

מה כל כך מיוחד בסטודיו?

"המקום מאפשר שיחה בגובה העיניים בין הלקוח לבין המעצב. זה מוביל להתנהלות דינאמית, כולם מביעים דעה וזה זורם בצורה מאוד נינוחה. השיח עוסק בעיצוב אבל הוא לא מתנשא. הלקוח מרגיש משוחרר ובנוח, הוא מוזמן לעיין בספרי עיצוב ולהפוך לשותף פעיל בתהליך היצירה. החוויה הצרכנית היא מאוד אנושית, אפשר לחוות את זה בחלל ממש שמלא דברים שכל אחד מאיתנו צבר והביא והמקום מרגיש ביתי ונעים.זוג שעומד להתחתן יכול להיכנס לפה ולקבל פה את כל מה שהם צריכים בלי להשתגע ולרוץ למלא כיוונים,ובעצם לצרוך בצורה נבונה, כי התחום הזה קצת יצא מפרופורציות. אנחנו מבינים את הצרכים של הלקוחה ומתאימים אליה."

מהן השאיפות שלכם לעתיד המקום?

"אנחנו מכוונים שיהיו פה אירועי עיצוב ומעצבים נוספים יוכלו להתארח פה מפעם לפעם ולהציג את הפעילות שהם עושים. אנחנו רוצים לתת לאנשים לראות אופנה מזווית נכונה לימינו, זווית אנושית ולא גבוהה ומתנשאת. גם טווח המחירים שלנו הוא כזה ולא מוגזם. אני חושב שזה נכון למציאות שלנו, מה שקורה בעולם וגם בארץ. אני חושב שאנשים רוצים לחוות אופנה ממקום שמדבר אליהם בגובה העיניים ולא הולך למקום הקיצוני של פאסון שהיה בשנים קודמות. חשוב לנו להציג דברים חדשים ועדכניים כל הזמן."

סטודיו דרום לעיצוב אופנה, הגדוד העברי 5, תל אביב.

אוהבים קפה? יש לנו כמה שאלות בשבילכם»

הטבות וחוויות בלעדיות מחכות לכם בניוזלטר Quality Time.