לבי במזרח, וגם הבוריטו כאן: סניף חדש לטאקריה ביד אליהו

טאקריה (צילום: יוסי אלפנדרי)
טאקריה (צילום: יוסי אלפנדרי)

השכונה המזרחית מתעוררת עם בית קפה חדש, סניף כשר לבאבאג'ים ובקרוב גם סניף חדש לטאקריה האהובה. גם זו דרך טובה לנחם את האוהדים המאוכזבים של מכבי

30 בדצמבר 2021

משהו טוב קורה ביד אליהו. לא סתם טוב אלא טוב מאוד וממלא באופטימיות: סניף של הטאקריה צפוי להיפתח סמוך להיכל מנורה מבטחים. השמחה עדיין מוקדמת כי כרגע הפרויקט נמצא בשלב התכניות מול גורמים בעירייה, אך רשמו את הכתובת – בית קנדה ברחוב נירים 1.

טורטיית תירס של הטאקריה. צילום: יולי בר
טורטיית תירס של הטאקריה. צילום: יולי בר

בתום הפרוצדורה המנהלית יחל שיפוץ שיימשך מספר חודשים ובסופו ייפתח סניף גדול שישמש כמרכז משלוחים ואזור ישיבה. "במשלוחים אנחנו עושים שינוי גדול כי סוף סוף יהיה לנו מספיק מקום לעשות את מה שאנחנו רוצים. עד עכשיו תפריט המשלוחים היה מצומצם בגלל מגבלת מקום וכבר יש לנו הרבה רעיונות", אומר שף הטאקריה שחר שטרן.

הסניף החדש נועץ עוד סיכה מסקרנת במפת הקולינריה המתעוררת של יד אליהו. לפני כחודשיים – ולאחר באזז מסיבי ברשתות החברתיות – נפתח בחלק השקט של השכונה 'אמירה', בית הקפה המדובר של דודו טסה.

אמירה בשכונת יד אליהו
אמירה בשכונת יד אליהו

לאחרונה נפתח סמוך להיכל לסניף חדש (וכשר) של באבאג'ים, לשמחת אוהדי מכבי שיכולים מעתה להתנחם בשווארמה בתום עוד משחק כושל. חשוב לציין שהטאקריה היא חלק מאימפריית העסקים של האחים ירזין (קפה איטליה, טוני וספה),  שיודעים דבר או שניים במסעדנות וזיהוי טרנדים. אם הם מחליטים לפתוח עסק בשכונה, יש תקווה שיד אליהו תגדל להיות הפלורנטין של מזרח העיר.