הטאקריה משתכפלת, יד אליהו מתעוררת: סניף חדש למקסיקנית האהובה

טאקריה (צילום: מאיה אגסי)
טאקריה (צילום: מאיה אגסי)

בשלב הראשון הסניף הגדול ביד אליהו, הכולל 250 מ"ר של מטבח, ישמש את המסעדה לפעילות המשלוחים הענפה שלה - אבל גם מסעדה של ממש תיפתח בלוקיישן מאוחר יותר. בינתיים, השינויים בתפעול כבר משתקפים בתפריט המשלוחים, שלראשונה מתווספות אליו מנות הטאקוס האהובות

20 באוקטובר 2022

יד אליהו שוב עושה גלים קולינריים, והפעם עם בשורה דרמטית לתושבי שכונות המזרח: הטאקרייה חוצה את איילון, וסניף חדש של המסעדה המקסיקנית האהובה מלבונטין כבר נמצא בהליכי הקמה ברחוב נירים, סמוך להיכל מנורה מבטחים, לאחר שתוכנן מזה תקופה ארוכה. אבל שניה, צריך רגע להרגיע את ההתלהבות (בכל זאת, למרות ההתפתחות בשנה האחרונה, עדיין אין המון אופציות קולינריות ביד אליהו והסביבה). "בשלב ראשון נעביר ליד אליהו את פעילות המשלוחים. המסעדה תיפתח מאוחר יותר", מסביר הבעלים, שחר שטרן. "בנינו מטבח מטורף בשטח של 250 מ"ר והשגנו רישיון יצרן, כל מה שנדרש כדי לעבוד בצורה מסודרת. למעט מאוד מסעדות יש רישיון יצרן, מה שגם מאפשר לנו לייצר עבור סניפים עתידיים".

נאצ'וס ומרגריטה מעבר לאיילון (צילום מאיה אגסי)
נאצ'וס ומרגריטה מעבר לאיילון (צילום מאיה אגסי)

חלל המשלוחים של הטאקריה בלבונטין ייסגר אך המסעדה תמשיך לפעול כרגיל. שטרן מבטיח שההחלפה תתבצע בצורה חלקה וש"הלקוחות כלל לא ירגישו שהפעילות הועברה למקום אחר". כפועל יוצא מהמעבר ומהמטבח המרווח צפויים בעתיד שיפורים קלים בתפריט. לדוגמה: מעתה ניתן יהיה להזמין טאקוס במשלוח, מנה שלפני כן יכולתם לקבל רק במסעדה. בטאקריה פיתחו מארז לערכת טאקו זוגית להכנה עצמית, הכוללת את כל המרכיבים הנדרשים.

בקרוב ביד אליהו. טאקריה (צילום מאיה אגסי)
בקרוב ביד אליהו. טאקריה (צילום מאיה אגסי)

כאמור, הטאקריה היא החוליה האחרונה עד כה בשרשרת עסקי אוכל חדשים ביד אליהו: קפה אמירה של דודו טסה, גלידריית אלדו, PIZZA 66 וסניף של מזללת הבשר FAVELA. ומתי תיפתח המסעדה עצמה? "רק כשנרגיש שהכל מסודר ועובד כפי שצריך". אנו עוקבים ונדווח, אבל בינתיים כבר אפשר להגיד מזל טוב נוסף לכם, יד אליהואים.